Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1289
Lurer på hva folket synes om oppfølgeren til Nissene på låven som kom i 2001..
Selv synes jeg synes de har gjort en fantastisk jobb med å hente inn de gamle rollene som ikke har vært spesielt aktive på 10 år. De gamle nissene som bl.a Tom, Asbjørn, Timothy, Synne, Rhino!! og Bent gir en kjempebra kontrast sammen med de nye nissene som er med i årets årets serie.

Personlig så scorer denne typen humor høyt hos meg, den flaue parodien av andre realityprogram med såpass bra innhenting av gamle roller som den naive Asbjørn Brekke, temperamentsfulle Tom og sære Rhino.
Alt i alt en kjempeartig oppfølger med kjempearbeid fra Eckbo, Ødegård, Elvestad, Antonsen og de forøvrige.

Hva synes folket?
Langt på vei enig i det du sier her. Særlig Eckbo sine karakterer står sterkt, personlige favoritter er Ernst-Øyvind (fra Tett på Tre) og Rino.

Men mitt største ankepunkt mot serien er at episodene er blitt kuttet ytterligere i tid siden Nissene på Låven - de er nå nede i 10-11 minutter så vidt jeg kan se. Dette gjør at poeng/"punchlines" må bygges opp svært raskt, noe som går på bekostning av den totale kvaliteten.
For korte episoder og forutsigbare vitser, noe som gjør at handlinga også blir forutsigbar. Ikke all verden til serie med andre ord, terningkast 3.
Enig med Mith, det er forutsigbart så langt.
Jeg tipper at Antonsen vinner denne gangen også.

Det var morsomt de 4 eller 5 første episodene, men nå ler jeg ikke stort av det lengre.
Synes de burde funnet på en ny utstemmningsmetode, men det hadde vel tatt for lang tid..
Skjønner meg ikke helt på humoren,føler det er som jeg hører en halvgod vits gjennom hele serien.
Likte bedre the julekalender og julefergå^^
Sist endret av Cosmos; 21. desember 2011 kl. 10:22.
Heldigvis har ikke Eckbo prøvd å bli "seriøs" som Kristian Valen...