Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1858
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Heisann!

Nå er det en tulling som har ringt meg med skjult id i snart 2 uker (ca. 15 anrop per dag) og jeg har funnet ut hvem det er.

Jeg lurte på om det var mulig å sende så mange meldinger til en mobil at den går i lås? Eller bare sende enkelt-SMSer som gjør at mobilen bryter sammen?

På forhånd, takk.
Høh, tviler... Da må du nok ha et botnet
går vel ann å snakke med mobiloperatøren din om problemet og eventuelt få blokkert nummeret?
Alikevel ser jeg poenget med en liten hevn
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Trådstarter
Jeg orker ikke å anmelde en sånn fillesak. Tar tingene i mine egne hender. Finnes det veier å gå utenom Botnet el.?
Betaler gjerne en hundrings eller to for å få knekt han.
Sitat av M72 Vis innlegg
Jeg orker ikke å anmelde en sånn fillesak. Tar tingene i mine egne hender. Finnes det veier å gå utenom Botnet el.?
Betaler gjerne en hundrings eller to for å få knekt han.
Vis hele sitatet...
http://www.google.no/search?hl=no&q=...curse+of+silen (diskutert tidigere på forumet, og kommer an på hvilken mobil han har)
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Trådstarter
Jeg aner ikke hvaslags mobil han har. Derfor tenkte jeg SMS-spam er i sin rette plass.
Sitat av M72 Vis innlegg
Jeg aner ikke hvaslags mobil han har. Derfor tenkte jeg SMS-spam er i sin rette plass.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det er en mobil å ikke ett datasystem?
Sikker på at du ikke kan ringe din mobiloperatør og spørre om de kan sperre nummeret så de ikke får ringt til deg?
Hvis du har djuice nonstop og en mobil du kan sende mange meldinger på kort tid med, så kan du jo ha mye morro.
Vis driter i hvor penger du bruker, eller har gratis sms, og har sony ericsson(funker sikkert på andre mobiler). Da kan du med min metode spamme ekstremt mye på liten tid.

1. lagre kontakten mange manger på mobilen med ganske like navn, men med forskjellige tall bak e.l
F.eks: Per1, Per2, Per3 osv...

2. Derretter skriver du en ny melding.

3. Trykk Fortsett.

4. Kontaktoppslag...

5. Trykk Mer -> Merk Flere

6. Også merker du alle kontaktene

7. Mer -> Fortsett

8. Også legger du til kontakten på nytt flere ganger
Pass på så din egen mobil ikke bryter sammen, om du velger å bruke den; noe må jo sende alt dette. :P
Sant som potetsaus sier, noe må jo sende alt dette .

Derfor hadde det kanskje vært lurt å lage et pc-program som benytter X antall forskjellige sms-gratistjenester på nett ?
Er sikkert en limit på hvor ofte du kan sende melding fra disse tjenestene , men det kommer tvilsomt til å ha noe å si om du finner mange nok tjenester (eks: 15 meldinger fordelt på 10 sek) .
Måten du bomber noen på over SMS ved å bruke din egen maskin, uten at du skader deg selv i angrepet:

Finn tjenester som f.eks sender deg en sms, dette kan være alt fra "Få freia gelesangen tilsend via SMS ved å skrive ditt nummer her" som de hadde på siden sin, til folk som driver med sms salg, og har en demo på siden sin. ( ps. jeg og noen kompiser kjørte så hard over freia's sms at de stengte den ned, men den er oppe igjen, bare begrensning på ip adresser nå).

Når du har funnet en slik tjeneste så laster du ned addon til firefox, " Tamper Data " , og sniffer alt som går ut ved et enkelt bruk av tjenesten du har funnet. Med post data + URL kan du lime det sammen slik at vis du går inn på linken du får til slutt vil du komme til en hvit site der det står msg=sent eller noe slikt, i hvertfall i mange tilfeller.

Du må ha litt forståelse for å få det til, men dette har jeg testa flere ganger tidligere, og det funker som f.

Når du først har den linken trenger du bare et prog som kan gå inn på linken MANGE gaanger, da hver gang den besøkes sendes en melding.

