Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4835383
Sitat av toxica Vis innlegg
vet ikke om dette er riktig. legger jeg ut nytt tema nå?

uansett. jeg leter etter en sang, og jeg har lite ledetråder.
det eneste jeg har er dette:

det var en sang som var veldig populær for endel år siden, tror det var i 2006 eller noe.
det er en slags metal sang, vet ikke om det kalles metal.
tror det er en norsk gruppe.
det er ei dame som synger, og hun synger veldig sånn "stygt" om dere skjønner, synge stygt med vilje. (tror ikke hun har stygg sangstemme, men synger med vilje litt sånn weird)

som sagt, tror det er en norsk gruppe, og det var mye spilt på svisj den tiden den var inne.

skjønner det er lite ledetråder, men om noen vet, så rop ut.
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk bombesikker på at det er Animal Alpha - Bundy du leter etter.
heisann dere., hørte en stili sang på radioen i dag. var en rap lignende sang med en dame som kom inn i refrenge og sang noe om king\queen of homers. eller noe slik. noen som har navnet?
vet du hvilken radio kanal det var ?
Sitat av carbone_1 Vis innlegg
heisann dere., hørte en stili sang på radioen i dag. var en rap lignende sang med en dame som kom inn i refrenge og sang noe om king\queen of homers. eller noe slik. noen som har navnet?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=0UjsXo9l6I8

Er det den?
Har lett etter et klipp en stund nå. Jeg har lyst på pianointroen som finnes på starten av denne videoen til "Master Blaster - Come Clean (Lucas One Remix)"

Altså bare pianodelen på starten, Hilary Duff-teksten og sangen med Come clean bryr meg ytterst lite
Sitat av Restyle Vis innlegg
Har lett etter et klipp en stund nå. Jeg har lyst på pianointroen som finnes på starten av denne videoen til "Master Blaster - Come Clean (Lucas One Remix)"

Altså bare pianodelen på starten, Hilary Duff-teksten og sangen med Come clean bryr meg ytterst lite
Vis hele sitatet...
Mener du bare å finne pianodelen rippet? For den introen er faktisk laget til den sangen, jeg finner i hvertfall ikke noe med trackID...
Når Buffy the vampire slayer gikk, kjørte tvn(?) av og til promo'er for serien.

Promo'en inneholdt en sang som bla har følgende bruddstykke av en tekst.

"....because you're makin me bleed'ah!"

Alt jeg husker, vokalen hadde også en slags overstyring (omtrent som på refrenget til "Cowboy" med Kid Rock, http://www.youtube.com/watch?v=cpkE_QJNc0Q), likner litt i stilen og vokalen akkurat i refrenget.
Sitat av Mathias666 Vis innlegg
Mener du bare å finne pianodelen rippet? For den introen er faktisk laget til den sangen, jeg finner i hvertfall ikke noe med trackID...
Vis hele sitatet...
Syntes bare melodien hørtes kjent ut. Godt mulig det ikke finnes en fullversjon. Likte bare pianodelen veldig godt, og håpet det fantes en instrumental-fullversjon av den. Godt mulig det ikke er tilfellet, derfor jeg håpet på respons her
Sitat av carbone_1 Vis innlegg
heisann dere., hørte en stili sang på radioen i dag. var en rap lignende sang med en dame som kom inn i refrenge og sang noe om king\queen of homers. eller noe slik. noen som har navnet?
Vis hele sitatet...
I blame Coco ft. Robyn -"Ceasar"
Hei godtfolk. Har hørt en del på en sang eg har på en cd eg har fått av en kompis.

refrenget lyder : (første linjen er litt utydelig så tar den ikke med)


så vil jeg gjerne prøv å ro dæ ned
e det sånn at du hate barn
da vil jeg gjerne slå dæ med\ned litt onskap og jævelhet
og det at du trur du veit
da er det ikke så greit
da gir jeg faen i dææææææææææææææææææ


slik lyder refrenget. Har brukt mange timer på og leite etter tittel / artist på denne sangen. Setter stor pris på hjelp med denne nøtten.

