Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1062
Hei!
Sliter veldig med å velge eller i det hele tatt å finne et mobil abonnement, det er jo så utrolig mange å velge mellom...
Trenger et abonnement som har inkludert 500mb internett eller mer i måneden, og sms inkludert! Mer enn det er ikke så viktig

Noen som har noen tips?
Trådstarter
Takker så mye!
Jeg har Chess Sjakk Matt. 199kr i måneden, og da får jeg 500mb, 500sms, 500minutter og 500mms med.

For 149kr ekstra kan du enten få ubegrenset bruk av data, minutter eller sms. (Valgfritt)

Er veldig fornøyd med Chess!
Sist endret av ohmusic; 14. mai 2012 kl. 12:55.
Trådstarter
Hvordan fungerer det om du bruker opp for eksempel de 500mb?
DayZ Proff
Benjy's Avatar
chess<3 *titegn*


Innlegg 150
Sist endret av Benjy; 14. mai 2012 kl. 13:10.
Når jeg har brukt over min mengde på 500 mb så begynner det å koste penger. Men tror noen abb. har sånn at hastigheten blir satt ned, viss ikke det bare er på mobilt bredbånd da.
Trådstarter
Og hvis hastigheten blir satt ned så koster det ingenting? Eller?
Det er sånn det er på min Netcom Mobiltbredbånd, det går det kun tregerer. Men på min mobil der koster det pr. mb over 500..
Og dette er det Telepriser.no er til
Vil ikke anbefale netcom, har bare hatt problemer med de, samt alle jeg kjenner med netcom har hatt problemer.
Bor midt i Oslo sentrum og har nesten aldri dekning og ingen får tak i meg, de kommer bare rett til mobilsvar..
Desverre er jeg bundet til netcom ut året
Vil anbefale deg å se på One Call og Chess sine abonnement. Og hold deg unna Telenor og Netcom

http://www.chess.no/

https://www.onecall.no/
Trådstarter
Står mellom Chess sitt SjakkMatt og OneCall sin folkepakke med 500 SMS/MMS/Minutter og Data inkl.
Mens OneCall har billigere priser etter 500 blabla er brukt opp, så har vel kanskje Chess et bedre rykte på seg? Så klarer ikke helt å velge!

Noen som har noen innvendinger?
Sist endret av Master Yoda; 14. mai 2012 kl. 13:38.
199,- for 1000 MB, SMS og ringeminutter hos Djuice, Telenor.