Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 916
Har dere noen spill å anbefale meg til å laste ned til min Ipod touch, eller noen brae programmer, morroe ting, noe dere vil anbefale meg?
Dungeon Hunter, X2Football (om du liker fotball), Tap Tap Revenge 3, Monkey Island, geoDefense, Spider, Rope'n'Fly, PuzzleQuest.
Skal sjekke d ut:P

Jeg anbefaler nå selv å laste ned, Zombieville, doodlejump ;P
racer
Assassins Creed greia


Hijack! Noen som vet om et program som kan slå på ringe lyd f.eks kl 06 om morgen? Men ha den på lydløs fra 00->06?

Er plaget med sms\tlf om natten, men samtidig skulle jeg gjerne hatt muligheten til å bli vekt av jobben om jeg forsover meg.
Comiczeal - Tegneserie program, for å lese tegneserier (programmet fikser tegneseriene dine om til iphonestørrelse)
Bebot - Touchsynth, meeeget morsom uansett hva (features also a cute robot)!
Midomi - Samme som "TrackID", lytter til musikk for å identifisere "det du hører"
Shazam - Samme som over bare litt annerledes
Guitar Toolkit - Tuner, chords, metronom, osv, genial til gitarister av ymse slag
Matprat - Flott for ungkarer som ikke vet hva de vil ha og/eller kan lage mat, handleliste følger også med
Drinks pro - Samme som over bare med drinker
Blogpress - knytter iphone opp til bloggen din
Measures - Omregner til nesten absolutt alt! vekt, radioaktivitet, klesstørrelse i diverse land, tid, vinkler, datastørrelser, magnetisme
Geocashing - Finn ut selv
Trafikanten og Deli De luca - om du bor i oslo er dette gode valg for deg.
Radio - alt fra p1 til politiradio oslo
Facebook - Seff.
Night Clock - Flott digital nattbordklokke, du bestemmer selv farge. Har også lommelykt om du tapper to ganger på skjermen. Perfekt for deg som må tisse om natta.

Spill og slikt får du finne selv, alt må behandles etter smak og behag.

Nenzo: for øyeblikket så vet jeg bare om et program som kan gjøre det. Men det forutsetter at du jailbreaker din iphone. Gidder ikke gå noe mere inn på det annet enn at programmet heter "Auto Silent"

Features:

-Changes sound settings automatically during meetings and "do no disturb" time in night.
-Reverts back to original sound settings once meeting is finished.
-Flexibility to configure ring tone, calendar alert, SMS alert, new mail alert.
-Flexibility to configure do not disturb time
-Flexibility to set different do not disturb time for week days and week nights.
-App runs in background, no need to keep app open.
Vis hele sitatet...
Kjempepost, takk el_larso!

Første KP jeg noengang gir, går til deg:-)
Takk El_larso^^