Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2040
hey yo. har lagt ut en ny skate vid. filmet på zeiner.

(jeg er duden med rød t-skjorte og kaps =) )

flere filmer kommer etterhvert så stay tuned

zeiner sesh
Sist endret av MRH; 12. september 2008 kl. 13:32.
Navnet på sangene i filmen?
Fet skating, men bytt font fordi den som er der nå er så å si uleselig. Noe av den store skriften klarte jeg å gjette meg til hva som stod, men når det poppet opp i det den nedre hjørnet var det umulig å se hva som stod.
Fet plass dere har der as, er som og skate på et kunstverk. Insane han fyren med addidas og t skjorte også kalt Rob, tok jo livet av den flipen, den var sjuk. Kjipt med den bailen på starten og slutten, men skit happends. Hvor er det dere henger, Oslo? Kul gjeng

well, happy skating.
MRH
Trådstarter
21 0
er fra tbg hele gjengen. er ikke jeg som har redigert filmen, men er enig i den font greia.
Hvorfor bruker dere ikke hjelm?

edit: Likte platene dere hadde på den halv ramp tingen 1:46-1:49 .

SKIFT FONT! Klarer ikke lese hva som står der en gang. Og du er ikke kul fordi du bruker
fake tagging i filmen din.
Sist endret av oom; 12. september 2008 kl. 14:11.
Det så ut som noen utrolig slitne plater, og en skatepark med relativt dårlig standar. Ja, som OoM sier: Hvorfor ikke bruke hjelm?
Ville nok jeg gjort når platene nærmest står lodrett.

Søk om dere kan få støtte til å pusse opp.
Sist endret av Mcmak; 12. september 2008 kl. 14:13.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Var mye tøft der ja

Men ingen skatefilm burde være foruten fisheye! Og prøv å filme noen lengre lines. Det er kanskje vanskelig på en liten skatepark som det der men.
Sist endret av Dodecha; 12. september 2008 kl. 14:13.
som andre har nevnt, fonten og noen lengre lines hadde gjort seg. slettes ikke verst overall

og dodecha: Fuck Fisheye! Se f.eks denne: http://www.vimeo.com/1340684
Det var stygt når dere grinda på slutten av railen, hadde sett mye bedre ut om dere tok hele railen. Ellers var det fett, fordeom jeg hater skating.
Dere har bra ferdigheter, godt over gjennomsnittlig for alderen, men:

filmen mangler variasjon mht. locations, redigering, kreativitet og rett og slett litt for få innblikk i kulturen, om du forstår? Og fonten var, mildt sagt, uheldig.

Brettkultur filmer skal gi andre brettentusiaster en feelgood stemning, og dette blir litt for monotont, men for all del, stå på med skatingen, og eksprimenter med filmredigerings programmer som Sony Vegas eller lignende.
Vis at dere har det gøy, bruk ulike kamraer og linser (selvsagt om det er tilgjengelig), test ut forskjellige vinkler man kan filme fra, sett opp arbeidslys og film om kvelden ol, og ha ett godt øye for kule, kreative locations.

Lykke til!
Sist endret av Joachimsen; 12. september 2008 kl. 15:40.
MRH
Trådstarter
21 0
haha! okeei... bruk hjelm!!! haha:P den var bra XD XD skjønner at jeg har valgt feil forum.

filmen heter seiner sesh. som navnet sier er det bare en session om dere forstår. det betyr at vi filmer fra parken bare den ene dagen og så editer vi det. den skal ikke handle om kultur.

til de som winer om fisheye så har vi fått tak i det men det koster masse spenn og for det andre så har ikke jeg redigert filmen.


poenget med filmen er å fremheve skatinga.
Hjelm i skating er ikke en dårlig ting da, og det ser ikke stygt ut som sykkelhjelmer osv :P
Jeg syns faktisk skatehjelmer er fete, kanskje jeg skal begynne å gå med en dagligdags for mote?
MRH
Trådstarter
21 0
haha! skating skal liksom være litt "jackass" da. da skal man liksom være så "barsk" at man tåler en støyt. desuten så er det ikke så ofte vi lander med hue i asfalten da og så er man somregel så skilla at vi ikke trenger det XD.

men okda. skjønner noen av de gamle som syntes det ser skummelt ut XD.
Hvis du ligger på sykehuset med hjerneskade av hull i hodet ellernoe så vil du nok ikke si "Jeg ville bare være jackass!".
Jeg er 16 år, ikke gammel
Sitat av MRH
haha! skating skal liksom være litt "jackass" da. da skal man liksom være så "barsk" at man tåler en støyt. desuten så er det ikke så ofte vi lander med hue i asfalten da og så er man somregel så skilla at vi ikke trenger det XD.

