Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 18997
Hei, jeg lurte på om noen vet hvor man for tak i den?
Har ikke sett den i butikkene eller andre steder.
Har de sluttet å selge den?

Det lurer jeg også fælt på! Husker at jeg pleide å ha en boks av denne en gang i blandt. God en sjelden gang.

Har jeg stjålet signaturen din eller omvendt?
Sist endret av shakin; 6. januar 2009 kl. 22:48.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av shakin Vis innlegg
Det lurer jeg også fælt på! Husker at jeg pleide å ha en boks av denne en gang i blandt. God en sjelden gang.
Vis hele sitatet...
Ja jeg og, den var jo ganske bra egentlig, også var den Norsk.
Har prøvd å google men fant ingen ting


btw tøff signatur

Sitat av shakin Vis innlegg
Haha jo takk. Tok jeg den fra deg, omvendt eller vilt sammentreff?
Vis hele sitatet...
Tror det er sammentreff hehe
Sist endret av Dr.Feelgood; 6. januar 2009 kl. 22:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror de fortsatt selger den nordpå, i Harstad blandt annet. Er der en del og sist jeg var der hadde de den ihvertfall på en Mix
Har faktisk lurt på det selv ganske lenge. Det var dritt snus, men det var faen meg godt inniblant!
Den selges på de aller fleste Kiwi butikker i oslofjordregionen iallefall, dvs. Akershus m.m.
Jeg har aldri likt den spesiellt mye, av ulike årsaker, men det hender den er god til tider, ja. Bekreftes vel ved at den selger såpass dårlig (der jeg jobber, anyways.)
Kjøpern en sjelden gang når jeg er innom Mercur i Trondheim, tror de fortsatt har den der. Mix eller Narvesen tror jeg det er.
Har ikke sjekka dette opp, men merka at den er blitt vanskeligere å få tak i.
J. Tiedemans gikk vel konkurs for ei stund tilbake og kjøpt opp? Muligens dette har noe med saken å gjøre.
Jeg var nettopp borte på Sørheimen i Bergen der hadde de den .
Luksus.
Noen som vet hvor den kan oppdrives i Stavanger?
Sitat av Restyle Vis innlegg
Den selges på de aller fleste Kiwi butikker i oslofjordregionen iallefall, dvs. Akershus m.m.
Jeg har aldri likt den spesiellt mye, av ulike årsaker, men det hender den er god til tider, ja. Bekreftes vel ved at den selger såpass dårlig (der jeg jobber, anyways.)
Vis hele sitatet...
Har ikke sett den på flere år.. Kunne du nevnt noen butikker/kiosker i oslo som selger den?
oi, har ikke brukt denne snusen på mange år. får gå innom mercur og høre om de har en dåse neste gang jeg er i byen!
Rett meg hvis jeg tar feil:

I Norge er det ikke lov til å innføre nye tobakk produkter enn de vi allerede selger i landet. Så hvis de stoppet å produsere/importere den for en periode så kan de ikke starte igjen. Eller gjelder det ikke produkter som har vær solg i norge?
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Restyle Vis innlegg
Den selges på de aller fleste Kiwi butikker i oslofjordregionen iallefall, dvs. Akershus m.m.
Jeg har aldri likt den spesiellt mye, av ulike årsaker, men det hender den er god til tider, ja. Bekreftes vel ved at den selger såpass dårlig (der jeg jobber, anyways.)
Vis hele sitatet...
Har sjekket alle butikkene i Asker i hvertfall og her har de ingen ting. Hvor i Oslo kan man kjøpe det?

og er Blå Tiedsmann også norsk snus?
Sitat av Restyle Vis innlegg
Den selges på de aller fleste Kiwi butikker i oslofjordregionen iallefall, dvs. Akershus m.m.
Jeg har aldri likt den spesiellt mye, av ulike årsaker, men det hender den er god til tider, ja. Bekreftes vel ved at den selger såpass dårlig (der jeg jobber, anyways.)
Vis hele sitatet...

