Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 5842
noen som har brukt mye amfetamin vet og det går an å bruke såpass mye at du får over 160 puls i minuttet uten å merke noe bra effekt som du vil ha? har en kompis som brukte nesten 1g og han satt å svetta med veldig høy puls men tok bare mer hele tida for han ble ikke fornøyd.. går det an å buffe ut med noe som gir høy puls? eller noen som vet hva som kan være årsaken?

han hadde drukket mye vin og 3 justeringen ble han kald men så gikk det over til svetting, hvis det har noe å si
vært heldig å fått litt renere varer enn før?
Han er sikkert vandt med at speeden er full av eter og gud vet hva, blir mer føkt da.
Sist endret av Aaatcho; 27. juni 2010 kl. 06:07.
Antakeligvis som iste2008 sier, gratulerer, vedkommende har mest sannsynlig fått noe som inneholder "bare" amfetamin og et tilfeldig stoff for å øke i volum!

Jeg lurer dog på en ting, ble han "stein" etterhvert?
han ble ganske fjern i hodet. klarte ikke fokusere nok til å svare skikkelig på spørsmål, slutter plutselig snakke og vimser. han har hatt samme vare mange ganger. han injiserer det. første justering ble han edru, andre gang begynte han puste veldig fort og sa han kjente det funka, 3. så begynte han verke i kroppen og fryse men det gikk over etter en stund, så 4. justering begynte svette veldig mye. ble aldri fornøyd, syns ikke et virka og ble dårlig humør. men 160 i hvilepuls er jo litt rart da uten at han er aktiv. han hadde spist mye og hatt nedtur i 3 dager så det skulle ha funka bra.

har lest folk snakke om å bli skuffa av vanlig amfetamin, men du skal jo få god følese, bli aktiv, og føle deg supermann av amfetamin.. han ble nervøs stressa og treig
OK, så hva er problemet her?
For en post siden var han ikke fornøyd men nå er han det? høres jo ut som han har vært ganske påtent.
Sist endret av Aaatcho; 27. juni 2010 kl. 06:36.
ja men er det vi lurte på. nei han sa justeringen funka andre gang men ville ha mer hele tida, fikk ikke nok.. hvor mye mer skal man ta når pulsen er så høy uten å få skikkelig effekt som du vanligvis får? må være noe som ikke stemmer..
Dere kommer ikke til å få den skitne formen dere er ute etter om amfen er relativt ren, så å justering på justering er det ikke så mye vits i om det ikke funker som dere vill.
Sist endret av Aaatcho; 27. juni 2010 kl. 06:48.
har tatt det i 3 år og han har ikke merka så stor forskjell på skitten utblanda gatespeed at han ikke syns det funker i det hele tatt på humøret og formen.. sjønner ikke hva du mener med skitten form som vi er ute etter, hva er det som er så skittent og er bedre enn amfetamin? skal 1g med "bare" amfetamin ikke funke da? men de symptomene jeg nevnte tidligere er vanlig men han skal bli sosial, godt humør og aktiv itilegg. hva annet får pulsen opp så høyt?

men at det kan ha noe med psykose eller dilirium eller lever eller nyresvikt eller noe med hjernen?
Tror ikke du hadde tatt det hvis du visste hvor mye jævelskap de blander det ut med..
er det noen som vet det da? tenker ikke på rottegift og svovelsyre og sånnt useriøst. fra seriøse dealere som prøver å tjene penger og vil ha fornøyde kunder..
Sitat av jijijefijfeijef Vis innlegg
han ble ganske fjern i hodet. klarte ikke fokusere nok til å svare skikkelig på spørsmål, slutter plutselig snakke og vimser. han har hatt samme vare mange ganger. han injiserer det. første justering ble han edru, andre gang begynte han puste veldig fort og sa han kjente det funka, 3. så begynte han verke i kroppen og fryse men det gikk over etter en stund, så 4. justering begynte svette veldig mye. ble aldri fornøyd, syns ikke et virka og ble dårlig humør. men 160 i hvilepuls er jo litt rart da uten at han er aktiv. han hadde spist mye og hatt nedtur i 3 dager så det skulle ha funka bra.

har lest folk snakke om å bli skuffa av vanlig amfetamin, men du skal jo få god følese, bli aktiv, og føle deg supermann av amfetamin.. han ble nervøs stressa og treig
Vis hele sitatet...
Sier seg selv ved den dosa. Amfetamin får jo pulsen skyhøyt ved høyere doser. Det er jævlig sundt for hjertet.
det som er litt rart er det med den psykiske effekten han ikke fikk, når de fysiske effektene virka. normalt så skal du bli gira og veldig gla og ville ikke gidda ta mer fordi du er fornøyd
han fyren har overjustert. hvis man bare sitter å justerer og kun fokuserer på å kjenne etter effekt går det som regel sånn. man tror det ikke fenger, mens man egentlig er speeda.
ok da der et bare sløsing da, litt kjipt og kjede seg på speed. på tide å slutte. takk for svar
Sist endret av jijijefijfeijef; 27. juni 2010 kl. 09:09.
Det er ikke alltid man får den formen man vil ha heller, er kroppen drittlei og sliten så hender det at man bare får "nedturen". Det føles i hvertfall slikt. Det kommer helt annpå dagsform, humør osv. Å du sa dette var etter 3 dagers nedtur? Da er man ganske sliten.
Amfetamin er ikke et vidundermiddel som fjerner alt vondt når man tar det og gjør det superglad uansett humør. Det kan slå alle veier.

