Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1747
God aften.

Fikk GoPro HD HERO2-kameraet i posten i dag, men støtte på et problem relativt tidlig. Når jeg skrur kameraet på, viser displayet "SD ERR". Antar dette betyr at det er noe gale med minnekortet, men når jeg plugger det i kortleseren på macbooken, virker det helt fint.

Noen som har vært borti det samme? Prøvde å google, men det var litt vanskelig med såpass korte søkeord..

Minnekortet er forresten et 32GB Class 4 fra SanDisk, FAT32.

Takker på forhånd (:
Sist endret av preboa; 4. november 2011 kl. 22:25.
Du har sjekka at kortet ikke er låst? En liten tapp på venstresiden av kortet.
Det tsunami sier, eller så kan du enkelt og greit bare prøve et annet sd kort, noen ganger så funker det bare ikke.
Kortet er ikke låst. Kameraet oppretter mapper på kortet:
Det er mulig det retter seg hvis du formaterer kortet på nytt. Ser at jeg har fat32 på det kortet jeg bruker i mitt kamera.(hd hero)

http://gopro.com/support/troubleshooting-tips-hd/
Kjøpte en brikke på 16GB fra Kingston som funker fint. Får vel bruke den fra Sandisk til lagring av superhemmelige dokumenter, eller noe.