Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 725
OS: Windows Vista Home Premium SP2 (32-bit)
Wlan-dongle: Atheros AR5007UG (Targa) (Driver versjon: 2.2.0.27)


Da jeg for en ukes tid siden oppgraderte til Service Pack 2 sluttet samtidig mitt Wlan å fungere. PCen er tilkoblet i 5-10 minutter før tilkoblingen blir brutt, og PCen restartes for at det skal fungere i ytterlige 5-10 minutter.... Det fungerer helt fint på husets andre PCer, så det er ikke routeren det er noe problem med!

Siden PCen likevel trengte å formateres, så gjorde jeg likegodt det i håp om at det også skulle løse problemet. Men, neida...
Alt fungerte helt fint inntil SP2 ble nedlastet og installert
Er nå koblet opp med mobilt modem fra NetCom, og det fungerer helt uten problemer. Har dessverre ikke mulighet til å teste med ethernet da det er for lang avstand til routeren.

Noen som har noen løsningsforslag som ikke innebærer en ny runde med formatering?
Sist endret av NKF; 26. oktober 2009 kl. 21:18. Grunn: tilleggsinformasjon
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er targa produsenten av donglen ? Isåfall har aldri jeg hørt om de.

Har du prøvd noe så enkelt som å oppdatere driveren ?
NKF
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Er targa produsenten av donglen ? Isåfall har aldri jeg hørt om de.

Har du prøvd noe så enkelt som å oppdatere driveren ?
Vis hele sitatet...
Det står Targa på adapteren, men driveren som følger med på CDen heter Atheros AR5007UG...

Har lastet ned den nyeste driveren, men likevel fungerer det ikke....hmm...