Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 921
Hei,

nettverkskortet mitt lever helt sitt eget liv for tiden - plutselig kobler deg seg fra nettverket. Det eneste som fungerer er å vente til det kommer et "rødt kryss" over det trådløse ikonet, og gå inn på enhetsbehandling og deaktivere og aktivere Intel (R) Wifi Link 5100 AGN igjen. Alternativt restarte PCen.

Hva er galt, noen som har litt peiling?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
1. Når startet det ?
2. Hva gjorde du før det skjedde ?
3. Har du prøvd å oppgradere driveren ?
4. Hva kobler du til i andre enden ?
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Startet for ca 1 uke siden, helt uten videre. Har ikke noe koblet til bortsett fra strømkabel. Det er en HP HDX bærbar, bruker trådløst nettverk. Noen ganger kan den ikke engang søke etter nettverk i nærheten (sier den ikke finner noen), men da den gjør det kommer det opp at det har oppstått et ukjent problem og at den ikke får koblet seg til nettverket. Kommer på nettverket med Iphone, så er et lokalt problem.

Prøvde å oppdatere driveren, men kom opp at jeg hadde nyeste installert..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og da har du hentet driveren fra Intel.com og ikke hp.com ?

Når jeg sa "andre enden" mener jeg "hvilket aksesspunkt har du?"
Romanowa's Avatar
Trådstarter
En trådløs ruter som er koblet inn i bredbåndsmodem, det du sikter til?
Driveren ble lastet ned automatisk gjennom Vista, vet ikke om det er mest optimalt, hehe.
Sist endret av Romanowa; 31. mai 2011 kl. 23:41.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Trådløs router er ikke et svar.

Vet at mange D-link produkter har store problemer med å snakke med Intel nettverkskort.
Romanowa's Avatar
Trådstarter
Ja, er D-link! Men det forklarer ikke helt at PCen ikke finner noen nettverk?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
1. Last ned siste driver fra Intel.com
2. Fortsatt problemer ? Prøv å oppgradere firmware på trådløs router.