Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2521
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Det finnes jo en rekke nettsteder der man kan finne andre mennesker osv.. Men hvor seriøst er egentlig alt det?

Jeg leste den tråden om deiligst.no viewer, og da kom jeg til og tenke på hvor mane jeg vet om som er medlem der = 0

Så er det egentlig noe seriøst i det eller er det bare et sted der folk kan late som at dem er noen andre? :P

Kjenner dere noen som faktisk tar det seriøst?
Du lurer på om den ratingen du har fått er ment seriøs, eller om det bare er folk som trykker random?
Sist endret av Gamgee; 25. juni 2010 kl. 23:32.
Det finnes mange nettsider der folk er seriøse om å finne en ekte partner, men deiligst.no og slike steder er mest for kåte gutter og jenter med daddy issues
Sist endret av Scabby_Gabby; 25. juni 2010 kl. 23:32.
Er da mange som tar det seriøst, hvorfor skulle det ikke være det?

Blir jo det samme som nettby f.eks, bare at det er hovedfokus på deling av bilder (derav ganske seksuelle bilder) og ikke så mye annet..
Sitat av Harabo Vis innlegg
Det finnes jo en rekke nettsteder der man kan finne andre mennesker osv.. Men hvor seriøst er egentlig alt det?

Jeg leste den tråden om deiligst.no viewer, og da kom jeg til og tenke på hvor mane jeg vet om som er medlem der = 0

Så er det egentlig noe seriøst i det eller er det bare et sted der folk kan late som at dem er noen andre? :P

Kjenner dere noen som faktisk tar det seriøst?
Vis hele sitatet...
er nok seriøs, meg jeg hår også stusset på en slik tjeneste.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvor mange kjenner du som er registert på sukker, q500, match - og alle andre datingsider som fremtrer som forholdsvis seriøse?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Trådstarter
Men nettby og facebook osv, der legger man ut bilder som alle kan se. Men der legger man ikke ut halvnakne bilder av seg selv av den enkle grunn at man ikke vil dele det med alle man kjenner!

Hadde jeg kjent noen som lå på deiligst.no osv, så kan jeg nesten garantere at dem hadde hatt et hore rykte!

Og hvem vil ha et hore rykte på seg? :S
Tror du virkelig de sier til deg at de er på deiligst.no?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Trådstarter
På mange av sidene så kan man jo sortere etter hvor man bor. Og legger man seg først ut på et sånt nettsted så lyver man vel ikke på hvor man bor! Da er jo litt av vitsen borte!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Harabo Vis innlegg
På mange av sidene så kan man jo sortere etter hvor man bor. Og legger man seg først ut på et sånt nettsted så lyver man vel ikke på hvor man bor! Da er jo litt av vitsen borte!
Vis hele sitatet...
Vitsen er vel ofte å vise seg frem, få kommentarer og poeng eller hva man får.
Tror ikke det er så veldig mange som satser på å møte sin livsledsager på deiligst.no
Hva i alle dager mener du med "seriøs"? Jeg har gjort mitt beste for å prøve å forstå, men må gi opp.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Hva i alle dager mener du med "seriøs"? Jeg har gjort mitt beste for å prøve å forstå, men må gi opp.
Vis hele sitatet...
Sånn som jeg ser på dem sidene så er det sider der små gutter legger ut bilder dem finner på internett av andre damer. Men hva med mannen i gata som ikke har hørt om deiligst.no før, og går inn der for og finne seg noen og prate med, finner den dama og i virkeligheten så prater han med en 13 åring?

Hvem vil faktisk legge ut bildet av seg selv, med sitt eget navn, alder osv...?
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hvem vil faktisk legge ut bildet av seg selv, med sitt eget navn, alder osv...?
Vis hele sitatet...
De som faktisk har en flott kropp, og vil derfor vise den fram? For å så møte noen av det motsatte kjønn, som også har like flott kropp.
For hvem elsker ikke flotte kropper, right?!
Sitat av Harabo Vis innlegg
Men hva med mannen i gata som ikke har hørt om deiligst.no før, og går inn der for og finne seg noen og prate med, finner den dama og i virkeligheten så prater han med en 13 åring?

Hvem vil faktisk legge ut bildet av seg selv, med sitt eget navn, alder osv...?
Vis hele sitatet...
Den mannen i gata har ikke jeg møtt!
Finnes det en person som virkelig tror at Deiligst.no er et sted hvor man går for å prate? Damer går der for å få 1 - 10 rating på hvor deilige de er, "mannfolk" går der for å se hvor deilige damene er. Også har du en liten gruppe hannkjønn som er der for å få rating. Folk stemmer 10 eller betaler for å gi 50poeng fordi personen som har mottatt ratingen kan se hvem som har stemt og stemmer det samme tilbake. Stemmer du 1 vil du få 1 tilbake, uavhengig av hvordan du ser ut. Ego boost-O-Rama.
"Her var det mange fjortisser i undertøy, kanskje jeg kan få meg en venn her?"
Sist endret av GothQueen; 26. juni 2010 kl. 03:04.
Sitat av Johnny B Vis innlegg
De som faktisk har en flott kropp, og vil derfor vise den fram? For å så møte noen av det motsatte kjønn, som også har like flott kropp.
For hvem elsker ikke flotte kropper, right?!
Vis hele sitatet...
U Said it all..
omg BEERS UP
haha Ja det er et seriøst nettsted, men ikke en datingportal..

Dagens
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Etter sikkerheten de tilbyr brukerne sine å dømme er de rimelig useriøse.
Definer å "ta seriøst".

Selv har jeg i mine yngre dager brukt mangfoldige timer på å saumfare deiligst. Utviklet egne strategier for å få de kjappest mulig til sengs, og herregud, jeg fikk da som 16 åring langt mer damer enn jeg noensinne har fått i ettertid. Så vil nesten påstå at jeg tok det seriøst, og det kan jo og se ut til at det er mulig å møte likesinnede der.

Og ja, alle jeg møtte var personen de utga seg for. Hun i rullestol som ikke sa hun var lam må være eneste unntaket.
Knullet du en lam jente i rullestol som du fisket opp paa deiligst.no?
Du må ikke blande deiligst.no med en DATINGside.

Deiligst.no er laget for å kunne rangere hvem som er DEILIGST!!
Man kan få kontakt med mennesker osv der, men det er absolutt ikke hovedmotivet!
Jeg er selv på deiligst og jeg syns det er seriøst hihi