Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  213 14695
Jeg er med, synes dog det var litt tidlig med 1900! Dog var jo 2100 nesten litt for sent.


Sees ikveld lads!
Får ikke vært med dessverre. Har ikke penger på kortet, og har ikke mulighet for at venner/foreldre legger ut idag... (Jeg var med forrige gang, med annet nick)

Lykke til folkens!
Synd det ikke er i morgen, er nødt til å jobbe til 23.30 idag
Kan komme innom med laptop`n jeg Restyle!
Hva menes med at vi ikke har privat? Er det andre gjøglere som kan komme inn også???
Jepp.. var et par som ikke kom herfra sist. Var ikke akkurat et stort problem, da samtlige nff folk kom inn på sekundet når rommet ble annonsert.
Sitat av mathfjeld Vis innlegg
Kan komme innom med laptop`n jeg Restyle!
Vis hele sitatet...
Hadde hvert strålende, enten det - ellers trenger jeg en Pokerstars applikasjon til iPhonen.
Nei, jeg får ta det igjen senere. Kan ikke la det ende slik som sist.
Nesten alle kom seg inn på rommene i tide ja.. Skal nå bruke dagen fram til kl. 19:00 på øve meg på copy/paste kjapt
Sitat av reklame Vis innlegg
Da er vi klare for en ny runde med nff-poker og gjentar suksessen fra forrige uke!

Vi har fremdeles ikke fått oss en privat turnering, men vi joiner en turnering samtidig som sist, så spiller vi!

Klient: PokerStars
Dato: 4. november
Tid: 19:00
IRC: Ef.net: #nff.poker
Turneringsid: Blir publisert i kanalen kl.19:00
Buy-in: Ubestemt, 3-5 dollar
Spill: Texas Holdem No limit Freeze

Igjen, man må være på irc-kanalen for å få turnerings-id, da alle må joine ganske raskt. (gjøres ved CTRL+T i lobby og klipp\lime turnerings-id fra irc-kanalen)

Håper like mange er med denne gangen!
Vis hele sitatet...
Heia!

Til senere vil jeg anbefale at man vurderer å gå over til Full Tilt Poker. Klienten er omtrent like bra, man dessuten kan man få rakebackbountys her, og det er MASSE gode bonusordninger.

Dessuten ser det lett ut å lage egne turneringer.

Se følgende link:
http://pokerforums.fulltiltpoker.com...-play7787.html
En ting bare. Jeg skjønner ikke bæret av irc og det greine der. Og det er ingen chat funksjon via dette på forumet nå. Er det noen godklumper her som kunne tenke seg å ha litt kontakt på msn under denne seansen, slik at jeg kan få infoen jeg trenger osv?

Send meg en pm
Sist endret av tafsern; 4. november 2008 kl. 14:05.
www.mirc.com

Last ned, installer, åpne

Få opp en hvit rute.

skriv

/server irc.efnet.net
/join #nff.poker

Aureka!
Sitat av Golder Vis innlegg
www.mirc.com

Last ned, installer, åpne

Få opp en hvit rute.

skriv

/server irc.efnet.net
/join #nff.poker

Aureka!
Vis hele sitatet...
Ugh. håpet jeg skulle slippe, men jeg fikser det Takk
For dere som ikke har IRC klient!

http://chat.efnet.org/

- Velg nick
- Trykk på rullegardinen og velg "Other"
- Skriv #nff.poker
- Trykk Login

Bare 1,5 time til vi setter igang nå!
Sist endret av reklame; 4. november 2008 kl. 17:28.
Da er det knappe 25 minutter til det ruller igang. Vi kunne godt trengt et par spillere til. Buy in blir denne gangen 5 $
Hvem er det som er med egentlig? Er så godt som dødt på irc.

mathfjeld
Ny turnering klokka 20.30 i kveld: (14.30 i PokerStars-tid)

Pokerstars
Tournament ID: 118398729
Passord: nffpoker
Hva skjedde med 1900? Og hvorfor er ingen på irc?
Alle er på IRC. Vi spiller nå! Men vi har også en ny turnering på gang.

