Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  700 68408
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Nath Vis innlegg
Noen andre som har problemer med at den står på "connecting" utrolig lenge? Kun merket det idag.
Vis hele sitatet...
ja. den var litt treig er sikkert pga stor traffik siden laggen er borte <3
Litt treig? Min kan lett stå der i 5 minutter.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Nath Vis innlegg
Litt treig? Min kan lett stå der i 5 minutter.
Vis hele sitatet...
:O min er ca 1 til 2 min
Ja den når jeg logger inn går greit, litt tregere enn normalt, men når jeg skal connecte til servere så vil den ikke.
Endelig fri til å spille litt, men neida..
jeg må ofte restarte cod for jeg kommer ikke inn på serverne, zombiematch er helt umulig. Men de fikser det nå, leste på forumet i går, CoD forumet.
Har dette problemet me connection eg også, og problemer me då få opp servere til tider, dette begynte idag.. Trodde det var nettet mitt eg, men da er det vel ikkje det da
Spilte nettop noen matcher, laggen er der fortsatt. Kommer i spikes nå og da, men mulig det bare er maskina mi.

Et annet problem er når jeg prøver å joine servere, må ofte trykke på finn serverknappen 20-30 ganger før jeg finner et game som spillet ikke bruker 20 minutter på å joine eller ikke er fult.

Nå prøvde jeg igjen, virker som det blir 10% spilling og resten venting på å finne riktige servere. Koker snart. For no søppel.
Og som om ikke det er nok, fungerer det ikke å joine servere til kompiser via steam lengre? Slik som på mw2? Join game er "grå" på mine venner som spiller black ops. Kan ta "launch game", men ikke join.
Håper dette fikser seg snart....
om du går inn i cod, nederst i venstre hjørne står det "friends" derfra kan du joine dem, ny knapp kom i går elns. Men man får ikke vært i prty, så samme lag er ikke sikkert det blir -.-
Forumet er fult av tråder angående det at folk ikke får joinet servere. Håper på fix.
Jeg har tenkt på å kjøpe Black Ops, men burde jeg kjøpe det til PC eller PS3?
Sitat av Nath Vis innlegg
Noen andre som har problemer med at den står på "connecting" utrolig lenge? Kun merket det idag.
Vis hele sitatet...
Hadde samme problemet ved release. Først stod det "connecting" en god stund så stod det "fetching stats" dritt lenge.

Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Jeg har tenkt på å kjøpe Black Ops, men burde jeg kjøpe det til PC eller PS3?
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på hva du liker å game på.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Jeg har tenkt på å kjøpe Black Ops, men burde jeg kjøpe det til PC eller PS3?
Vis hele sitatet...
FPS er alltid best på PC. Såfremt PC-en din drar spillet.
Sitat av Roundsound Vis innlegg
FPS er alltid best på PC. Såfremt PC-en din drar spillet.
Vis hele sitatet...
Nettopp det som er problemet... Men de fleste kameratene mine spiller på playstation, så... kjøper det nok til PS
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Endte opp med å kjøpe spillet i går og vet ikke helt hva jeg synes.

Campaignen virker utfra hva jeg har spillt meget underholdende. Settingen er god og historien er noe som jeg greier å bry meg litt om. Noe jeg ikke har opplevd siden COD1. Derimot så har jeg en del tekniske problemer på campaignen. Det kjører godt men kommer laggspikes rundt hvert 20 sekund. Noe som er litt frustrerende. (noen som har løsning) Dataen skal være god nok til å kjøre det greit.

Multiplayeren er jo noe for seg selv. Ting funker ikke som det skal enda. Men det er ikke helt uspillbart slik mange har hevdet. Derimot må jeg stille ned grafikken til minimum for å kunne kjøre uten alt for mye lagg. Regner med at jeg egentlig skal kunne kjøre det litt bedre. Ser og at det er en del andre spillere som lagger mye. selv om de har lav ping. Et annet problem jeg har støtt på er at HUDen bare forsvant (utenfor hardcorematch). Noe som var ganske frustrende. Men sett vekk fra alle disse problemene synes jeg det virker som det ligger et solid underholdende multiplayer spill bak. Og jeg gleder meg til spillet har blitt lappet sammen.
hardcore er uten HUD tror jeg. det er derfor det er hardcore. også null skade for å drepe..

jeg kjører spillet greit med mitt Asus Radeon HD4850 512mb på 1920x1080. trodde egentlig at jeg trengte et langt nyere kort.

har selvsagt lagspikes overalt jeg og, men i det store og hele så er det ganske smooth og pent å se på.

