Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1858
Hei, jeg og en kompis driver en trylleduo som heter 'Uncletainment' vi har holdt på i ca to år. og har hatt en del forestillinger. vi driver mest med kort og close up, men også litt annet. vi skal være med på UKM neste år, med en Scene illusjon. gleder oss veldig til det.

det jeg lurer på. er det noen flere tryllekunstnere her på freakforum? eller har jeg bommet skikkelig? :P om dt er noen? er det noen av dere som er intresert i å snakke? jeg kan kontaktes på msn:
Vil bare tipse deg om anonymitet på internett.
Dette er bare konstruktivt ment til deg som er 14år.
Du har akkurat lagt ut fullt navn og alder med din email på nett.

Utover det, vil jeg tipse deg om følgende sider:
Link-samling
Sikkert mye lettere og treffe folk med felles interesser der :-)

Har dere video av et av showene deres? (Ble nysjerrrig =))
Sist endret av MagicalTrevor; 28. juli 2010 kl. 12:47.
MagicalTrevor burde da kunne trylle litt
Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Vil bare tipse deg om anonymitet på internett.
Dette er bare konstruktivt ment til deg som er 14år.
Du har akkurat lagt ut fullt navn og alder med din email på nett.
Vis hele sitatet...
spesielt på et forum som dette!
Trådstarter
18 0
tusen takk! nei, vi har ikke noe opptak av showene våre. mn kommer nok til å bli filmet under ukm
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
spesielt på et forum som dette!
Vis hele sitatet...
Tydelig at han ikke vil diskutere rusmidler eller biltyverier, skjønner ikke hvorfor det burde være no krav at han skal holde seg anonym her.

Men generelt på nettet er det lurt å holde personalia for seg selv, men ikke noe mer selv om dette er et forum som diskuterer ting i går-sonen.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Har holdt på en del med card magic i et par år nå, og gjort litt diverse annet. Er ikke utrolig god men klarer å få en veldig god "wow"-effekt fra de jeg viser fram til.

Send meg en PM hvis det er noe spesiellt du vil snakke om.
Sist endret av Bea; 28. juli 2010 kl. 18:06.
Jeg driver også med kort trylling Men dette er ikke akuratt noe magiforum :P
Driver en del med trylling, mest kort og mynt. Har opptredd i noen bursdager, og også hatt show på norsk tryllemuseum flere ganger.
Jeg er kjempeflink til å trylle bort ting og aldri finne de igjen..
Jeg kan trylle nesen din inn i min hånd!
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Jeg har drevet på i snart 1 år og 5 mnd med trylling
Driver mest med kort og mynter da Close-Up er tingen Ta kontakt på PM vis du lurer på noe
Sitat av CriminalMind Vis innlegg
Tydelig at han ikke vil diskutere rusmidler eller biltyverier, skjønner ikke hvorfor det burde være no krav at han skal holde seg anonym her.

Men generelt på nettet er det lurt å holde personalia for seg selv, men ikke noe mer selv om dette er et forum som diskuterer ting i går-sonen.
Vis hele sitatet...
Nå går vi litt (mer) offtopic her, men det jeg mener er at andel brukere på dette forum som kan finne på å bruke andres personlia til ufine ting er nok større en på mange andre forum.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hold på med trylling i over 6 år nå.

Har hatt en del show, men det har vært lite nå de to siste året pga. skole/studier og andre hobbyer, som jeg har prioritert fremfor en del oppdrag. Men noen tar jeg forsatt, siden det alltids er greit med noen ekstra hundrelapper i lommeboka for å trylle i 15-20min (+ ballonghunder til barna til slutt ^^) pluss at det å opptre er noe jeg synes er ekstremt gøy.