men okda. skjønner noen av de gamle som syntes det ser skummelt ut XD.
Vis hele sitatet...
Det er bedre å se hemma ut en å bli hemma.
Sist endret av junkpal; 12. september 2008 kl. 18:11. Grunn: feil ordvalg
Desverre synes ikke MRH og andre skatere (mest i 10-16 årsalderen) det. Og dem er alle for god til å lande på huet. (Yeah right!)
Sitat av MRH
poenget med filmen er å fremheve skatinga.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt grei film etter min mening, chill musikk osv, men skatingen burde øves mer på.
Var selv en liten skater for 4 år tilbake, var ca på ditt nivå. Det krevde 6mnd øving, så du må øve mer før den neste filmen. Få inn et par specials, og lær deg å catche brettet på kickflip/etc. No offence, men triksene ser absolutt ikke bra ut.

Alt i alt en grei nybegynner-film

edit: Har ikke lest mer enn 3-4 poster, men ser fort at du er for kul til å bruke hjelm. Skjerpings.
Sist endret av enanthate; 12. september 2008 kl. 18:24.
Først og fremst er jeg enig med Dodecha anngående fisheye.
Så de fleste vinklene i klippene ble altfor kjedelig, spesielt det hvor en skater tar nose-manual og landingen ikke blir med.
Ikke bruk så mye saktefilm at det ser ut som klippet lagger.
Skift font.
3 Sanger er litt for mye, liker spesielt ikke overgangen fra sang 1 til sang 2 da sang 1 allerede var så godt igang.
Skatinga var utrolig bra, men dere må filme mye mer kreativt. Kan ikke si dette pumpet meg opp til å stikke ut på brettet en tur.

Forøvrig kan du legge det ut på www.skateperception.com å sjekke kritikken du får der.
Sist endret av Christian; 12. september 2008 kl. 18:46.
Dette forumet er ikke feil plass for og front hobbier. man må bare ha stil som faen. Its just to much details baby. Det må man jo,så klart, tenke på... Hele tida.. Men og vise kjærlighet for hva man driver med er viktig, spess ute i byen.

MRH du trenger ikke hjelm, Du har en caps. beskytter det og.

Men fra entusiast til freak. Filmen var ikke den råeste i produksjon, men dere hadde heller ikke hundredetusner i budsjett, viktig faktor det. flipsa var bare verstinger.
Doffi: Du finner dem nok ved å søke på lyricsa.
Sang 1. Citizen Cope - Let the drummer kick
Sang 2. The Roots - The Seed
Sang 3. Immortal Technique - The point of no return.
Siste er feil, veldig feil. Det er "Fort Minor - Remember the name"
Fet film Skater litt jeg og, men ikke på det nivået der. Mange fete flips der!
MRH
Trådstarter
21 0
takker til de som ikke ser på alt med freake øyner XD feks gromstad2 ;D skal sjekke ut den ande forumsiden.

i fremmtiden, ikke ha gamling innstilling: OOO så FEaarlig!! bruk sikkerhets utstyr da guttungen min!
Hey! Jeg lika filmen. Skater der jeg også iblant, men er ikke like god. Feel free til å ta kontakt. ^^
MRH
Trådstarter
21 0
ah. hva heter du kanskje jeg har sett deg før
Tviler, jeg har ikke sett deg iallefall. Marie.
Sitat av Mekke-blekka
MRH du trenger ikke hjelm, Du har en caps. beskytter det og.

Men fra entusiast til freak. Filmen var ikke den råeste i produksjon, men dere hadde heller ikke hundredetusner i budsjett, viktig faktor det. flipsa var bare verstinger.
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke hundretusener i budsjett for å lage en bra skatefilm. Alt du trenger er et ok kamera, og filming over litt tid.

Som nevnt, bruk hjelm, ikke bruk sangen "Remember the name", og for guds skyld. Den fonten!

En ting til, du sier at filmen ikke er om kultur osv, er du en av de som skater bare fordi det ser tøft ut? Forøvrig må du/den som har redigert tåle litt kritikk. Dette er nFF. Forumet der realistene får herje uten at idealister skal legge på sukkersøte elefant-historier. Og her skal man virkelig SKRYTE av noe, ikke bare legge ut fordi man vil ha noen views på youtube. Litt mer arbeid nestegang og det blir bedre.
MRH, hvor gammel er du? (Shoot me om det er allerede nevnt)

Det jeg ikke helt har forstått, er hva du vil ha kommentar og tilbakemelding på.
Vil du høre hvordan filmen var filmet og satt sammen, eller vil du bare ha kommentar på skatingen?

Hjelmbruk eller ikke får være opp til hver enkelt.
eg liker ikke og svare for andre, det er ikke andres jobb og gjøre.

Men han spurte ikke om noe spess. Filmen til gjengen var vel bare en kompis film, litt glad film.
Slutt og putt fyren i en kinky posisjon da, ikke kult det.