Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 892
Tok dette bildet av en gateartist i London for noen måneder siden. Han spøkte rundt og skapte god stemning blandt alle som stod og så på ham, og jeg fikk dette bildet av en dame som prøver å gi ham tilbake stokken han hev vekk. Big Ben er i bakgrunnen, og det er ingen tvil hvor bildet ble tatt.

Tanker?

EXIF:
EOS 400D
ISO100
1/640 sek

EF 24-70 f/2.8L USM @ f/2.8 og 70mm
Fint bilde, men du skulle hat med hele damen og hele Chaplin.
Ja, manglet litt på bildet. Ta heller med for mye enn for lite. Så cropper du i ettertid. Når du finner deg noe du kan ta bilde av så ta 5-10 bilder så du er sikker på at du får et godt et
Sist endret av jeppfi; 7. juni 2009 kl. 18:16.
Jeg synes det var fint motiv og god stemning.

Jeg synes også at utsnittet var litt rart, særlig på venstresiden, og bildet opplevdes som litt "skjevt" fordi Big Ben heller. I tillegg synes jeg enten gutten bak burde vært endel mer eller endel mindre skarp.
fint bilde England er ett nydelig land!
Kult bilde, men du skulle hatt bilderammen litt lenger til venstre så du fikk litt luft ved siden av dama, også bedt han kidden i bakgrunnen om å pelle seg vekk siden han er forstyrrende

Stå på!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sær komposisjon ja, for mye clutter i bakgrunnen, blasse farger. Ser nesten ut som delvis desaturering på alt bortsett fra damen. Prøvd i svarthvitt? (Nei, ikke bare desaturer, lek med kanalene)