Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1399
Tenkte jeg skulle skippe ut med et bilde fra arkivet....er blitt så lenge siden nå

http://bildr.no/thumb/371423.jpeg
Var et ganske kult bilde, men hårstråene som stakk ut var ganske irriterende.
Synes det var et fint bilde, likte fokuset på øyet. Men synes det var "ekkelt" at du fikk med den andre siden av nesen. Altså at den ikke var croppa ved midten. Kan hende det også ser rart ut, men det jeg føler jeg kan sette fingeren på.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg liker hårstråene på siden. Er et slags mønster/bord. Hvilket objektiv + exif
Ser ut som du har dratt smoothskin litt langt. For det meste over nese og panne, men ellers et veldig greit bilde
Bildet ble litt for flatt for meg. Det gav meg ingenting. Pent øye og pene øyenbryn. Det var allikevel noe rart med plassring av ting. Og slik som Parkett sa så burde du ordnet det med nesen.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg liker hårstråene på siden. Er et slags mønster/bord. Hvilket objektiv + exif
Vis hele sitatet...
det er 60mm 2.8 macro....jeg kan legge ut mer info snart

Sitat av Butchern Vis innlegg
Ser ut som du har dratt smoothskin litt langt. For det meste over nese og panne, men ellers et veldig greit bilde
Vis hele sitatet...
hey, er nok ikke smoothskin... men det har noe med dofen aa gjore... det er rett og slett uten fokus
Sist endret av tafsern; 21. mars 2009 kl. 23:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fint bilde, sexy, men synes ikke at du burde fått med den andre siden av nesa, øyet litt mer mot venstre.
Fint med bilde, enig med resten angående nesa.
ville kanskje lysne øyet litt, gi øyet litt smell.

ca http://img18.imageshack.us/img18/1570/371423.jpg
Sist endret av ErikH; 22. mars 2009 kl. 23:59.
Jeg likte bildet.
Det jeg ikke likte så godt, er overkillen jeg synest du har på all hud rundt.
Ble veldig falskt.
Sitat av Parkett Vis innlegg
Synes det var et fint bilde, likte fokuset på øyet. Men synes det var "ekkelt" at du fikk med den andre siden av nesen. Altså at den ikke var croppa ved midten. Kan hende det også ser rart ut, men det jeg føler jeg kan sette fingeren på.
Vis hele sitatet...
Enig med deg her. Er noe med nesa som gjør at den stikker seg ut på en rar måte og stjeler litt av fokuset. Blant annet også det at man ser litt av den kurven på nesen nederst i bilde men ikke hele. Av en eller annen grunn føler jeg at fokuset blir dratt ned til nesa, og fantasien forsøker å se for seg hvordan nesen ser ut uten å enkelig komme fram til noe. Nesen føles også for lys og smooth i ofrhold til resten av ansiktet som stjeler oppmerksomheten bort dit. Høres kanskje merkelig ut, og kan godt være at det var kommentaren til Parkett som fikk meg in på det, hehe
▼ ... noen uker senere ... ▼
skikkelig tøft bilde, flere slike =)..

Er det bare meg som ser det! eller er det et hjerte i øyet? <3
Er det bare jeg som synes det ser ut som hårstråene på siden er "kutta" et par steder med healing brush/stamp tool?