Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 471
Det har seg altså slik at jeg klarte å melde skolepc'en min ut av domene her om dagen, også var det såklart noen som restarta pc'en min.
Så nå har jeg det ørlille problemet med at jeg ikke får logga meg på den brukeren, iom at unett\navn ikke eksisterer da jeg uheldigvis meldte meg ut av domenet.

Etter litt roting, kom jeg meg inn på administrator brukeren i sikkerhetsmodus, da denne var deaktivert i normal modus. Så skulle jeg inn på "brukere" i kontrollpanel og får da denne meldingen: http://dump.no/files/f899ba7453e2/Uten_navn.JPG

Og flere andre lignende feilmeldinger, det samme skjer om jeg kår på "datamaskinbehandling -> tjenester og programmer -> tjenester" og andre lignende konfigarusjonsdeler.

Nå er hovedproblemet det at jeg ikke kan logge meg på den vanlige brukeren. Jeg er i Italia for øyeblikket, så har ikke mulighet til å snakke med personer som har domene info akuratt nå. Men visst noen har domene info som jeg kan skrive inn under "egenskaper for min datamaskin -> datamaskinnavn -> Nettverks-Id" slik at jeg kommer meg inn igjen på brukeren, så setter jeg stor pris på det.

Og om noen veit hvordan jeg kan fikse de feilmeldingene, så skal jeg ikke klage da heller.

- På forhånd takk!


(Er sikkert treig til å svare i.o.m at det å sitte på pc'en ikke er i hovedfokus på ferie i Italia )
Sist endret av Mcmak; 25. juli 2008 kl. 19:44.
Kan du ikke bare aktivere administrator og bruke den til du kommer tilbake ?

Du får ikke meldt deg inn i domenet igien uten en domene administrator konto eller en domene konto som har lov til å melde pc`er inn i domenet.
Mcmak's Avatar
Trådstarter
Okei, men hvordan fikse de andre feilmeldingene o.l. ?