Antageligvis har han overjustert og vært såppas fjern i hodet og fokusert alt for mye på hvilken for han ville bli i
vansklig å ikke tenke på at det ikke funker når det ikke funker men det med å være sliten stemmer sikkert.

men kanskje det har noe med at han ikke var full lenger, for han drikker ganske mye..
Du har aldri hørt om man til en viss grad kan styre rusen ? tenker man at man får noia, får man noia, tenker man at man blir supermann så blir man supermann osv.
som regel så får du opptur og det skal mye til å noie, hvis det virker og du får opptur.. må være dilirium fra å bli edru plutselig som ødela oppturen også ble det overjustering etterpå. tror jeg hvertfall.
Har du tatt amfetamin over lengere tid før i det hele tatt?

Når jeg har vært på en stund (flere dager/uker) og kroppen begynner å bli DRITTLEI så får jeg kanskje en "opptur" på 10 min før nedturen slår meg i trynet.
Dette har mange andre jeg kjenner også opplevd en hel haug av ganger med masse forskjellige varer av varierende kvalitet.
Å det skal ikke så mye til å noie på opptur heller, rusen kan snu på millimeteren fra å sveve på skyer til å gå på brennende steiner
ok takk for svar. vet du om det er noe kjennetegn for at det er skikkelig amfetamin når du har blanda ut i vann? utenom smak og lukt?
Jeg har lagt merke til a folk som har tatt for mye og føler ubehag gjerne tror de har tatt for lite og vil ha mer
keentoo, Det er en helt for jævelig følelse. jeg personlig fraråder alle å drive med det. Sett alt for mange folk kjøre livet sitt i grøfta ved hjelp av det stoffet.

Men man velger alt selv. Jeg syns også det er helt greit å teste ut ting. Men er sykt viktig å passe på at det ikke blir for mye av det gode
Tok mine første striper og holdt meg våken i over 2 døgn. Mot kvelden/natt (søndag til mandad) gikk rusen ut og skapte en veldig ubehagelig følelse i kroppen. Jeg ble paranoid, hadde dødsangst og søvnproblemer med mareritter hele natten. Amf funker jævlig bra og effektivt, men etter rusen så er "bakrusen" helt forjævlig. Er ikke så fristet på dette stoffet lenger desverre. Jeg vil fraråde folk å prøve dette, om de evnt. skulle prøve det uten noen som helst spesiell grunn. Min grunn var dårlig døgnrytme. Å det funker, men til en vis pris!
Overjustert eller no...? Da føles det som om det ikke funker. Ergo, man blir super grådig! Mye vil ha mer, men fanden vil ha fler)
jeg likte nedturene i begynnelsen, syns det var chill og røykte og fikk slappe av uten noe nedtur, var bare litt nedstemt. men tok ikke mye da hver gang, sånn var det i 2 år. Men så slutta jeg å få opptur, men nedturene var helt jævlig, får alltid psykoser og vrangforestillinger som ikke alltid går over rett etterpå. kanskje det stemmer som du sier keentoo. Det virker som det er veldig liten forskjell mellom overdose og skikkelig justering for meg hvertfall.. har pause nå, skal ha pause i 2 uker og spise skikkelig og ta multivitamin og mineral tabletter hver dag.. er ikke noe vits hvis det bare gir nedtur og dilirium fordi jeg ikke kjenner effekten av oppturen.. men jeg pleier alltid å bruke det når jeg har tatt alkohol, benzoer og hasj da men uansett, har gjort det ganske lenge.

men er det noen som har prøvd noe amfetamin buff som virker som du tar amf når du injiserer det? tror alltid jeg blir buffa for tida, men kan være det er meg og, kjenner aldri om jeg er speeda eller normal men så kommer neturen.. kan det være placebo eller blir det sånn etter 3års bruk, med max 4 dager pauser imellom? en makka jeg kjøpte lukta hornsalt..
Sist endret av jijijefijfeijef; 2. juli 2010 kl. 01:15.
Vis du begynner å miste effekt over hver dose du tar med amfetamin, har du muligens utviklet en toleranse for stoffet. Hadde jeg vært deg, hadde jeg muligens forsøkt å slutte for en god periode. Røyke weed for å svekke muligens abstinenser e.l. Nedturene er alltid verst. Men fikk tips fra en kompis med slike erfaringer. Tipset hans er at du kan tenke på det som om det skulle ha vært nikotinslutt (noe som muligens i virkeligheten) er vanskeligere faktisk!

