Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 648
Hoit
Har hatt et stygt problem i 3 uker nå, jeg det er nå jeg setter av tid til å fikse dette!

Har seg slik at jeg må resette den CMOS knappen bak på kabinettet mitt for å finne nettverksdrivere på PCen. Hvis jeg starter PCen helt vanlig så står det nede på høyre hjørne " Network drivers have not been found" og jeg kommer meg ikke på nettet...


Noen som vet hva det kan være, googla litt og der står det last ned nye drivere. Det har jeg gjort, for hovedkortet da!

Kjører:

ABIT IN9 32X-MAX
Windows 7, 64bit
Intel Quadcore Q6700 2.66Ghz
4gb ram
Høyreklikk Min Datamaskin -> Hardware -> Device Manager - Finn nettverkskortet og trykk "Update Driver"
Eller gå direkte til produsenten av nettverkskortet og last ned driverne.
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Eller gå direkte til produsenten av nettverkskortet og last ned driverne.
Vis hele sitatet...

Har ikke noe nettverkskort, TP kabelen går jo rett i hovedkortet. Og har de nyeste Abit driverne. Og har prøvd å update, driverne automatisk på device manager.
Trenger vanligvis egen driver til nettverkskortet selv om den sitter i hovedkortet.
Antar at du har prøvd å google driveren?
Sitat av jarlz0r Vis innlegg
Trenger vanligvis egen driver til nettverkskortet selv om den sitter i hovedkortet.
Antar at du har prøvd å google driveren?
Vis hele sitatet...
gjør du det? ligger ikke det under chipsettdrivere?
Denne tråden ser ut til å være relatert: http://www.vistax64.com/network-shar...ler-issue.html