Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 412
Hei, har et problem med en Acer Travelmate, når den starter seg så bare restarter den seg. Noen som vet va som er galt?

Er ikke aktuelt og formatere den da det er fattern sin pc og han har alle bildene sine på den. Så er noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?
Ser du windows-skjermen før den rebooter ?

Lukter som en standard blåskjerm for min del, prøv å trykk F8 rett etter at BIOS er ferdig med POST og velg "sikkerhetsmodus".
Trådstarter
96 3
Ja ser windows skjermen, har avogtil klart og logget helt inn, men så går det en liten stund så går den av igjen og starter på nytt.

Skal prøve og kjøre den i sikkerhetsmodus, men hva skal jeg gjøre når jeg har kommet inn i sikkerthetsmodus.
Når du er i sikkerhetsmodus kan du kopiere over alle filene du trenger først for å være på den sikre siden hvis det blir værre.

Ellers kan du ta noen søk med "AVG 8.0" som er antivirus jeg anbefaler.
Ta også et søk med "Spybot search and destroy".
Sist endret av sixfeetunder; 26. desember 2008 kl. 05:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg hadde et lignende problem på en bærbar pc for noen måneder siden. Den startet av og til (en gang i uken kanskje), og noen ganger i sikkerhetsmodus.

Jeg leverte den inn på service, det viste seg at det var hovedkortet (MB) som var ødelagt.

Jeg sjekka runt på nettet etter løsninger før jeg sente den inn på sevice, fant ut at det kunne ha vært noe galt med GPU'n, men det var det jo ikke... -Men du kan jo sjekke det ut? MB + GPU Problemer?