Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1200
Jeg kjøpte meg en Acer Timeline Aspire 5820TG i fjor høst. Har fungert greit siden da (har vert på en service, også ang hakking av lyd under film å musikk) For 2 dager siden så tenkte jeg det var på tide med en Format, så jeg Formaterte pc`n, la inn win7 ultimate crack, å la inn de nødvendigste av updates fra acer siden http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers.

-AHCI_Intel_9.5.6.1001_W7x64_A
-Audio_Realtek_6.0.1.6050_W7x64_A
-Bluetooth_Atheros_7.01.000.18_W7x64_A
-Chipset_Intel_9.1.1.1024_W7x64_A
-TouchPad_Synaptics_14.0.6.0_W7x64_A
-VGA_AMD_8.713.3.3000_W7x64_A
-VGA_Intel_8.15.10.2202_W7x64_A

Men jeg blir ikke kvitt hakkinga av lyden! Og det er sykt irriterende å høre på, det er jo vært 5sec nesten, så det er helt umulig å overse hakkinga. Før så har det hjulpet å bruke headsett, da har lyden blitt fin (inni headsette), men nå er det hakking i de også!

Så jeg har 2 spørsmål, er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette? Om ikke, om jeg må levere den inn på service, igjen! Hvordan er det da med program vare? Akkurat nå kjører jeg win7 crack/akktivert, må jeg laste inn den orginale win før jeg leverer den inn? Å når jeg alerede har levert inn pc`n en gang for samme problem, har jeg ikke da rett til en ny ellerno?
oppdater bios har hvert løsningen for meg
Trådstarter
97 2
Glemte å si at biosen er også oppdatert til den nyeste, ikkeno forandring til meg!
Rett på omlevering har du kun først når du leverer inn med samme feil for tredje gang.. Men du må legge inn originalsystemet før du leverer den inn, Acer annullerer garantien dersom du formaterer. Om de har lov til det er vel kanskje en sak, men er jo kjedelig å måtte krangle på det...