Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1906
Hei, vet det er en del tattoveringstråder på forumet, men jeg fant ikke det jeg lette etter.

Det jeg leter etter er en tatovør i østlandsområdet som er dyktig med detaljer og farger, og helst link til studio og galleri. Har tenkt på en stor tattovering med mye detaljer, og jeg har ikke lyst til å kaste bort penger på en helt ok tattovering.
Du har Tony på De Freixas i Skien og Isso i Larvik som iallefall i mine øyne er de beste rundt her. Har selv 3 verker av Tony på Kroppen, hvor den ene er half sleeve fra håndledd til albue med ganske gode detaljer som jeg er storfornøyd med. Isso kjenner jeg bare til av rykte.

Isso har hjemmeside, mens De freixas har Facebook side hvor man kan se verkene.
Evt. send en pm hvis du lurer på noe mer ang Tony
Lykke til!
Studio Z i tbg er bra ifølge det jeg har hørt.
Kjenner 3 eller 4 som har blitt tattovert der, de er fornøyde alle sammen.
Bitches don't know tattoos.
Boya! Electric Linda
Hun har vel vunnet fler priser enn noen andre i Norge på akkurat det OP spør etter.
Enig.
Electric linda er helt psycho flink

Ellers har du jo Jimmy fra hellspawn tattoo
Studio Z er dyktige, ja http://www.studioztattoo.com/

Det er god stemning og veldig hyggelige folk, i tillegg til at de har enormt med kunnskap og talent.
Trådstarter
10 0
Hei, takk for svar! Jeg har ikke lyst til å ta på Studio Z, har et par småting derfra, og de er rett og slett ikke flinke nok på de små detaljene jeg trenger for å gjøre min kommende tattovering så bra som jeg vil ha den. Har sett litt på Electric Linda, eneste som er dårlig der er den lange ventetiden. Isso virker også veldig flink, har tatt hos han, og han har veldig mye bra.

Noen flere forslag?
Black cat ink som ligger rett utenfor Drammen. Leila er meget dyktig. Finner siden hennes + bilder på Facebook.
http://www.facebook.com/events/317232284965206/ Event i Elverum med endel dyktige folk som kommer fra tr.heim, danmark o.l.
Sist endret av shaiz; 23. januar 2012 kl. 06:14.