Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3122
Jeg trenger ny forsyning med plast shells. Snakket med en levrandør i Spania i dag - de kan selge, men i hele esker !! det er mye det - noen som vil være med å kjøpe sammen ? Kjøpt hos dem før - og prisen er veldig gunstig. Ordner transport via en bekjent som kjører lastebil på spania .
Tenke å bestille 3", 4" og 6" shells !
Jeg er interessert dersom prisen er grei.

Hvor mye koster det for hver av dem, eller for en bestemt menge av de forskjellige sortene?
Jeg er muligens også interessert, men vil gjerne vite litt mer om pris og kvanta først.
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Hadde vært veldig aktuelt om du hadde tatt in noen kasser for så å selge litt videre. Men har du noen spesifikasjoner med skallene? Enkeltskall, dobbeltskall?
Very Important Pyrotechnician
hanses's Avatar
jeg er også interresert
Interresert i 3". Men spørs på pris og kvanta
Very Important Pyrotechnician
Høres fristende ut! Men det forutsetter du er villig å pakke og videresende rundt om i norge?
Interesert jeg også... hvor mye blir det? Trenger ikke så mange da det er en del folk fremfor meg i køen, men vist dem kunne skyve unna ett par så tar jeg imot
Sitat av Magnus125 Vis innlegg
Interesert jeg også... hvor mye blir det? Trenger ikke så mange da det er en del folk fremfor meg i køen, men vist dem kunne skyve unna ett par så tar jeg imot
Vis hele sitatet...
jeg tviler egentlig på at det er noe problem, fordi man får kvantumsrabatt på veldig mange varer (unntatt alkohol og tobakk såvidt jeg kjenner den norske lov), og trådstarter kunne ordne transport gjennom en bekjent.
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Er også med på det! 2, 3 og 4"
Slenger meg også på her =)
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Oi interesant! Er nyskjerrig på prisen.
Er den liten så er jeg lett med! Alle størelser kansje.
Som sagt i PM til deg. Kan jeg godt slenge meg på med en del shell av alle str.
Blir jo flotte greier dette her
kjøper vist noe viderselger
JA! jeg er veldig interesert i alle størelser ... kommer seffølgelig an på pris da.
Og i så fall er de mulig at du kan sende de via postoppkrav?.

Btw siden du kjøper shella fra spania er de plasticos gamon shell ?
Mulig å komme med pris og bilder snart?
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Mulig jeg også er med på 2,3 og 4"
Ser ut til at trådstarter bare vil bestille 3", 4" og 6" plast shells så de 2 tommers shellene må dere nok bestille selv.
Eller har jeg gått glipp av noe?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Tenkte det samme.
Men prisene venter vi fortsatt på?
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Vi snakker Gamo her?
Hvis det blir no av tar jeg gjerne del i bestillingen
Blir det noe av dette da? Pris/Bilder?
Jeg er veldig interssert i 4" shells`a,
kan du poste litt om priser og mengde?
Sist endret av Cal.12; 15. januar 2009 kl. 10:00.
Hmm :/ Er de liv i deg eller ?
Skal snart legge inn en ganske stor bestilling med kjemikalier så skal jeg få gamo shell også på den bestillingen så skulle snart hatt svar.

Btw er det noen som har god erfaring med gamo shell?
Very Important Pyrotechnician
hanses's Avatar
Sitat av iskaffe Vis innlegg
Hmm :/ Er de liv i deg eller ?
Skal snart legge inn en ganske stor bestilling med kjemikalier så skal jeg få gamo shell også på den bestillingen så skulle snart hatt svar.

Btw er det noen som har god erfaring med gamo shell?
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har hørt holder gamo shell høyere kvalitet enn pyrocreations sine. Har hatt ett 4" shell fra gamon og plasten var tykkere og alt virket mye mer robust og forseggjort enn procreations sine. Mener å huske at Bang har erfaring med gamon shells.
Pyroteknikkmoderator
Bang's Avatar
Jeg kjøpte en kartong hver av 3", 4", 6", 8" og 10" fra Plasticos Gamon, og det er fine greier, helt klart.
Opp til 6" kan man velge mellom to forskjellige typer.
Den ene består av et innerskall og et ytterskall som man limer utenpå innerskallet.
Ulempen er at de koster litt.
Den andre typen består av to halvdeler, der toppdelen har et hull på størrelse med en femkroning.
Her kan man også kjøpe egen breakball som man fyller med flash og trær over lunten.
Så limer man på øvre halvdel, og fyller stjerner gjennom hullet på toppen. Så er det bare å lime på et lite lokk på toppen, og bomben er ferdig.

Dette er ganske rimelige skall, men symmetrien blir ikke allverden.
Man kan selvsagt lime på lokket først, og montere bomben på tradisjonelt vis, og da blir resultatet ganske bra.
PG selger kun til firmaer, og kun hele kasser.
Nye kunder kan imidlertid be om vareprøver etter eget ønske, men kun en gang...
Sitat av Bang Vis innlegg
Jeg kjøpte en kartong hver av 3", 4", 6", 8" og 10" fra Plasticos Gamon, og det er fine greier, helt klart.
Opp til 6" kan man velge mellom to forskjellige typer.
Den ene består av et innerskall og et ytterskall som man limer utenpå innerskallet.
Ulempen er at de koster litt.
Den andre typen består av to halvdeler, der toppdelen har et hull på størrelse med en femkroning.
Her kan man også kjøpe egen breakball som man fyller med flash og trær over lunten.
Så limer man på øvre halvdel, og fyller stjerner gjennom hullet på toppen. Så er det bare å lime på et lite lokk på toppen, og bomben er ferdig.

Dette er ganske rimelige skall, men symmetrien blir ikke allverden.
Man kan selvsagt lime på lokket først, og montere bomben på tradisjonelt vis, og da blir resultatet ganske bra.
PG selger kun til firmaer, og kun hele kasser.
Nye kunder kan imidlertid be om vareprøver etter eget ønske, men kun en gang...
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hjelpen Bang og en god forklaring ,takk hanses også
hvor kjøpte du alle de pakkene fra da Bang?
Pyroteknikkmoderator
Bang's Avatar
Plasticos Gamon skall kjøper man hos Plasticos Gamon.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
3" og 5" her
Det er ikke noen vits i at femten folk sier at det er useriøst, kisen svarer ikke fortere for det. Ha tålmodighet, så poster fyren når han poster.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av pyroproffen Vis innlegg
Jeg trenger ny forsyning med plast shells. Snakket med en levrandør i Spania i dag - de kan selge, men i hele esker !! det er mye det - noen som vil være med å kjøpe sammen ? Kjøpt hos dem før - og prisen er veldig gunstig. Ordner transport via en bekjent som kjører lastebil på spania .
Tenke å bestille 3", 4" og 6" shells !
Vis hele sitatet...
Ser ikke ut som han skal bestille kartonger med værken 2" eller 5" shells
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Oi, la ikke merke til det. I såtilfelle blir det nok noen 3 og 4. Og eventuelt et par 6.