Selges ikke på Jessheim iallefall. Har faktisk ikke sett den noen steder, på jævlig lenge. Men fås vel tak i på en tobakksbutikk
Denne selges i Kristiansand på div. bensinstasjoner. Den har uansett ny innpakning.

edit: Det var visst Blå Tiedsmann jeg tenkte på!
Sist endret av Lebowski; 7. januar 2009 kl. 17:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Denne selges i Kristiansand på div. bensinstasjoner. Den har uansett ny innpakning.

edit: Det var visst Blå Tiedsmann jeg tenkte på!
Vis hele sitatet...
Kanskje det er den nye petterøs blå?
Sitat av Sparkey Vis innlegg
Rett meg hvis jeg tar feil:

I Norge er det ikke lov til å innføre nye tobakk produkter enn de vi allerede selger i landet. Så hvis de stoppet å produsere/importere den for en periode så kan de ikke starte igjen. Eller gjelder det ikke produkter som har vær solg i norge?
Vis hele sitatet...
vet du når dette tredde igang? eller har du noen form for kilde?
for dette hørtes ut som tull spør du meg.
De sluttet jo å importere catch i en periode, den er jo kommet i butikken igjen? (Rundt 3-4 år siden correct me if I'm wrong?)
Thank you for info om at den fåes kjøpt på Mercur
Smått savna denne etter tida på skole i Bjugn, har ikke kommet over den siden.
En ting er ihvertfall sikkert, og det er at den blir liggende i kjøleskapet for å tas frem i ny og ne for en pris mens jeg holder meg til gode gamle General for normalt bruk.
Ikke faen om jeg orker å snuse Petterøes i en hel uke...

Apu: Blå og grønn catch forsvant fra hyllene en god stund tilbake ja. Catch eksisterer fortsatt ihvertfall og den blå har skifta farge til svart, kan ikke gå god for om den har kommet tilbake igjen siden det er år og dag siden jeg kjøpte snus i butikk og har plenty igjen på rullene jeg kjøpte i Sverige
Er ingen snuser selv, men har en del venner som snuser. Bor i Oslo-området og kan ikke huske å ha sett denne på gud vet hvor lenge. Hvis de skulle hatt det kanskje på Snask eller andre tobakksbutikker?
Kan også finne en del sjeldne varer på diverse jallakiosker (kall det hva du vil).
Sist endret av Dodecha; 8. januar 2009 kl. 14:20. Grunn: OT
Kjøpte en tiedemans blå her om dagen på Kiwi på Grünerløkka..

Kan avkrefte at dette er det samme som petterøes blå. Den minner mer om en blanding av mild skruf og ettan..
Denne snusen brukte jeg for et par år siden, men den ble borte : (
Men jeg fant den på en Narvesen-kiosk i Trondheim sist sommer!

Ang snusen: Den er altfor løs, men smaken er fantastisk!
Fås den i stavanger området? jeg lurer på det samme!
Den ser ut til å være vanskeligere å få tak i enn jeg vukke tro. Jeg kjøpte den senest på Kiwi ved Karl Johan, for et par måneder siden. Når det gjelder Akershus, så selges den iallefall et par steder på Nesodden, sett den i Drøbak uten at jeg klarer å spesifisere navnet, og noen besinstasjoner rundt om kring i landet.

Det som derimot er merkelig er at vår butikk (er jeg ganske sikker på) har den som obligatorisk vare, og ettersom den ikke er spesielt stor - er det merkelig at ikke flere Kiwi-butikker også har det. Tho, den ligger i sortemanget - så de ivrigste av dere kan spørre om nærmeste Kiwi/Norgeskjeden-butikk kan ta den inn.
Sitat av wargriff Vis innlegg
Denne snusen brukte jeg for et par år siden, men den ble borte : (
Men jeg fant den på en Narvesen-kiosk i Trondheim sist sommer!

Ang snusen: Den er altfor løs, men smaken er fantastisk!
Vis hele sitatet...
Det er den på mercur ;-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Vet noen om Blå tiedsmann snusen er samme som Petterøs blå?
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Vet noen om Blå tiedsmann snusen er samme som Petterøs blå?
Vis hele sitatet...
Ja, 5 poster over deg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet om Petteröes Röda fortsatt är i salg? På nätet eller i Oslo.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg vil ha petterøes snus nå :< Skulle ønske de solgte den i Asker så slipper jeg ogdra til Oslo for å kjøpe meg en dåse