(har en kompis som er 90 % sikker på at det er Terje Tysland som synger, men tror det er HAKKANDE gale feil! )

Kan legge til at det er "typisk" Norsk rølpe vise sang
Sist endret av Eliasen; 27. februar 2010 kl. 01:48.
Jeg har faktisk alltid lurt på hva den sangen i kvikklunch-reklamen heter, der det synges: my brother's dreaming of a new land... osv. De fleste har nok hørt den
Noen som vet hva dn heter?
Sitat av colsi123 Vis innlegg
Jeg har faktisk alltid lurt på hva den sangen i kvikklunch-reklamen heter, der det synges: my brother's dreaming of a new land... osv. De fleste har nok hørt den
Noen som vet hva dn heter?
Vis hele sitatet...
Peter And The Wolf - Safe Travels

Sitat av Eliasen Vis innlegg
Hei godtfolk. Har hørt en del på en sang eg har på en cd eg har fått av en kompis.

refrenget lyder : (første linjen er litt utydelig så tar den ikke med)


så vil jeg gjerne prøv å ro dæ ned
e det sånn at du hate barn
da vil jeg gjerne slå dæ med\ned litt onskap og jævelhet
og det at du trur du veit
da er det ikke så greit
da gir jeg faen i dææææææææææææææææææ


slik lyder refrenget. Har brukt mange timer på og leite etter tittel / artist på denne sangen. Setter stor pris på hjelp med denne nøtten.

(har en kompis som er 90 % sikker på at det er Terje Tysland som synger, men tror det er HAKKANDE gale feil! )

Kan legge til at det er "typisk" Norsk rølpe vise sang
Vis hele sitatet...

Noen som kan hjelpe?
Brutal Kuk? Bjørn Hellfuck?
Hei sliter litt med å finne tilbake til en rimelig pen litt småsær låt jeg hørte for ikke så lenge siden

Lyrics: One Two Three don't look behind you four five six (eneste jeg kan huske)
Tittel: Het noe med dragon
Artist: Japansk jente,
Sjanger: Singer Songwriter
Sitat av Schizoid Vis innlegg
Hei sliter litt med å finne tilbake til en rimelig pen litt småsær låt jeg hørte for ikke så lenge siden

Lyrics: One Two Three don't look behind you four five six (eneste jeg kan huske)
Tittel: Het noe med dragon
Artist: Japansk jente,
Sjanger: Singer Songwriter
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er på jordet, men går litt vekk fra det du hintet til å skriver Rollergirl med Superstar?
Heisann!
må bare høre en sang før jeg legger meg i kveld, så hjelp meg kjære venner!
sangen har gått mye på radio i det siste, tenksten går slik: Forever yours, i'm gonna be for ever yours... husker ikke så mye mer, det er en mann som synger. husker ikke helt sjanger eller noe annet.
Håper noen av dere har hørt litt radio i det siste eller vet hva sangen heter :P
Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg!

Bare glem hele denne :P

jeg som har hatt et nedsig(faila)!
det var forever young xD jay-z forever young
Sitat av mann Vis innlegg
hvilken sang er nummer 2 her?

http://www.youtube.com/watch?v=E7BP5_EKalo
Vis hele sitatet...
Utgangspunktet er Stabat Mater, og med litt Markenhaxx klarte jeg å finne frem til 'Crouch End Festival Chorus - Stabat Mater'

http://open.spotify.com/track/5I4hcsZZKu596MRxsZQAsN

Ikke la starten narre deg, temaet du er ute etter starter etter ca. 30 sek.
Sist endret av Marken; 28. februar 2010 kl. 03:37.
Sitat av jihad Vis innlegg
Heisann!
må bare høre en sang før jeg legger meg i kveld, så hjelp meg kjære venner!
sangen har gått mye på radio i det siste, tenksten går slik: Forever yours, i'm gonna be for ever yours... husker ikke så mye mer, det er en mann som synger. husker ikke helt sjanger eller noe annet.
Håper noen av dere har hørt litt radio i det siste eller vet hva sangen heter :P
Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg!

Bare glem hele denne :P

jeg som har hatt et nedsig(faila)!
det var forever young xD jay-z forever young
Vis hele sitatet...
Feil, det er Alphaville - Forever Young.
leter etter en litt hard-punk(?) .. Aner egentlig ikke sjanger..

litt "mainstream" sang, altså den er ganske kjent.. ligner på " Rollin' " av limp bizkit
hva heter den sangen/melodien som blir spilt under høydepunkter i OL på nrk ?
Sitat av penol Vis innlegg
hva heter den sangen/melodien som blir spilt under høydepunkter i OL på nrk ?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men kan du ikke bare sende de en mail å spørre?
Da er mail sendt til NRK, og saken står som Sak registrert.
Sitat av penol Vis innlegg
hva heter den sangen/melodien som blir spilt under høydepunkter i OL på nrk ?
Vis hele sitatet...
gå på youtube og hør på Dj bobo ft sandra - secrets of love.. er den bare en annen verson
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Det er en norsk sang, Rap i think.
Tror den heter noe som " Hvil i fred" Har søkt på urørt uten hell.
Sangen har samme intro som Wyclef Jean ft. Akon - Sweetest girl .
Vis hele sitatet...


