Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 801
Hmmm... jeg har et lite problem. Før hadde jeg all musikken på en ekstern disk, siden det var for lite plass på den interne, men etter at jeg fikk ny maskin har jeg plass på den interne, og flytta derfor alt over dit. Så har jeg bytta location i avansert-boksen i iTunes, og der står det korrekt, men det funker ikke allikevel.

Noen som har noe tips?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
iTunes importerer ikke filer fra library-mappa automatisk, du må nok dra dem inn i programmet selv.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Jada, jeg har flytta dem og alt mulig, er helt idiotisk. Oppdaga litt etterpå at jeg dessuten må bruke "konsolider"-valget, for at itunes skal kopiere over til den nye lokasjonen, men... jeg har jo allerede flytta dem dit. Tåpelig. Spesielt siden jeg selv da ikke får det til å funke. Akkurat nå hater jeg steve jobs litt, kjenner jeg.
Sist endret av atomet; 4. januar 2009 kl. 13:24.
Nå har jeg ikke skjønt problemet ditt 100%. Men hva med å slette alle musikkfilene du har på maskinen din, gå i egenskapene på iTunes å huke på at den skal overføre filene til iTunes biblioteket, for så å føre alle sangene inn i iTunes igjen?

Nå kan det hende jeg dreit meg totalt her, men prøvde
Gjør motsatt av hva goillum sier. Slett hele iTunes biblioteket ditt og importer sangene på nytt?
Tror ingen av oss "treffer".

Tror atomet har eget mappesystem på musikken sin og ønsker å slippe å lage spillelistene sine på nytt. Han vil skifte plasseringen på musikken fra eks: Eksterndisk:/musikk (på eksterndisken sin) til Macintosh:/Min musikk (på maskina si). Men han sliter med at iTunes ikke klarer å fatte det når han endrer det i Valg-panelet.

Har du prøvd nullstill knappen under avantsert? For så å velge hvor musikken nå befinner seg?
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Den siste der er helt korrekt, goillum, og det er det du foreslo i den forrige posten jeg har prøvd :/ Fordømt irriterende. Blir vel nødt til å slette hele biblioteket og importere det på nytt, men det må da finnes en bedre løsning?!!?
http://hifiblog.com/past/2006/05/11/...music-library/

Kan kanskje være noe hjelpsomt i denne linken? Ser ut som den guiden skal løse problemet ditt ja atomet
Sist endret av Berre; 5. januar 2009 kl. 23:42.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Svarer her jeg goillum - ser lovende ut det der! Skal teste, takker!
Jess, hiv ut resultatet