Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1484
Hei ønsker rette litt oppmerksomhet mot noe som lett kan bli det beste zombie spillet på lang lang tid.

I Dead Island skal man flykte fra en turist øy enten alene eller med en eller flere venner. Dette er ikke et typisk zombie spill. Her får du ikke automatvåpen, flammekastere og andre ting som ofte gjør spillopplevelsen alt for lett og lite skremmende. Her er det overlevelse med de midler man finner som rår.

Spillet skal visstnok foregå i en åpen verden, noe som virker på meg meget tiltalende. Det kan åpne for meget mange måter og fullføre på. Spillet vil også ha et RPG elemt i form av at karakteren "levler" opp.

Jeg vil anbefale og sjekke ut teaser videoen som ligger i artikkelen. Fantastisk bra laget, fikk nesten klump i halsen.

Link til artikkelen på gamer.no finner du her.
Nå har vi jo da ikke sett noe gameplay(?) men kun en trailer og to fra 2007. Jeg er ikke helt overbevist enda men blir nok å velge side når jeg får se gameplay.
Sist endret av Quix; 23. februar 2011 kl. 09:33.
Gleder meg til dette, ja! Traileren er vanvittig stilig!
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Nå har vi jo da ikke sett noe gameplay(?) men kun en trailer og to fra 2007. Jeg er ikke helt overbevist enda men blir nok å velge side når jeg får se gameplay.
Vis hele sitatet...
Nei det er klart. Mye gjenstår enda, men den siste teaseren var utrolig bra. Og spillet høres så langt interessant ut.
Konseptet høres genialt ut, jeg gleder meg!
Jeg gleder meg mest fordi dette ikke blir just another zombie survival. FPS perspektivet blir å løfte spillet et par hakk da det ikke finnes mange zombie survival i FPS hvor du ikke har guns. Og da er det jo også dette med at du kun har slagvåpen som kommer til å gjøre det extra... ''Spicy'' da du kommer mer up close and personal med våre kjære døde. Som sagt: Gleder meg til å se gameplay da det avgjør om jeg går for innkjøp.
Kan bli gøy det spillet
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gamer.no har nå fått testet spillet, og har lagt ut en god artikkel med skjermbilder.
Artikkelen finnes her.
hater att alle spill som ser/høres kule ut for tiden er SINGLEPLAYER... er det så vanskelig å lage multiplayer? ^^
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av skepsis Vis innlegg
hater att alle spill som ser/høres kule ut for tiden er SINGLEPLAYER... er det så vanskelig å lage multiplayer? ^^
Vis hele sitatet...
Det blir multiplayer på dette i form av sammarbeid. Men har ikke hørt noe om type deathmatch osv.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av skepsis Vis innlegg
hater att alle spill som ser/høres kule ut for tiden er SINGLEPLAYER... er det så vanskelig å lage multiplayer? ^^
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men med meg så er det som regel singleplayer-delen som spiller en rolle, fordi jeg liker gode storyer osv.

I 2011 virker det som om alle lager en stor, fin multiplayerdel og tenker et par måneder før release at "Åh, vi kan tjene mer penger om vi bare slenger på en dårlig Singleplayerdel". Case in Point: Call of Duty etc.

Jeg elsker spill med en interessant og spennende singleplayerdel, og muligens en godt gjennomført Multiplayerdel i tillegg, det burde prioriteres slik: Singleplayer med god story og masse interessante ting -> Gjennomført multiplayer, ikke Gjennomført multiplayer -> Cash cow singleplayer.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men med meg så er det som regel singleplayer-delen som spiller en rolle, fordi jeg liker gode storyer osv.
.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig, men det er jo i hovedsak multiplayer-delen som sikrer inntekter, ettersom det forhindrer piratvirksomheter.
Gleder meg utrolig mye til dette,har gjort det siden første gang jeg leste om det på steam! Spesielt mtp hvor mye resident evil serien har tapt seg de siste årene:/
Gameplayet var rimlig skuffende med Achievements og Exp som popper opp hele tiden.
Så en lang gameplay-video, og det hele virka litt "billig" og ensformig. Men håper jeg tar feil
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av IpN Vis innlegg
Så en lang gameplay-video, og det hele virka litt "billig" og ensformig. Men håper jeg tar feil
Vis hele sitatet...
En kan kaste baseballkøller med spiker igjennom på zombier. Det er bra nok for meg

Dessuten elsker jeg spill i en tropisk setting, som f.eks at jeg fikk godt over 100 timer i Test Drive Unlimited bare fordi det var på Hawaii.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
En kan kaste baseballkøller med spiker igjennom på zombier. Det er bra nok for meg

Dessuten elsker jeg spill i en tropisk setting, som f.eks at jeg fikk godt over 100 timer i Test Drive Unlimited bare fordi det var på Hawaii.
Vis hele sitatet...
Det er sant, spillverden så ekstremt kul ut! Håper bare ikke det blir så ensformig.
Ikke at det har så mye å si, men er det et first person spill eller third?
Blir heftig! Sitte sammen med noen kamerater å slaye zombier
Free-roam/Open world er et stort pluss! Å at man slipper å starte med et helt arsenal
Gameplay video av Dead Island

Artig intervju

Jeg vil anbefale dere å like facebook-siden for jevnlige oppdateringer om spillet.

Jeg har venta fem år på dette spillet og klarer ikke vente på at det skal gis ut!
Spennende, veldig spennende.

Har to ting jeg er litt skeptisk til da.
1. Lyddesignet virker veldig billig, jeg føler det blir litt sånn gammel nintendo64 følelse av lyd, stemme og effekter.
2. NPC`s ser ut som roboter, de ser veldig lite levende ut og stemmene passer ikke veldig godt med ansiktet.
Sitat av Skogslarve Vis innlegg
Gameplay video av Dead Island

Artig intervju

Jeg vil anbefale dere å like facebook-siden for jevnlige oppdateringer om spillet.

Jeg har venta fem år på dette spillet og klarer ikke vente på at det skal gis ut!
Vis hele sitatet...
Så faktisk veldig bra ut, men er blitt litt skeptisk til zombie-spill etter katastrofen Dead Rising 2. Får vente på anmeldelsen.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Håper virkelig grafikken blir bedre på pc. Virka også som det var litt frame drops inni mellom, men det kan jo være fordi det ikke er helt ferdig.