Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 363
Hei !
Det har seg slik at jeg har kjørt på en overklokka prosessor lenge, og bestemte meg for å øke fsb enda mere.... Problemet er da: etter jeg skreiv inn ny fsb Hz verdi og trykka F10 (save settings and exit) restarta maskina som vanlig, men det kommer ikke noe bilde frem... Har prøvd å starte flere ganger, men skjermen får ikkenoe signal. Ja, jeg har sjekka skjermkabelen, så det er utelukket.

Hjelp !

BIG EDIT:P
Nå klarte jeg på mystisk vis å komme inn i bios igjen, saken er løst. Tråd kan stenges/slettes.
Sist endret av Atec; 18. juli 2009 kl. 18:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Normalt sett vil hovedkort som ikke er helt jalla resette seg til factory default når watchdog ikke sier "jeg er bootet".

På hovedkort som ikke gjør dette kan du bare resette CMOS enten vha bryter eller en jumper på hovedkortet.
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Normalt sett vil hovedkort som ikke er helt jalla resette seg til factory default når watchdog ikke sier "jeg er bootet".

På hovedkort som ikke gjør dette kan du bare resette CMOS enten vha bryter eller en jumper på hovedkortet.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for info, kanskje det blir nødvendig neste gang, hehe