angående glitcher så har jeg ikke merket så mange, men så aksepterer jeg det meste av glitcher som ikke har noe betydning for spillbarheten...
Sist endret av F4celess; 13. november 2010 kl. 15:55.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av F4celess Vis innlegg
hardcore er uten HUD tror jeg. det er derfor det er hardcore. også null skade for å drepe..
Vis hele sitatet...
HUDen min forsvant i alle gamemodene som ikke var hardcore og. Måtter restarte spillet og så var det tilbake igjen.
Synes spillet er konge jeg, kjøpte det torsdag i 6 tiden på steam... Meget bra grafikk og sånt men er liksom litt småhakkete og laggete, varierer veldig på hvilken server en er på. Men sånn UBERLAGGETE som folk ska ha det til er det ikke...

Hele spillet blir nok mye bedre etter noen dager. I mellomtiden så synes jeg det er full spillbart.
Noen som spiller på PC som joiner å lage en clan som heter nff?
Haha, nå begynte d å lagge med meg også Helt sykt og! Alle i chatten syter og klager over lag, har vert slik på mange servere nå også.. helt sykt hvor det lagger
Lagger ikke like mye nå. Men er fortsatt lagg på serverne
Har ikke spilt så mye enda, men for øyeblikket synes jeg mw2 er bedre.
Litt skuffet, mest pga pengene jeg brukte på det. :P
Men men,, kanskje det faller mer i smak etter jeg har spilt litt til. Synes grafikken er mye dårligere enn mw2, texturene i black ops er dårligere og kan ta skylda for det tror jeg. Hud'en i mw2 likte jeg bedre og.. WHINE.... :P
Sist endret av sneipen; 13. november 2010 kl. 17:58.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Noen som spiller på PC som joiner å lage en clan som heter nff?
Vis hele sitatet...
joiner lett.
Legge til at jeg bare har testet multiplayer og 3 maps.. Kanskje litt tidlig å dra alt for store konklusjoner.
Har spilt litt zombie nå, og noen ganger dropper zombiene feks 2x points eller full ammo. Men noen ganger dropper de en hodeskalle som jeg ikke vet åssen man bruker :S Er det en knapp man kan trykke på eller noe? Spiller på xbox hvis det har noe å si. Takk for svar
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Klanen vår har startet opp med black ops, 3 servere blir sannsynligvis startet opp til det på mandag. Verv dere idag: www.7thcavalry.us

jaja, er kanskje litt reklame, samt off-topic. Men, er jo for black ops så
Så dere får spilt ? Jeg har hatt det "nesten" flawless siden release, men noen major unntag seff. Men idag har jeg ikke greid å få joinet en eneste server, plutselig var det 3000 servere, så 9000, men får bare "Lost connection to host" eller at jeg ikke får listet opp noen servere.

Det som forbanner meg er informasjonen ifra Treyarch, absolutt ingenting.. eneste de serverer oss er han JD2020 som sitter sammen med Machina gutta og levler opp til prestige 15 på console. Treyarch har også sikkert sendt alle sammen hjem for helga.

Hvis noen har info, er det veldig fint om dere poster det her, leste at en patch\fix er Coming Soon, men det kan jo bety så mangt, 3timer-3dager-3uker ?
Tar en "viking665" om det er greit ...

http://forums.btdsandbox.com/index.php

Server oppe!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Ehh,jeg får ikke til og joine zombie online,noen som kan hjelpe meg?

Jeg kan spille ALT annet på black ops fint,men desverre ikke nazi zombie.Klarer bare ikke og koble til en server/lobby.
Sam500, ingen kan hjelpe deg.. du har betalt 60euro for en beta full av bugs og mangler, gleder meg til spillet kommer, antageligvis neste år.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Jeg betalte 399 kr på platekompaniet! ikke 489,97773 kr.
Sitat av Doktoren Vis innlegg
Har spilt litt zombie nå, og noen ganger dropper zombiene feks 2x points eller full ammo. Men noen ganger dropper de en hodeskalle som jeg ikke vet åssen man bruker :S Er det en knapp man kan trykke på eller noe? Spiller på xbox hvis det har noe å si. Takk for svar
Vis hele sitatet...
Det du får kalles Insta Kill. Denne aktiveres automatisk når du går på den. I løpet av den tiden den er aktivert dreper du zombies på én kule.
Sist endret av Eplekjekk; 13. november 2010 kl. 21:42.
Sitat av Doktoren Vis innlegg
Har spilt litt zombie nå, og noen ganger dropper zombiene feks 2x points eller full ammo. Men noen ganger dropper de en hodeskalle som jeg ikke vet åssen man bruker :S Er det en knapp man kan trykke på eller noe? Spiller på xbox hvis det har noe å si. Takk for svar
Vis hele sitatet...
Det er noe som heter Instakill! Det bruker du automatisk.. Det er onlyhead shot.
Her kommer et lite spørsmål til off topic.. Når jeg joiner multiplayer mode og ser på resultat tavlen heter jeg "unknown soldier". Jeg heter noe helt annet til vanlig, så jeg syns dette var litt merkelig.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å hete det navnet jeg faktisk kaller meg?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
En venn sa han hadde for kort navn.

