Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1266
Skaffa meg XBOX her om dagen, og har hatt en profil jeg har spilt på siden.
I helga kobla jeg den på nettet og mottok min gratis måned Xbox Live Gold (to uker gratis i teorien siden den kun varer til månedsslutt )
Når jeg skulle velge gamertag var mitt vanlige profilnavn opptatt, og når jeg sjekka profiler igjen, hadde det blitt laget en egen profil for Live. Men jeg vil ikke ha to profiler, og vil nødig starte på nytt i alle spilla, så lurer på hvordan får jeg flyttet Live abbonementet over til den første kontoen?

Ringte kundeservice, men kom fram til som ikke var så dreven i norsk, og skjønte ikke et eneste ord, så jeg la på og spør her isteden
Gratulerer du er en idiot.

Ring kundeservice og få de til å hjelpe deg.
Takk for hjelpa, solstråle
Kan hende jeg missforstår nå, men:

-Du kan aktivere den kontoen du BRUKER (der alle savegames'a ligger) på GOLD, hvis du ikke allerede har gjort det.

-Eller var det brukernavnet du ville ha flytta? Isåfall trur jeg det går å slette den brukeren du ikke bruker (hvis du vil ha navnet dens) og bytte navn på den andre.. (Trur btw. det koster penger ETTER at du allerede har oprettet kontoen din mot live, så du må passe på å slette den andre først..)

Du forsto sikkert ikke en dritt, så spør om det er noe du lurer på ang. posten
Takker Sletta all informasjon på den uønskede kontoen så mailen ikke lenger var tilknyttet den, og fikk gold-tilbudet på nytt da jeg aktiverte live på min originale.

Eneste jeg ikke finner helt ut av nå er hvordan jeg får sletta den.
Fra konsollen?

System -> Memory -> User profiles (eller tilsvarende) Så velger du den profilen som skal slettes og "Delete" ..
Ait takker så meget. Da var alt avklara og fiksa
▼ ... over et år senere ... ▼
Mod Gamertagen din så kan du kalle deg hva du vil

Hvorfor er han idioten når di ikke klarte og forstå hverandre i kundeservicen engang? lol