Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2789
Noen som har eksempler på gode Hustler filmer her? Altså filmer med langing (tenkte særlig på lettere rusmidler).

Har sett Hustle and Flow og anbefaller den ihvertfall.
Du kan jo prøve Layer Cake, dette er dog i hovedsak en kokaindealer. Men det forvilller seg litt ut på et annet spor da han blir tvunget til å gjøre en deal med andre saker, og ting går skeisen.
Helt grei måte å tilbringe litt tid av dagen på
Har et par til, men husker ikke navnet.. Skal lete gjennom greiene her, å se om jeg finner dem

American Gangster, er jo egentlig en ganske bra film. Om jeg ikke husker helt galt så varer den ganske lenge, men det gjør ikke noe. Husker ikke HELT hva filmen omdreide, men det er ivertfall en av de større smuglerene/selgerene i USA back in the old days. Til en viss grad basert på en sann historie. Tror det sto noe om han på VG for lit siden at han solgte heroin til XX millioner pr DAG.
Men nå vet jeg ikke om du vil ha en film hvor du ser mannen løpe ut på gata med en 5'er, få penger å løpe hjem igjen. Her viser dem ivertfall hovedpersonen som reiser til et langtbortiland å kjøper stashet, å får det smuglet hjem ved hjelp av US Army. (Thrue story)

Somsagt, kommer tilbake om jeg kommer på fler i farten
Forøvrig grei tråd Har vært plantet i stolen flere kvelder å lurt på å lage en lik tråd, da slikt er spennende. Men for meg så må det gjerne være hardere saker. Akkurat HVA det er, er jeg ikke så veldig opphengt i. Men at en får et lite "innblikk", i hvordan ting er. Får se hva vedkommende tenker om f.eks purken løper etter dem etc.

Anywho, se om noen av de to filmene er noe for deg
Sist endret av møkk; 2. juli 2008 kl. 19:14.
blow, du kommer til å digge den
Sitat av pimp
blow, du kommer til å digge den
Vis hele sitatet...
ja veit den var jævlig bra . American Gangster er jo også en god en, men leter etter nye filmer å se liksom.
sjekk ut spun
crystalmeth film, litt som requiem for a dream light
half baked er en evig klassiker. Dave Chapelle på sitt beste, og hu tøsen er så fantastisk vakker
som pimp nevnte er Blow sykt bra. en tv serie som handler litt om langing er The wire.
Takk takk alle sammen Noen fler anbefalninger her?
Filmen "Push" er også bra Handler om Ecstasy, eller om noen som starter å deale piller, også går det ille, veldig ille
Vet at det er en serie: Men "Weeds" er dritfett.
Hva er egentlig og hustle? har hørt så mye rart om det, er ikke det og tjene penger kriminelt?
Det er å tjene penger ved å lure andre.
Kan anbefale Spun som ble nevnt litt lenger oppe her, men sjekk ut Human Traffic også. Regner med du har sett Fear and Loathing? Anyway, lang liste her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug_films
Sitat av Unb0und
Kan anbefale Spun som ble nevnt litt lenger oppe her, men sjekk ut Human Traffic også. Regner med du har sett Fear and Loathing? Anyway, lang liste her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug_films
Vis hele sitatet...
Takk, men vil bare se de gode da vettdu . Lista på Wikipedia inneholder vel all slags filmer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du har jo Belly
Boss it up med Snoop Doog.

herlig, men menst om pimping da.
Pusher 1, 2 og 3 er knallfilmer.
Hustle and Flow
Layer Cake
American Gangster
Blow
Spun
Requiem for a dream light
Half Baked
Push
Fear and Loathing in Las Vegas
Belly
Boss it up
Pusher 1,2 og 3.

Samlet nevnte filmer i tråden i en liste, mer oversiktlig.
Fear and Loathing in Las Vegas er ikke en pusher/hustle film, men filmer som har med langing og gjøre så anbefaler jeg scarface og cocaine cowboys(dokumentar) på det aller sterkeste.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
The Business er en rå film, som handler om noen britiske kjeltringen som har flykta til Spania, hvor de så starter å smugle marihuana og kokain. Anbefales på det sterkeste.
Rise of the footsoldier ny britisk hustle film