Ef-net
#nff.poker

30 minutt igjen dersom fremdeles det er noen som vil spille! Vi er en god gjeng nå!

Ny turnering klokka 20.30 i kveld: (14.30 i PokerStars-tid)

Pokerstars
Tournament ID: 118398729
Passord: nffpoker
Sist endret av reklame; 4. november 2008 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da ble det 22,5 dollar på reklame! Gratulerer
Da har jeg vunnet nFF-turneringen 2 av 2 ganger!

Credz?
Sitat av reklame Vis innlegg
Da har jeg vunnet nFF-turneringen 2 av 2 ganger!

Credz?
Vis hele sitatet...
Småcredz for god rutine - Storcredz for skumle hackervenner som hjelper deg å se kortene våres
Da er vi klare for en ny turnering og anbefaler så mange som mulig til å bli med! Vi har hatt småsuksess de to forrige gangene.

Søndag 9 november kl.20:00 sparker vi i gang neste turnering. Dere kan allerede nå registrere dere.

Turnerings-id: 118626982
Passord: nffpoker
Spill: Texas Holdem No Limit Freeze
Buy-in: 5 $

Vi henger på irc-kanalen #nff.poker
Sist endret av reklame; 5. november 2008 kl. 21:49.
Satser på å henge med på turneringen på søndag, selv om den går paralelt med en annen forumturnering... På tide å rive reklame ned fra tronen
Stiller selvfølgelig, full av optimisme
Søndag høres ut som en bra poker dag! Må finne ut om MasterCardet tilater flere transaksjoner før jeg betaler noen regninger til DnbNor. Er skremmende gøy å spille, selvom det kun er 5$ så kommer det mange komentarer på irc som er priceless!
Sitat av mathfjeld Vis innlegg
Søndag høres ut som en bra poker dag! Må finne ut om MasterCardet tilater flere transaksjoner før jeg betaler noen regninger til DnbNor. Er skremmende gøy å spille, selvom det kun er 5$ så kommer det mange komentarer på irc som er priceless!
Vis hele sitatet...
Du får ikke overført penger (direkte i alle fall) til pokerklienter med kredittkort. Da må du gå via moneybookers e.l.
Sitat av Cikey Vis innlegg
På tide å rive reklame ned fra tronen
Vis hele sitatet...
Venter i spenning på litt motstand Begynner å bli lei av å loppe nFF'ere!
Sitat av reklame Vis innlegg
Venter i spenning på litt motstand Begynner å bli lei av å loppe nFF'ere!
Vis hele sitatet...
Hah! Bråkjekk har du blitt også!
Neida, skal prøve å ikke gå på de samme bigtime-smellene jeg har en tendens til å trokke i.
Det er fremdeles svært få som har meldt seg på turneringen i morgen. Erfaringsmessig registrerer folk seg en halv time før turneringen starter.

Likevel er det bare kjekt om det blir flere med! Vi har vært 8-15 personer i turneringene vi har hatt til nå og håper virkelig flere kan delta denne gangen.

Klient: Pokerstars
Turnerings-id: 118626982
Passord: nffpoker
Buy-in: 5 Dollar (ca.30 kr)
Spill: Texas Holdem No limit Freeze

For mer info, sitter vi fremdeles på IRC (Ef-net #nff.poker)
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Count me in!
Har meldt på jeg også
Regner med at jeg ikke kan bli med i morgen. Har besøk det aktuelle tidspunktet.
Får se om jeg husker turneringa denne gangen. Kom på at det var poker 12 minutter etter at dere starta sist.
Innså nettopp at turneringa er klokka 21, ikke 20 som tidligere opplyst. Jeg fraskriver meg hele ansvaret og peker ut reklame som tidssoneansvarlig!
Det er virkelig bare å beklage! Blir litt kluss med tidssonene! Håper ikke dette går utover spillinga! Jeg selv må desverre melde avbud. Følte presset ble for stort nå!