Men slik som du sier; Ta vitaminer, fettoljer, protein, fiber, jern osv.! Begynn å gå turer. Spis sunnere måltid. Da kommer du i det minste i bedre form. Å husk en annen ting. Avhengigheten er ikke noe problem fysisk på kroppen, men det sitter i hodet, som et monster som venter på den neste dosen. Alt er hjernevasket av deg selv. Det ligger i underbevistheten. Noe som gjør at det er vanskelig å kontrolere det. Men som jeg ambefalte! Hold opp for en lengre periode nå fremover. Det hørres ut som du virkelig begynner å gå på bærtur desverre! =/

Hilsen fra en tidligere amfetamin avhengig med samme problemer.
du har sikkert rett. takk for bra svar
Kan også bare nevne at dette var en nær venn av meg som fikk muligheten til å grunngi et skikkelig svar til deg. Og jeg syntes også du skal høre på denne karen ved siden av meg !
høres ut som han har erfaring ja. jeg er sikkert på bærtur. Prøvde en ny makka idag som skulle være veldig god. jeg er aldri fornøyd før jeg blir overjustert av en eller annen grunn. Eneste måten jeg merker jeg er speeda på er at jeg er tørr i munnen og hyperventilerer. noen andre som har hatt det sånn? hvor lenge må du ha pause?
"jeg likte nedturene i begynnelsen, syns det var chill og røykte og fikk slappe av uten noe nedtur, var bare litt nedstemt. men tok ikke mye da hver gang, sånn var det i 2 år."

Kjørte slik selv noe år.
Godt råd, ikke ta pause, slutt.
Om 3 år får du kanskje glede av det igjen en og anna helg innimellom
men nå har jeg funnet ut problemet.. av mye injisering av speed så kan u ødelegge noe muskel greier så du må stramme på noen spesielle muskler for at justeringen skal virke.. tror du blir det du kaller "makkafjern" av det. Og du merker det med at du blir kjempesliten og du klarer så vidt å bruke stemmen.. det forklarer hvorfor jeg får plutselig opptur etter 2 dager og, og at jeg blir helt loka i hode og ikke klarer å konsentrere meg.. kanskje derfor noen tar liner før de skyter.. vet ikke om det er velig vanlig at folk får det men a er hvertfall dette viktigere enn alt annet.. hvis du plutselig får rushet når du ikke merker det lenge etterpå er det ikke rart du får psykoser heller
Har hørt rykter om at Amfetamin fjerner THC i fettvevet ditt? Altså det er da mulig å bruke det som et alternativ til å bli "rein". Er det noen som vet noe mer om dette, eventuelt om det bare er en vandrehistorie. Eller om det faktisk fungerer? Isåfall, vet dere ca hvor mye som skal til ?
Som i den andre tråden du akkurat lagde.. Hva er vitsen med å bli rein fra thc for å så ha amfshit i kroppen din? Amf er et mye værre stoff en hasj
Sitat av jijijefijfeijef Vis innlegg
har tatt det i 3 år og han har ikke merka så stor forskjell på skitten utblanda gatespeed at han ikke syns det funker i det hele tatt på humøret og formen.. sjønner ikke hva du mener med skitten form som vi er ute etter, hva er det som er så skittent og er bedre enn amfetamin? skal 1g med "bare" amfetamin ikke funke da? men de symptomene jeg nevnte tidligere er vanlig men han skal bli sosial, godt humør og aktiv itilegg. hva annet får pulsen opp så høyt?

men at det kan ha noe med psykose eller dilirium eller lever eller nyresvikt eller noe med hjernen?
Vis hele sitatet...
Ren amfetamin vil nesten kun gi deg headbuzz. Er dritten blanda ut og er skitten får du alle de stukeeffektene å bodyduzzene dere er vandt med. Den skitne formen fordi speeden e skitten å ikke ren vell....

Kommer helt ann på hva det er blanda med hvordan "stuk" dere får
Sitat av jijijefijfeijef Vis innlegg
men nå har jeg funnet ut problemet.. av mye injisering av speed så kan u ødelegge noe muskel greier så du må stramme på noen spesielle muskler for at justeringen skal virke.. tror du blir det du kaller "makkafjern" av det. Og du merker det med at du blir kjempesliten og du klarer så vidt å bruke stemmen.. det forklarer hvorfor jeg får plutselig opptur etter 2 dager og, og at jeg blir helt loka i hode og ikke klarer å konsentrere meg.. kanskje derfor noen tar liner før de skyter.. vet ikke om det er velig vanlig at folk får det men a er hvertfall dette viktigere enn alt annet.. hvis du plutselig får rushet når du ikke merker det lenge etterpå er det ikke rart du får psykoser heller
Vis hele sitatet...
1. blodsukker
2. toalettbesøk (i shit you not)
3. søvn (rense kroppen for avfall)
4. ta pauser