Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 795
Min far som vet 0 om PC hadde en samtale med GET kundeservice ang en ny trådløs router. De anbefalte han en Jensen Air:Link 89300 router.

Uten å diskutere dette med meg så dro han ned til Elkjøp og betalte for den. Jeg mener at det finnes billigere og nesten like god alternativer. Men jeg finner dem ikke.

Problemstilling:

Finnes det noen trådløse routere på nesten lik eller litt dårligere nivå til ca 300-500kr?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Håj, jensen ja, det kjøper man bare dersom man skal pine seg selv, selv D-link er bedre og de nyere modellene er visstnok relativt ok kontra de eldre som såvidt tålte at du så på de.
Trådstarter
Vel, dette var skikkelig pikk!
Sikkerhetsklarert
Greit Jensen er ikke akkurat noe knall produkt, men legger du lista på 300-500 for en router så har du ikke mye å velge mellom..
Til den prisen er det vel nesten bare linksys wrt54 med custom firmware som er en mulighet hvis du ønsker deg en god router...