Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1979
Heisann. Har ennå ikke prøvd benzodiazepiner enda, men kan hende jeg kommer over noen fluniser imorgen. Og da lurer jeg på hvordan rus dette er og hvordan det funker osv osv?
Sist endret av Dodecha; 30. juni 2010 kl. 09:12.
Enjoy! Bare å lese i vei
Sitat av BackboneAvAtAr Vis innlegg
Heisann. Har ennå ikke prøvd benzodiazepiner enda, men kan hende jeg kommer over noen fluniser imorgen. Og da lurer jeg på hvordan rus dette er og hvordan dt funker osv osv?
Vis hele sitatet...
Vel, flunitrazepam er en av de mer potente benzodiazepinene, så ikke hiv inn på for mange. Florerer med historier både her på nFF og på internett om folk som gjør sinnsvake ting på flunitrazepam. Rusvis kan du forvente deg angstdempning, søvnighet og en beroligende effekt. Etter det kommer du sikkert ikke til å huske noe som helst.
Flunitrazepam er et høypotent benzodiazepin, ca 7-11 ganger mer potent enn Diazepam, individuelt fra person til person. På grunn av den høye potensen i virkestoffet skal du ikke ta så mange i flere dager i strekk før du kjenner litt abstinenser (BWS). Det er registrert etter bare 4 dager med moderat bruk!

Som du sikkert har lest før binder Flunitrazepam seg til GABAa reseptor og forsterker effekten av GABA. Som i Flunitrazepams tilfelle gir en hypnotisk og beroligende effekt. Men du kan og kjenne sedasjon og muskelavslappende effekte ved større doser. Dette er de farmakologiske egenskapene.

Flunitrazepam har en lang halveringstid og en enda lenger aktiv metabolitt. Den kan være aktiv i hele 200 timer etter inntak av stoffet. Så hvis du går til pissings så burde du planlegge nøye.

Alt i alt har jeg hørt at folk ikke setter noe stor pris på rusen du får av Flunitrazepam, Diazepam og Nitrazepam er mere populære.
Sist endret av Totskalle; 24. juni 2010 kl. 03:51.
flunipam er jo et a-preperat mens andre benzoer er b-preperat, tror jeg hvertfall
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Flunitrazepam er et høypotent benzodiazepin, ca 7-11 ganger mer potent enn Diazepam, individuelt fra person til person. På grunn av den høye potensen i virkestoffet skal du ikke ta så mange i flere dager i strekk før du kjenner litt abstinenser (BWS). Det er registrert etter bare 4 dager med moderat bruk!

Som du sikkert har lest før binder Flunitrazepam seg til GABAa reseptor og forsterker effekten av GABA. Som i Flunitrazepams tilfelle gir en hypnotisk og beroligende effekt. Men du kan og kjenne sedasjon og muskelavslappende effekte ved større doser. Dette er de farmakologiske egenskapene.

Flunitrazepam har en lang halveringstid og en enda lenger aktiv metabolitt. Den kan være aktiv i hele 200 timer etter inntak av stoffet. Så hvis du går til pissings så burde du planlegge nøye.

Alt i alt har jeg hørt at folk ikke setter noe stor pris på rusen du får av Flunitrazepam, Diazepam og Nitrazepam er mere populære.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer. Det blir enten spis en liten dose og sov eller vær våken som zoombie. Eller ta høyere dose og fly rundt som en gal apekatt uten hemninger.
Æsj søppel som rusmiddel, fungerer dog bra på insomnia.
Sist endret av onoffon; 24. juni 2010 kl. 05:05.
Sitat av Filosofen Vis innlegg
Florerer med historier både her på nFF og på internett om folk som gjør sinnsvake ting på flunitrazepam. .
Vis hele sitatet...
Ohyes, apedop nummer en!

Møtte kompis i en dag, etter han hadde vært en ukes tid på fluniser. Han kranglet konstant med en annen om hvem dag det var, og etter ca en halvtime med krangling fant han ut at det var bursdagen hans, og at hele familien hans ventet på han hjemme for feire. Dette så ikke ut til å bekymre han nevneverdig, og så fortsatte de for å skaffe flere fluniser!
Helt utrulig hvor lite kritisk man blir av seg selv. Man kan bokstavelig talt krype og snakke tunge, mens man likevel tror alt er helt normalt og alt er i sin skjønneste orden.
Watch out...
sånn er jeg til vanlig, sånne preperater bare roer nervene mine =P men jeg har ikke så veldig mye selvrespekt.