Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1527
Hei. Skal på VG - Lista topp 20 konserten i morgen. Skal overnatte hos broren min i Oslo natt til lørdag, og trenger derfor å ha med meg en sekk.

Har sjekket reglmentet og så ingenting om at det var ulovlig å ha med seg sekk inn på arrangementet, men leste et innlegg på forumet som sa det motsatte. Er lite interresert i å velge mellom å sette igjen sekken eller å droppe konserten. Noen som vet hvor vidt de slippper inn folk med sekk eller ikke?
Kan du ikke bare sette sekken i en oppbevaringsboks på Oslo S?
jeg hadde med sekk i fjor, alt som skjedde var at vaktene så igjennom den, for og forsikkre seg om at jeg ikke hadde noe alkohol, men det hadde jeg jo i lomma, så det gikk greit går nok bra, så lenge de ikke finner noe ulovlig, lykke til
Sist endret av random36598; 19. juni 2009 kl. 00:39.
Bare hopp over gjerdet.. Dritlett
http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2008/06/20/1213952912109_684.jpg

bildet er fra 2008, så hvis du skal hoppe over gjerdet når du kommer gratis inn ? Hva er vitsen med det?

Vaktene ser bare gjennom for å sikre seg at du ikke har alkohol eller kniv eller tazer eller sennepsgass eller nuchhuks eller pistol eller granatlauncher eller bombe eller stein eller ja you name it
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2008/06/20/1213952912109_684.jpg

bildet er fra 2008, så hvis du skal hoppe over gjerdet når du kommer gratis inn ? Hva er vitsen med det?

Vaktene ser bare gjennom for å sikre seg at du ikke har alkohol eller kniv eller tazer eller sennepsgass eller nuchhuks eller pistol eller granatlauncher eller bombe eller stein eller ja you name it
Vis hele sitatet...
For å ta med seg drikka inn kanskje?..
Regner med det er det han har der, og ikke en bombe
Sist endret av MusabaN1; 19. juni 2009 kl. 01:38.
Sitat av MusabaN1 Vis innlegg
For å ta med seg drikka inn kanskje?..
Regner med det er det han har der, og ikke en bombe
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare drikke alt før du går inn?
Så slipper du å drikke mens 100 fjortiser presser og dytter på deg.
Sitat av Isbit Vis innlegg
Hvorfor ikke bare drikke alt før du går inn?
Så slipper du å drikke mens 100 fjortiser presser og dytter på deg.
Vis hele sitatet...
Sikkert kult å danse med sekk..
Sitat av MusabaN1 Vis innlegg
Sikkert kult å danse med sekk..
Vis hele sitatet...
Hvem danser etter Rybakk? Er det egentlig noe dansemusikk der i det hele tatt?...
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hvem danser etter Rybakk? Er det egentlig noe dansemusikk der i det hele tatt?...
Vis hele sitatet...
De her blant annet..:
http://www.youtube.com/watch?v=y4M9C...eature=related
Sitat av MusabaN1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Allikevel er det så trangt at du knapt kan røre deg der.
Bare tenkt deg alle de fjortisjentene som kommer for å se på aleksander, omg tror jeg holder meg endel unna. Likevell får du med deg hele showet, er jo giga skjerm der
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Bare tenkt deg alle de fjortisjentene som kommer for å se på aleksander, omg tror jeg holder meg endel unna. Likevell får du med deg hele showet, er jo giga skjerm der
Vis hele sitatet...
Sant det, ganske synd at det er ingen bra techno artister som kommer
JOSKVI skal jo på Topp 20 for å se akkurat Rybakk, så jeg vil tro at fjortiss jentene får gå...