Jeg tror det er Emmo du er ute etter, men han har ikke låta på urørt nå.
Du kan sikkert sende han en mail og spørre om han har låta da
Nrk OL-Melodi: Golden Age - Norah's World
Sist endret av mainer; 1. mars 2010 kl. 11:13.
Sitat av mainer Vis innlegg
Nrk OL-Melodi: Golden Age - Norah's World
Vis hele sitatet...
Hmm, finner du den på utub?
Spotify i allefall. Kan hende det er Norah's World - Golden Age. Sjekk linken til bassen
Sitat av mainer Vis innlegg
Spotify i allefall. Kan hende det er Norah's World - Golden Age. Sjekk linken til bassen
Vis hele sitatet...
Du har helt rett ihvertfall
http://download.mixmag.net/download/...h-Music/538513
Kan du høre streame halvparten.
Finner også sangen på rapidshare.
hey, lurer på 1 sang jeg hørte på endel i fjor. men husker ikke hva den heter.
Det er norsk/pakistanere som rapper, bor i oslo. og de synger om oslo
Det er ikke karpe diem! :P
ganske rolig sang.
Sitat av Marken Vis innlegg
Utgangspunktet er Stabat Mater, og med litt Markenhaxx klarte jeg å finne frem til 'Crouch End Festival Chorus - Stabat Mater'

http://open.spotify.com/track/5I4hcsZZKu596MRxsZQAsN

Ikke la starten narre deg, temaet du er ute etter starter etter ca. 30 sek.
Vis hele sitatet...
mange takk!
Sitat av shawty Vis innlegg
hey, lurer på 1 sang jeg hørte på endel i fjor. men husker ikke hva den heter.
Det er norsk/pakistanere som rapper, bor i oslo. og de synger om oslo
Det er ikke karpe diem! :P
ganske rolig sang.
Vis hele sitatet...
Emire og lillebror - Oslo
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
http://www.youtube.com/watch?v=vucBVSqzwMA

Noen som vet hva den første sangen i denne videoen heter?

EDIT:
Fant det ut selv, det var 009 Sound System - Trinity
Sist endret av daimeno; 1. mars 2010 kl. 21:49.
Har lett etter en sang siden tidenes morgen.
Vet jeg har denne på maskinen men husker virkelig ikke hva den heter.
Tonene går som på linken under bare at det er mye mer rocka preg over sangen. Kan muligens minne litt om Linkin Park i sang og musikkstil men er ganske sikker på at det ikke er de. Den er en smule raskere enn på klippet og som sagt mye mer rocka.

Noen som syntes de kjenner den igjen?

http://www.watzatsong.com/name-that-tune/225657.html
Sitat av donkristian Vis innlegg
Hva heter den sangen som begynner med plystring?
den er litt cowboyaktig? er ikke helt sikker hvilken kategori den faller under=p

Bare fyr ut med forslag som begynner med plystring så blir jeg superglad!
Vis hele sitatet...
Garantert noe av Ennio Morricone
kansje denna http://www.youtube.com/watch?v=1hYV-...eature=related jeg pleier å plystre etter den ivertfall
Sitat av mainer Vis innlegg
Nrk OL-Melodi: Golden Age - Norah's World
Vis hele sitatet...
Tusen takk, mann.
Fikk aldri svar fra NRK da jeg sendte mail, og jeg har trålet internett etter denne sangen!
KP
hei, jeg har i det hele siste døgnet prøvd å finne ut av navnet på en sang , den ble spilt ett par ganger under ol, og begynner med akustisk gitar før ett munnspill kommer inn i sangen. kan noen plis være så snill at de kunne ha hjulpet meg
Hei, Jeg lurer på en sang som jeg fant om den er en gamel sang eller ikke.

Link Er dette en gamel sang eller noe nytt?

Også et litte spørsmål, Noen som har hørt/vet om 50 cent kommer til å gi ut et nytt album som heter ''Black Magic''?
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Hei, Jeg lurer på en sang som jeg fant om den er en gamel sang eller ikke.

