Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1217
Hei. Fant frem en NAD 3150 forsterker som har stått på loftet en stund. Forsterkeren så ut til å funke perfekt, men da jeg kobla på 4 høytalere, fant jeg ut at To R/L utganger var ødelagt. Altså kun mulighet for 2 høytalere atm. Vet at det ikke er et kabel-problem mellom forsterker og høyttaler.
Er det noe jeg kan gjøre for å få utgangene til å funke?
Sitat av Atec Vis innlegg
Hei. Fant frem en NAD 3150 forsterker som har stått på loftet en stund. Forsterkeren så ut til å funke perfekt, men da jeg kobla på 4 høytalere, fant jeg ut at To R/L utganger var ødelagt. Altså kun mulighet for 2 høytalere atm. Vet at det ikke er et kabel-problem mellom forsterker og høyttaler.
Er det noe jeg kan gjøre for å få utgangene til å funke?
Vis hele sitatet...
"Denne er ødelagt, hvordan fikser jeg den?"

Ser du problemstillingen?
Trådstarter
Sitat av Rejolo Vis innlegg
"Denne er ødelagt, hvordan fikser jeg den?"

Ser du problemstillingen?
Vis hele sitatet...
Kanskje noen har hatt samme problemet og har en løsning på å fikse det?

Btw: det er bittelitt lyd i den ene utgangen
Tja...
Har du skills?

Fant veldig lite info om ampen på nett, men hvis det er utangen som er røket kan du jo finne frem multimeteret og måle deg frem til hvor feilen ligger... På mange forsterkere med 4 utganger er det en knapp som skrur av og på disse så det kan jo være denne er skrudd av...
Trådstarter
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Tja...
Har du skills?

Fant veldig lite info om ampen på nett, men hvis det er utangen som er røket kan du jo finne frem multimeteret og måle deg frem til hvor feilen ligger... På mange forsterkere med 4 utganger er det en knapp som skrur av og på disse så det kan jo være denne er skrudd av...
Vis hele sitatet...
Har ikke mye skills akkurat. Har multimeter, så jeg kan jo prøve meg frem. knappen har jeg nok huska
Vell, skru opp og ohm deg til problemet... Er generelt fint lite annet som er mulig å gjøre desverre