Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1078
Hiya! Kjøpte meg MacBook Air for knape 2 uker siden. I starten fungerte alt fint og vel, men etter en stund begynte facebook å oppføre seg veldig merkelig..
Problemet er at når noen skriver til meg på chaten eller at det kommer en Notification, så klarer ikke Safari/Google Chrome å pushe de igjennom (?) jeg må oppdatere siden hver gang jeg tror noen har skrevet til meg eller det popper opp på Iphonen at det er noen som har kommentert eller noe..

Jeg er temmelig lei av at jeg må oppdatere siden hver gang jeg skal skrive til noen..

Noen som har hatt samme problem som meg ? eller vet om det er noe jeg kan gjøre ?
Prøvd i Firefox?
zapi's Avatar
Trådstarter
Nei, har enda ikke prøvd i Firefox.. Kan gi det ett forsøk!

Har nå lastet ned og testet firefox. Chatten er noe bedre enn med Safari og Chrome, men han klarer ikke å hente inn notifications.. Jeg må enda laste inn siden manuelt for at den skal klare å vise meg at noen har kommentert eller likt noe.. Kan det være facebook som er problemet, med tanke på at jeg har nå testet ut 3 forskjellige nettlesere ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror det må være facebook ja, ALLTID masse problemer nå som facebook oppdaterer alt mulig!
Det er nok facebook ja! Det samme skjer med meg på alle mine maskiner, 2 forskjellige pcer med w7 eller xp på. Har en iPad som facebook chatten funker utmerket på men da bruker jeg en app til chatten.
Har samme problemet på min MBA, kjører safari.