Link Er dette en gamel sang eller noe nytt?

Også et litte spørsmål, Noen som har hørt/vet om 50 cent kommer til å gi ut et nytt album som heter ''Black Magic''?
Vis hele sitatet...
Var det så vanskelig?
Sitat av svartbrusen Vis innlegg
hei, jeg har i det hele siste døgnet prøvd å finne ut av navnet på en sang , den ble spilt ett par ganger under ol, og begynner med akustisk gitar før ett munnspill kommer inn i sangen. kan noen plis være så snill at de kunne ha hjulpet meg
Vis hele sitatet...
Tipper det er Neil Young - Heart of Gold.
Lurer på hva sangen som er på Suzuki's nye reklame på TV2. Er en rolig sang, og det eneste jeg har hørt av tekst er:
"I'm unstoppable".

Håper noen kan hjelpe.
Sitat av skogland Vis innlegg
Lurer på hva sangen som er på Suzuki's nye reklame på TV2. Er en rolig sang, og det eneste jeg har hørt av tekst er:
"I'm unstoppable".

Håper noen kan hjelpe.
Vis hele sitatet...
Når noen nevner den lurer jeg på hvilken sang som er den i de nye Toyota-reklamene. Har hørt den før, men husker ikke hva den heter.
Jeg lurer veldig på en sang som gikk på tv3 ifjor sommer/høst. Det er en mann som synger og teksten i ref er noe med love..og finally trot jeg. Ganske rolig sang. Blir gal av å lete og husker absolutt ikkje melodien. Vet at d blir ganske umulig å finne den nå men har prøvd masse på google og youtube. Håper virkelig noen kan hjelpe. Sangen gikk mellom reklamene, der de viste seriene osv. De har byttet sang der ganske ofte så d gjør jo ikkje ting noe enklere. Husker at eg sendte mail t tv3 da men fikk dessverre ingen svar :-(
Hei folkens, noen som vet hva denne sangen på nelly.com reklamen heter?

http://www.youtube.com/watch?v=oojI8XelSE0
Seriøst ...

Hello everyone, I can inform you that the track heard in this clip was made my Mr Pedro. Unfortunately the song is not yet available as a full-length track, but it is on its' way. I will add a comment as soon as the track has been released. Meanwhile, go to Mr Pedro's myspace for other gems.
Vis hele sitatet...
Tredje kommentar på Youtube.
HaH var blind tror jeg :P



Sitat av Franklin Vis innlegg
Seriøst ...



Tredje kommentar på Youtube.
Vis hele sitatet...
Hei, jeg og en venn leter febrilsk etter en spesiell sang.
Tror sangen var populær fra ca 2000-2003 litt usikker på det..

I musikkvideoen er primær karakteren en gul muppet lignende figur som røyker pølser.
Kan huske at denne "muppeten" også driver på med en vinyl spiller og at han sitter på et kontor.

På forhånd takk.

EDIT: Fant ut (Mr. Oizo (Flat Eric) - Flat Beat) @ youtube
Sist endret av Skummetmelk; 5. mars 2010 kl. 16:47.
Sitat av skogland Vis innlegg
Lurer på hva sangen som er på Suzuki's nye reklame på TV2. Er en rolig sang, og det eneste jeg har hørt av tekst er:
"I'm unstoppable".

Håper noen kan hjelpe.
Vis hele sitatet...
Sangen som er brukt i reklamen synges av Glenn lyse som vant Idol for en tid tilbake, og såvidt jeg har forstått er den lagd spesielt for den reklamen og er derfor ganske umulig å finne.

http://www.youtube.com/watch?v=-mCKQIbbKZE

Det er reklame for en ny Subaru btw ikke suzuki
Sitat av masterchief1 Vis innlegg
Har lett etter en sang siden tidenes morgen.
Vet jeg har denne på maskinen men husker virkelig ikke hva den heter.
Tonene går som på linken under bare at det er mye mer rocka preg over sangen. Kan muligens minne litt om Linkin Park i sang og musikkstil men er ganske sikker på at det ikke er de. Den er en smule raskere enn på klippet og som sagt mye mer rocka.

Noen som syntes de kjenner den igjen?

http://www.watzatsong.com/name-that-tune/225657.html
Vis hele sitatet...
Noen som har hørt på denne? Irriterer meg så grenseløst over at jeg ikke finner igjen sangen!