Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1808
har en ekstern hdd som er formatert i fat32 som jeg bruker på xbox360'en... men når jeg kobler den til ps3 så kommer den ikke opp... noe jeg gjør galt...?
▼ ... noen uker senere ... ▼
samma lurer jeg på.. kosli med noen tips
Samme problemet her...
Sist endret av The_WEB_KILLER; 7. mai 2009 kl. 22:09.
jeg har lest litt opp å ned her nå, det jeg har gjort til nå er å formatert min minnebrikke til FAT32, så leste jeg en plass at mappen på minnebrikken må hete PS3 (usikker om det er nødvendig da) men der stopper det, leste en plass at jeg måtte trykke trekant på harddisk ikonet (SOM JEG IKKE FINNER) for å få opp meny å der jeg skal velge "vis alle filer". det er litt lettere sakt enn gjort når jeg ikke finner eller ser dette harddisk ikone på ps3 menyen, noe råd å tips/vei ledning hadde vert helt rått!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Selv kjører jeg en 10 GB partisjon med FAT32, som da heter FAT32. På en ekstern HDD... Alt av media-filer o.l som jeg putter inn på den, kan jeg åpne på PS3'n uten problemer.
Om man får opp HDD'n, men ikke filene, så trykker man bare på trekant, og "show all files" eller noe sånt, så kommer alle filer opp, og man kan åpne de

Så, det du kan teste, er å formatere 10 GB til FAT32, og kall partisjonen PS3 eller FAT32 (For å lettere huske på at det er der filer som skal til ps3'n skal ligge)
Og sjekke om du får det opp på ps3'n