Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 653
Hei, jeg driver å skal bygge ratio på en torrent side nå.

Men tingen er at når ej har lastet ferdig ned å skal begynne å seede ligger det på 40-50kbs en stund, men så detter det ned og lander på 0-1kbs.

Har prøvd å restarte routeren flere ganger, og det gjør at seedingen stiger, men faller igjen.

Ja jeg har åpnet porten. Jeg skifta over til Azureus tho, kan det være jeg trenger ende på noen instillinger der?
Laster du ned og seeder noe som folk faktisk vil ha? Det hjelper ikke om du vil ha det om absolutt ingen andre har lyst til å laste det ned.
nei, laster ned ting som har over 200 leechers ivertfall..
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du må gå på instillinger på torrentprogrammet ditt..Så må du huke bort "Stop seed after finishing a download" eller hva det står..Hadde samme greia selv på u torrent.
nei, var nok ikke det:/
Du må også se på hvor mange seedere det er på den filen. Etter hva jeg er forstått med velger klienten som laster ned filen automatisk den/de beste seederen/e.
Jeg velger alltid de som har flest leechere, og færrest seedere, men problemet er som sagt at den slutter å seede etter en stund..