Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 704
Jeg skal gå til innkjøp av en laptop i forbindelse med studier.

Kriterier:

- Prisen kan ikke overstige 5000.
- Jeg spiller endel nettpoker, 4 bord samtidig ofte - Da er jeg vel ute etter en laptop med hæy oppløsning ? Så høy oppløsning er ikke å forakte da.

Takker for alle svar.
Jeg liker å bruke komplett pga den gode kvaliteten og garantien de har, kan godt vær amentio også er helt trygge? Liker å bruke et par hundrelapper for å føle meg helt sikker...Jeg finner ikke denne lappyen her på Komplett da...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337045

litt mindre HDD på den da...

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343402

koster ikke det store hvis du vil ha større :P
Budsjettet mitt var egentlig "3-4k", men jeg tenkte at om det kom en pc på 4500 så kunne jeg jo fint slå til på denne også, så jeg skrev nå 5k - Vel, den går opp til 5,5k som blir nesten det dobbelte av minstepris i budsjettet mitt. Beklager at jeg vanskelig, men jeg lurer på om det er mulighet å finne en laptop i 4k klassen med noenlunde høy oppløsning ?
Nope, den over er den billigste med noe over 1280x800px oppløsning.
Ok. Er amentio til å stole på? Jeg tenker på hvordan de behandler reklamasjon, garantier osv - Har kun handlet på Komplett, og de har vist seg å være suverene på dette punktet.
De har vært greie med meg før og har et godt rykte ihvertfall.
Sitat av feeltheflow
Ok. Er amentio til å stole på? Jeg tenker på hvordan de behandler reklamasjon, garantier osv - Har kun handlet på Komplett, og de har vist seg å være suverene på dette punktet.
Vis hele sitatet...
Har shoppa endel PCdeler fra amentio - hvordan de er på reklamasjon/garanti vet jeg ikke, iom. at jeg ikke har hatt noe problemer med delene.

Men betalingen, og forsendelsen gikk smertefritt. Varene kom i posten etter 2 dager
Hare bare positive intrykk derfra.
Roger, slår til jeg da