Han hadde bare tre bokstaver i navnet sitt,han skiftet til 6 og da vistes det.
Noen som er keen på litt zombie? Add: ProGamer_5 på steam. Eller HBK955 på skype.
Sitat av ballestank Vis innlegg
joiner lett.
Vis hele sitatet...

Sign me up too. NFF burde ha en server for alt
Hobby-lingvist.
Sitat av Acez Vis innlegg
Sign me up too. NFF burde ha en server for alt
Vis hele sitatet...
VIF'sa skal jo ta over verden, så å begynne med spill hadde jo vært en god ide
Sitat av Acez Vis innlegg
Sign me up too. NFF burde ha en server for alt
Vis hele sitatet...
Count me in.
Ser det ikke har blitt postet her enda, så kan jo være grei og hjelpe noen freaks

Det er en midlertidig lagfix som gjøres ved å slette venner/lage ny account. (Vet bare at det er sånn på Ps3 da det er det jeg spiller på)

Grunnen til dette er den store informasjonsdelingen mellom dine venner, din ps3, og serveren som forårsaker lag.

For trøtt til å forklare mer detaljert, trykk her for en film om det.


Beklager rotete post og skrivefeil, har såvidt kommet meg opp av sengen.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Count me in.
Vis hele sitatet...
Om dere snakker med admin for forumet, er kanskje dere er heldige å får et eget "nFF B.O klan"-forum på freak.no også
jeg har signa på begge forum med samme brukernavn som her! i wanan join :O
Er det bare jeg som fortsatt ikke får koblet til en eneste server?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Er det bare jeg som fortsatt ikke får koblet til en eneste server?
Vis hele sitatet...
Spilte for 30min siden, da var alt ok.
Fant kun et par servere på 150+ ping i går, men har funka som normalt i dag.
Jeg har problemer med mitt cod bo spill. Får ikke joina de på vennelista mi i et party så vi kan spille sammen. Jeg bor to steder (mor og far, Far har fiber nett, mor har ikke) hos far kan jeg joine hvem jeg vil og spille å ha det gøy! Men hos mor så får jeg ikke joina en sjel å må spille aleine svette g33ks fra rundt om i verden.
Hva kan vær galt? Kan det ha noe med nettverket å gjøre?
Takker for alle fornuftige svar.
Hei. Vi sitter å spiller CoD online på ps3 nå, det vil si; vi prøver. Men det lagger noe inn i grøtteskrævet. Det har ikke vært noe tidligere problem med å spille andre spill online, men dette er helt jævlig. Vi har resetta routern utallige ganger, til ingen nytte. Kan det være noe firewall issues? Svar belønnes med noen hyggelige ord.
Black Ops sliter meir på ps3 enn dei konkurrerande platformane, men ein fix er på veg ifølge denne kilden. Der kan du forsåvidt lese om det som skal bli fiksa og sammenligne om du har lignande feil.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
spillet. er blitt mye bedre over de siste dagene mye mere morro uten lagg og ak47 ;D

og til dere som klager
Hey PC gamers:

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

LIVE FIXES

11/10
* - GameServers.com has bumped sv_maxrate to 25000 across all servers to reduce lag.
* - GameServers.com continues to improve official server distribution in various worldwide regions.

11/11
* - Friends fix for join in progress and Friends tab in server browser.
* - Performance improvement for dual and quad core.
* - Improved connectivity with Black Ops Rcon tool.


IN PROGRESS

* - GPU hitching on certain graphics cards.
* - Incomplete server browser results.
* - Improvements to Quickmatch joins (results with better ping and reduced lag).
* - Zombies "The game session is no longer available" error.


Regards,
-JD

kilde:http://www.callofduty.com/board/view...ckbuvh7el51s72

merk at han sier many more to come.. så bare vent
happyface

andre som opplever at Theather ikke funker?

får bare "no video's available, play some games first" eller noe i den dur...