Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 986
Hallo freaks.

Jeg har keycode'n/registiration code'n til Battlefield Bad Company 2: Vietnam men jeg veit ikke helt hvor jeg skal laste ned spillet uten å kjøpe det.

For og være helt ærlig så har jeg ikke kjøpt spillet. En venn av meg kjøpte spillet to ganger på steam ved et uhell, og ga meg den ene koden så jeg også skulle få spille det. Men hvor laster jeg det ta eventuelt ned?

Takk for svar!
litt usikker men kanskje steam hvis det fortsatt funker å legge til spill.
Var mulig før vil jeg tro, men ingenting er sikkert.
Zenoxy's Avatar
Trådstarter
Det går desverre ikke ann. Da må jeg allerede ha kjøpt spillet selv via steam. Siden det er vennen min som faktisk har spillet, så går det ikke.
Du legger det til på EA origins tenker jeg?http://store.origin.com/
Zenoxy's Avatar
Trådstarter
Takk, da prøver vi det KP til deg om det funker!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du klikker nå bare på steam > activate a game > så skriver du inn koden.
BC2 Vietnam er en tilleggspakke som allerede er dyttet ut via oppdateringer til BC2. Du starter bare BC2 på vanlig måte og logger inn.
Når du da trykker på Vietnam knappen som er i menyen, må du skrive inn serialen den første gangen. Etter det kan du spille så mye Vietnam du bare ønsker.