Alt fra tube increaser til myspace increaser er progs som kan gå inn på en link flere ganger med proxy lister, disse er beregnet for å increase views etc på sites, funker vel som en crawler, noe som er det du vil ha, sett inn linken, og win.

msg for hjelp?
http://www.google.com/intl/no_no/latitude/intro.html

Send noen slike, har prøvd det selv for en stund siden. Det funka som bare det Gjør det på den måten blueshift nevner!
Virker jo som at den google tjenesten har noe remember funksjon, så en rimelig basic auto clicker og en pc som ikke skal brukes på noen dager, og kan være påskrudd, kan bli en rimelig irritabel plage for dritten som spammer deg, da han enten må sitte å filtrere ut alle de smsene som ikke er seriøse, for å kunne lese de som er det, eller han må rett og slett drite i å browse smsene sine til du slutter spamminga
Sist endret av blueshift; 10. april 2009 kl. 02:29.
ung.no hadde jo en slik funksjon tidligere vet jeg, der man kunne skrive så mange sms man ville, ubegrenset. På den måten ble det i senere tid laget skripts som sendte massive mengder sms samtidig til et nummer. Dog er denne tjenesten også blitt endret til 30 sms daglig. Du må iallefall regnet med litt koding av ymse slag.
Sitat av Restyle Vis innlegg
ung.no hadde jo en slik funksjon tidligere vet jeg, der man kunne skrive så mange sms man ville, ubegrenset. På den måten ble det i senere tid laget skripts som sendte massive mengder sms samtidig til et nummer. Dog er denne tjenesten også blitt endret til 30 sms daglig. Du må iallefall regnet med litt koding av ymse slag.
Vis hele sitatet...
eksempel på koding av ymse slag:

last ned "tube increaser"

last ned accessdiver

finn fete proxy lister, scan dem med accessdiver til du finner alle som faktisk funker.

Les av post data + url i tamper data på firefox når du sender fra ungweb

lim inn resultatet av post data i url i tube increaser

last inn fet proxy list med proxyer som funker, er jo et enkelt http request som skal igjennom, så ikke mye som kreves av proxyene.

for hver proxy får du da altså sendt 30 sms til han

leter du litt finner du sikkert 70-100 proxyer som funker, eller funker midlertidig i hvertfall

100*30=3000

jeg hadde i hvertfall blitt smålig pissed om jeg hadde fått 3000 sms, og ungweb begrenser på 30, tenk om du finner noen som ikke begrenser i det hele tatt, og kjører de samme skrittene som fortalt ovenfor?

Faen da vil han jo motta shitloads!

Vi gjorde noe liknende for ei stund sia, var vel rundt jul, sendte 15000 sms til en kompis, telefonen spilte av musikk og greier når det kom sms, men displayet viste bare hvit, telefonen var "utilgjengelig" i rett over ei uke av jule ferien, i etterkant noe av de dummeste vi hadde gjort, men han sa det ville være kult å vise frem inbox med så mange sms, og alle var rimelig slappe da det var 4. dag av lan ^_^
Beveger man seg mot et masse-angrep med minst 3600 sms, vil man kanskje gjøre mobilen - og sim-kortet - til "stakkaren" utilgjengelig et par timer. Tar man med evt. plass-begrensninger i betraktningen, vil dette strekke seg på timesvis, da han jevnlig må slette meldinger ettersom innboksen blir full. Har guttungen, tross lav sannsynlighet, kun tilgang på en gammeldags mobil ala 3510i, er han mildt sagt fucked.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Om du ikke har så god erfaring med tamper data og.l kan du prøve og lage en macro med f.eks iMacro til firefox. Den kan recorde det du tar deg til i et bestemt tidsrom, og etter det kan du be den gjenta det. Mulig der eksisterer en loop funksjon også xD

Så finner du bare en side som f.eks google Latitude, recorder mens du skriver inn nummeret og trykker send. Lagrer opptaket, og kjører macroen, igjen og igjen og igjen. Vet ikke om loop funksjon eksisterer, men finnes det en loop funksjon blir det bra.

Edit: iMacro hadde en loop funksjon, men denne fungerte ikke særlig bra. Men det som fungerer fint er at macroen blir redigert og lagret i notepad, så du kan bare ta scriptet også gjøre den klassiske CTRL+C + CTRL+V et par ganger. Det blir den enkleste løsningen jeg kan komma på, enkel, gratis

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3863
Sist endret av Sio; 10. april 2009 kl. 05:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for alle tips!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Setter en femtilapp på at de fleste meldingene vil bli satt i kø for så å bli slettet av operatør, og avsendernummer blir sperret for sms/tale/alt og vedkommende får seg en fin smekk.
Bruk SMS-push, mye lettere å sende inn flust av skitten kode.
Google gir deg tusen whitepapers på hvordan du kan gjøre det.