Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 769
Hei!

For 14 dager siden gjorde jeg et større kjøp på nett via VISA. Beløpet ble reservert og varen ble mottat to dager senere. Men, varen ble ikke merket som levert av speditøren, og reservasjonen på mitt VISA-kort forsvant. Spørsmålet mitt blir da; Hvor lang tid kan selger vente med å trekke beløpet?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Du er pålagt og melde om dette desverre, hvis ikke er det nok tyveri.
sperr kortet og bestill et nytt, det ville jeg gjort...
Trådstarter
3 0
Sitat av bavarai
Du er pålagt og melde om dette desverre, hvis ikke er det nok tyveri.
Vis hele sitatet...
Var ikke det litt strengt? Hvilke lover slår inn da? Jeg har jo handlet i god tro?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av dezibel
Var ikke det litt strengt? Hvilke lover slår inn da? Jeg har jo handlet i god tro?
Vis hele sitatet...
Store sjanser for at du får en purring fra leverandør, dersom du ikke svarer kan vel høyere instanser komme inn i bildet dersom beløpet er nevneverdig.
Trådstarter
3 0
Men hvis jeg venter på en purring har jeg mitt på det tørre, sant? Når jeg får beskjed fra nettbutikken at beløpet er trekt, jeg signerer for varen ved utlevering. Da har jo jeg gjort mitt?