Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1530
siden jeg er så veldig snill storesøster, oppfyller jeg min søsters ønske.. nemlig en søster-ting-side. vi har lagd den litt sammen, hun har lært seg litt photoshop og bittelittegrann html mens vi har holdt på, og hatt litt ideer og sånne ting. tatt bilder har hun også gjort. jeg synes egentlig den er ganske kjipt designa.. fikk ikke til tanken om at det ser ut som vi 'sitter' i designet, ble bare monga. anyways;

klikkklikkklikk

(url'en kommer til å bli sisters.torquate.net - skal abre riste litt i nso..)

what thinks?
Sist endret av mia; 26. juli 2003 kl. 22:16.
morsomt design. kanskje du ikke burde fucke opp trynet på bildet til venstre.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
fucka opp trynet? med de rød strekene over, mener du?
den svart-røde klædden over øya
I mine øyne var denne siden veldig så pen! Om den ikke er testet i opera, så kan jeg si at den fungerer fin der!

De forskjellige ordene i menyen var litt vanskelige å lese. Stilig med den sriften, men om du kanskje kunne gjort noen av bokstavene lettere å lese. (Eksepmel: K'en i karoline)
mia
mia's Avatar
Trådstarter
jeg har på meg solbriller på bildet da, smartass. og hår. eneste som er gjort er at jeg har lagt tre ubertynne røde streker over.
så ikke slik ut pga. det svarte til venstre for nesa, under solbrillene
mia
mia's Avatar
Trådstarter
det er hår, tror jeg. :>
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ask and yee shall recive

(is working)
mia
mia's Avatar
Trådstarter
thankyoudarling! unfunfunf!
I got to be frank. Jeg vet ikke om jeg klarer å like den sida mia. Likte ikke skrifta for menyen. Rett og slett. Og synes ikke bildene gled pent nok inn i resten av virvaret. Except that, two thumbs up.
Ha et annet bilde av deg.
Du så ut som faren min på klassebildet hans, når han var 15.

Var litt.. Ehm.. Rart, med de strekene.. Likte det ikke noe særlig.
Også bør dere får den sentrert. Den passet absolutt ikke slik som den var nå (left). Likte heller ikke de "dalende", tingene nede til høyre.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
FETT!

-22:08:01- (infms) ii æææm låååst in jøør flææiiim, it's bøørniiing leeik teeeh søøøn
-22:08:19- (infms) geetting deeeff dømmb ænd bleeeind, jøøst drååiniing iin diispæær
-22:08:21- (infms) *kan*
-22:08:21- (canonix) Du synger så herlig.

hmm.. vet tipex, jeg fikk det ikke helt til å bli sånn som det var ment til at det skulle bli. og som jeg skreiv, vet ikke om jeg liker det selv heller. skrifta er kiddie, det er meningen. kiddiekiddiekiddie!

duxo; ikke kommander meg til å gjøre noe id et hele tatt! hvis jeg ser ut som faren er det vel KANSKJE fordi jeg er en liten 70tallsjente, vetafaen jeg. centered ville den sett bare fucked ut.
Sist endret av mia; 27. juli 2003 kl. 10:18.
original reprint
xaff's Avatar
Ikke verst. (-:
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Liker grungestilen på designet og dere to, dvs klærne og brillene, passer perfekt inn. Man kan se at du gjort deg flid med detaljene, alt passer. Eneste å påpeke er at menyen burde ha hatt samme antialiasing som navnene deres. Og så hadde det vært litt ålreit med litt streker og grunge under iframen der. Ikke mye, bare litt så det ikke ser så tomt ut. Du har jo litt stæsj i nedre høyre og venstre hjørne, så hvorfor ikke litt nede i midten også?

Brillene du hadde på deg passet perfekt inn i designet, desidert prikken over i'en.

.. og "Furnace Room Lullaby" er den beste sangen på "Furnace Room Lullaby"-albumet. (Ettersom den er minst Country :P)
mia
mia's Avatar
Trådstarter
takk, gusto. jeg synes det ser ut som vi flyr litt jeg da. men det er jo bare kult, ere ikke det a. weeee'reeee flyyyyiiiiiingg.. (to philadelphia..) uuh.. ja. brillene mine rocker hesten ;p er så grungejenter vettu..høhø..
itt grunge under iframen kunne kanskje gjort seg ja, men da hadde det blitt så mye, på en måte. vetafaen jeg, hakke prøvd. ;D

furnace room lullaby er en seriøst nydeligpydelig søtsang!
"I wish i was the moon" og "alone and forsaken" er også pene. sistnevnte er det riktignok ikke hun som har skrevet da.
Sist endret av mia; 27. juli 2003 kl. 09:48.
min favoritt av dine sider jaffal
Syns denne siden så dritt tøff ut mia.Eneste.Det var ikke noe link tilbake til hovedsiden din.kanskje det skal være sånn.ikke vet jeg.er jo bare å trykke back da.menne =)

(ellers så er det jeg som ikke ser den)
mia
mia's Avatar
Trådstarter
waffel; det sier du til alle designa mine ;p

darris: hm. det har du jammenmeg rett i. jaja. ikke noe å lese der uansett da, er detvel? :>
flott side dette har mia, men jeg likte ikke fonten på menyen (mia, karoline, blog....) synes den var direkte stygg

ellers ingenting å utsette på egentlig, ikke som jeg kommer på
Opprinnelig postet av mia
waffel; det sier du til alle designa mine ;p

darris: hm. det har du jammenmeg rett i. jaja. ikke noe å lese der uansett da, er detvel? :>
Vis hele sitatet...
næsh.sikkert ikke så altfor viktig at det gjør noe
Hvor tar du det fra? Veldig lekkert!
men fonten i menyen ser feil ut. som om maskinen prøver å simulere en font den ikke har.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av cavey
Hvor tar du det fra? Veldig lekkert!
men fonten i menyen ser feil ut. som om maskinen prøver å simulere en font den ikke har.
Vis hele sitatet...

vetafaen hvor jeg tar det fra jeg, syke drømmer eller fuckedup head eller etelleranna.. det bare TAR OVER LIKSOM. gaaah. neida. vet ikke jeg. bare har et bilde som jeg jobber utifra også blir det liksom bare sånn, på en måte.

og ja. fonten var en skikkelig bom-tur. :>
mia er godt kjent for å røyke lenestoler for å få inspirasjon <3

men vi er alle glad i mia *pule på*
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tvillingsøstre eller bare veldige like ?
Veldig like :P
Du kan din Photoshop. Jeg er imponert.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
bare veldig like.
takk bizarro.