Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 555
Hei.

Jeg leter etter et program som lar meg gjemme kjørende vinduer, DVS: Legge dem ned vedisden av klokka, eller der man kan se hvor mye strøm man har igjen på bærbarbatteriet.

Jeg kjører Windows 7, så jeg kan ikke bruke Taskwsitch Xp som jeg brukte da jeg kjørte Windows XP.

Jeg vil også at dette programmet må ha mulighet for programerbare taster av denne "gjemme" funksjonen.

Jeg ser nå at dette ble en sugen forklaring, håper dere forstod det.

Jeg ser etter feks programmer som: Taskswitch XP og Taskbar Hide.


Mvh, Junkpal
MSN? Da bruker du MSN Plus. CTRL + Space
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har du prøvd "Virtual Dimension"? Det lager nye skriverbord som du kan bytte til raskt med en hotkey.
VLK: Jeg tenker ikke MSN, jeg tenker alle kjørende programmer på dataen, så lukker jeg de ned en etter en med å trykke samme hot-key flere ganger.

Synderen: Skal sjekke det ut.

EDiT: Det så ikke ut som det jeg ser etter.
Sist endret av junkpal; 9. september 2009 kl. 15:03.
Sikkerhetsklarert
Win+D minimerer alle.
I Vista er det et ikon på siden av startmenyen som heter "Vis skrivebord", som minimerer alle åpne vinduer og viser skrivebordet. Burde vel være noe sånt på W7 også.
Han er tilsynelatende på utkikk etter et program som fjerner aktive programmer fra taskbaren og flytter ikonene deres helt nede i høyre hjørne sammen med f.eks klokka.
Pjukern: Takk, men jeg vil også gjerne ha et program som bare fjerner det øverste åpne vinduet.
Pyramide: Ja, det er en slik funksjon, men det er ikke det jeg er ute etter.
Franklin: Jepp.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Windows 7 har jo den kule funksjonen hvor du bare kan ta tak i et vindu og shake det litt, så minimeres resten. Men er nok ikke noe sånt du er på jakt etter :P

For å gjøre evt. søk litt lettere, så kan du søke litt rundt "how to have active programs in systray" eller lignende. Skal følge litt med i tråden, kunne vært greit å ha noe slikt