Lykke til alle sammen hvertfall!
Sitat av reklame Vis innlegg
Det er virkelig bare å beklage! Blir litt kluss med tidssonene! Håper ikke dette går utover spillinga! Jeg selv må desverre melde avbud. Følte presset ble for stort nå!

Lykke til alle sammen hvertfall!
Vis hele sitatet...
Hvilke press? Pell deg back in the game!
Var så klar for å vippe deg av tronen idag
Hvem tok tittelen igår da? Og hvor mange var dere?
Vi var vel 15stk tror jeg.

Hvem som vant aner jeg ikke, da jeg spilte så elendig og datt ut på 11. plass tror jeg.
Netrex eller noe sånt vant. Fra Alta, tror jeg.
Dersom vi kan kalle det en suksess, fortsetter vi suksessen! Søndag var det 15 freaks som spilte sammen og vi håper enda fler blir med, nå som vi er tidlig ute!

Neste turnering:

Dato: Søndag 16 november 2008
Turnerings-id: 119622404
Passord: nffpoker
Spill: Texas Holdem No limit Freeze
Buy-in: 5 dollar
IRC: #nff.poker @ ef-net.


Håper vi klarer å samle en skikkelig gjeng! Da øker potten og det blir både mer "sosialt" og spennende!
Var 14stk btw :P

Kom selv på fjerdeplass etter en desperat allin med 67 =/
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Netrex eller noe sånt vant. Fra Alta, tror jeg.
Vis hele sitatet...
Sjokk :P Ser ut som at han har spilt litt mer enn oss andre, er fornøyd med at jeg slo han ut i forrige turnering
I morgen braker det løs igjen.
jeg gjentar for ordensskyld:

Neste turnering:

Dato: Søndag 16 november 2008
Turnerings-id: 119622404
Passord: nffpoker
Spill: Texas Holdem No limit Freeze
Buy-in: 5 dollar
IRC: #nff.poker @ ef-net.

Klokken 19.00


Kom på #nff.poker på efnet, så får du mer informasjon en du trenger
Litt for tidlig, så kan nok ikke være med.
hva med i morra da? enormt!!
Bare 1 som er påmeldt foreløpig! Dette blir litt d-dag for mitt engasjement i å arrangere.

Virker som det passer for noen de dagene det ikke passer for andre. Uansett, det er en time til turneringen starter. Bare å joine #nff.poker på ef-net.

Dato: Søndag 16 november 2008
Turnerings-id: 119622404
Passord: nffpoker
Spill: Texas Holdem No limit Freeze
Buy-in: 5 dollar
IRC: #nff.poker @ ef-net.
Iogmed at det ikke koster noe, så kan jeg starte turnering, da jeg har 2000fpp (som var kravet om jeg ikke tar feil)

Hadde vært fint om folk skrev sånn ca dag/klokkeslett det passer, hadde vært kos med en ukentlig nff turnering.

Om ikke reklame vil fortsette thou
Sist endret av Unsub; 17. november 2008 kl. 00:11.
Høres morsomt ut detta
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Jeg har snart 2k fpp (1750 eller noe nå, og tjener rundt 100 om dagen). Jeg har et annet forum jeg har planer om å organisere for, men det er nok ikke noe i veien for at nFFere også blir med. Evt. kan jeg lage tournaments for begge forumene, men jeg synes det hadde vært artig om vi kunne fått igang en internettgjeng fra de to forumene som spiller sammen regelmessig.

edit: Er ikke tidlig søndagskveld fin pokertid? Jeg vet det foregår en del på pokerstars da, men de aller fleste har vel ikke noe i mot å spille på flere bord samtidig.
Sist endret av Mr. Meow; 21. november 2008 kl. 20:25.