Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1093
Jeg har en gammel compaq pc som ikke har støtte for win7 og tenkte jeg hvertfall skulle få brukt denne til noe nyttig eller morsomt.

Og lurte deretter på om noen vet om noen morsomme eller nyttige OS til gamle pcer. Har prøvd å gjøre den om til en Hackintosh men dette funket ikke.
Prøvd ubuntu ?
Ubuntu all the way.
Sitat av connubialis Vis innlegg
Ubuntu all the way.
Vis hele sitatet...
Oh no, what have you done? Nå kommer AtXbyea og ragefester over hele plassen.


Prøv Ubuntu, brukervennligt OS.
Har ubuntu på en maskin, Ideneb hackintosh distro på en dual boot, to med win7 og en med win serv 2008. Trenger ikke en til med ubuntu. Burde kanskje skrevet det i førstepost :P
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Har ubuntu på en maskin, Ideneb hackintosh distro på en dual boot, to med win7 og en med win serv 2008. Trenger ikke en til med ubuntu. Burde kanskje skrevet det i førstepost :P
Vis hele sitatet...
DOS. I fucking dare you.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Oh no, what have you done? Nå kommer AtXbyea og ragefester over hele plassen.
Vis hele sitatet...
Jada. Det er nubdistro, men det er i alle fall et distro man slipper å bruke timesvis på å kompilere ditten og datten. Ting fungerer stort sett med en gang slik som folk flest ønsker. atx har lite å gjøre og liker å kuke timesvis
Sitat av Glenni Vis innlegg
DOS. I fucking dare you.
Vis hele sitatet...
Har faktisk en windows 3.11 på et eller annet lagringsmedie, men ikke veldig mye jeg kan bruke det til:P
Hvorfor ikke prøve openBSD eller noe lignende? Da har du antagelig en hobby i lang tid.
Sitat av moret Vis innlegg
Hvorfor ikke prøve openBSD eller noe lignende? Da har du antagelig en hobby i lang tid.
Vis hele sitatet...
Ikke helt det jeg tenkte på:P Men takk for forslaget
Backtrack?
Her er det mange forslag:

http://www.linuxtracker.org
Sist endret av bronsky; 17. oktober 2011 kl. 13:22.