Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2410
Hei freaks!

Jeg hadde politiet på besøk i helga og de ransakte rommet mitt og de ville se gjennom Pc'en min.
Det de let etter var hva jeg hadde snakket om med noen andre venner som var innblandet i noe bombe greier. (ikke så alvorlig)

Men uansett.. det jeg lurer på er egentlig hvordan jeg kan slette samtaleloggen min på Facebook og Skype ifall de kommer tilbake en annen gang?
De fant ikke noe spesielt bortsett fra noe weed snakk, men pratet meg heldigvis unna. ^^
Sist endret av sebr92; 22. februar 2012 kl. 23:13.
Meldinger - klikk på samtalen du vil slette - klikk på handlinger - slett meldinger

Vanskelig å finne?
sebr92's Avatar
Trådstarter
ja egentlig

åjaaa.. fikk det til ^^ men på skype da?
Høyreklikk på meldingene du har sendt på skype. Trykk slett eller rediger ettersom du vil.
Verktøy - Innstillinger - IM & SMS - IM-innstillinger - Slett historikk
facebook er definitivt ikke stedet å snakke om ulovlige ting, selv om du sletter de ligger de hos facebook i laaange tider. har hørt om folk som har fått brettet ut side opp ogside ned i retten
sebr92's Avatar
Trådstarter
det hørtes egentlig ikke så bra ut for min del... ;o får håpe de ikke går så langt isåfall... tror de hadde kommet til og finne ut lit av hvert
Sitat av skukketrure Vis innlegg
facebook er definitivt ikke stedet å snakke om ulovlige ting, selv om du sletter de ligger de hos facebook i laaange tider. har hørt om folk som har fått brettet ut side opp ogside ned i retten
Vis hele sitatet...
Med tanke på at de ikke engang klarer å få ut data om mer alvorlige ting, så ville jeg tro at trådstarter skal føle seg ganske så trygg.
Sist endret av meitemark; 22. februar 2012 kl. 23:52.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Med tanke på at de ikke engang klarer å få ut data om mer alvorlige ting, så ville jeg tro at trådstarter skal føle seg ganske så trygg.
Vis hele sitatet...
Det er kun om du er smart og nekter. Om du ikke gjør det, går de fint inn å lese sms, facebook, msn whatever...
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Meldinger - klikk på samtalen du vil slette - klikk på handlinger - slett meldinger

Vanskelig å finne?
Vis hele sitatet...
Jeg fant det ikke jeg heller . Takk for hjelpen ^^,