Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 6937
Sitat av UNNAMED
Helt enig. Myrbostad's gestikulering, banning, skriking(?), og noe som kan kalles fråding gjennom hele filmen fører til at jeg ikke klarer å ta han alvorlig. Det er én ting.

Men filmen i seg selv er heller ikke særskilt bra, lyden er under middelmådig og bilde og klippingen kunne vært mye bedre.

Det hele er ganske amatørmessig og jeg vil påstå at Vigrid og NP's talsmenn er langt mer artikulert, og derfor er lettere å ta på alvor - merk: det gjør det lettere å ta dem alvorlig, fremfor Tommy. Jeg tar ingen av dem alvorlig.

En ting til: Jeg har fortsatt ikke forstått hva det nakenbildet av Heian gjør i filmen. Jeg skjønner at han prøver å sette han i et dårlig lys med det(da det er i sammenheng med pedofilianklager); men det beviser kun at Heian liker å ta bilder av seg selv naken...

Verken Heian, Tvedt eller Myrbostad virker som de smarteste menneskene jeg har vært så uheldig å se på TV eller internett.

Jeg vet fortsatt ikke om gestikuleringen til Tommy får han til å virke som en rapper eller en ape, i mine øyne...
Vis hele sitatet...
Akkurat dette tenkte jeg på da jeg så filmen. Vi er like vi to. Han ser jo ikke engang i kameraet på slutten der han "rapper"
Sitat av UNNAMED
Helt enig. Myrbostad's gestikulering, banning, skriking(?), og noe som kan kalles fråding gjennom hele filmen fører til at jeg ikke klarer å ta han alvorlig. Det er én ting.

Men filmen i seg selv er heller ikke særskilt bra, lyden er under middelmådig og bilde og klippingen kunne vært mye bedre.
Vis hele sitatet...
Hehe for en figur!

Bringer tankene hen på SU og kvisete fjortiss. Han burde utvilsomt forsøke å opptre litt mere voksent, og samtidig kvitte seg med gutterom productions .

Når det er sagt tror jeg nok et hvert menneske med litt omløp i skallen innser at nynazistene er på bærtur, og tar avstand fra dette.

Vil heller ikke si at nynazistene er noe stort problem i dag, det er kanskje et par håndfuller hardcore nynazister i hele landet.

Da verre med SOS-rasisme da de har bred støtte hos sosialister og blandt andre tvilsomme miljøer.

Det er i alle fall ønskelig å se litt nærmere på hva de driver med og deres fremgangsmåter, har sett litt og liker ikke det jeg ser.
Mange sier at krimielle utlendinger burde bli sendt ut av landet og tilbake til sitt eget land. Det er ett faktum at mange av disse utlendingene flykter fra ett land i krig eller ett krigsherjet land. Hva gir norkse myndigheter myndigheten til å sende sine "nye landsmenn" tilbake i "døden"?

Hva skjedde med menneskerettighetene?
Sitat av magziii
Mange sier at krimielle utlendinger burde bli sendt ut av landet og tilbake til sitt eget land. Det er ett faktum at mange av disse utlendingene flykter fra ett land i krig eller ett krigsherjet land. Hva gir norkse myndigheter myndigheten til å sende sine "nye landsmenn" tilbake i "døden"?

Hva skjedde med menneskerettighetene?
Vis hele sitatet...
Hva skjedde med at man må tenke før man handler, og skjønne at voldtekt/andre ulumskheter IKKE blir tolerert i Norge?

Enhver innvandrer i Norge burde se/merke at vi ikke har samme syn på kvinner. Og da bør de tenke etter; min kultur har endt med krig i hjemlandet, bør jeg da holde på mine barbariske skikker? Eller bør jeg integrere meg i et samfunn der det ikke har vært krig på over 60 år? (jada, Norge er på sett og vis for dårlige i integreringa, og setter det for dårlig opp..)

Du kan sammenligne det slik: 10 mennesker løper etter deg fordi du slo vennen dems/har ikke gjort noe.. Du løper til en venn der du er velkommen til å være til de har dratt, men han tolerer ikke at du ødelegger noe i huset/snakker dritt til de andre i huset. Da går du ikke bort til den første dama du ser og sex-sjikanerer henne? Du vet godt konsekvensen, og for å unngå dette, unngår du å si slikt.

At de har vært i krig er jo ikke annet enn fryketlig, men bare fordi man selv har hatt det vanskelig skal man ikke få ødelegge for andre.
Sitat av Max_Uflax
Da verre med SOS-rasisme da de har bred støtte hos sosialister og blandt andre tvilsomme miljøer.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har SOS-rasisme mange sosialister, hvorfor ville kapitalister/høyrevinkla mennesker melde seg inn i en anti-rasistisk organisasjon?
Tror nok du skjønner svaret på det selv.
Til Xasma: "Barbariske skikker"? Tror du voldtekt er en eller annen skikk de har i andre land? Måten du skriver teksten din på gir meg en liten refleksjon på hvordan ditt bilde av utlendinger er. Aner jeg ett aldri så lite vigrid medlem her eller?:P Men nok om det...

Missforstå meg ikke, jeg har også noe imot kriminelle innvandrere som lever på våre skattebetalere og som bygger store tunge kriminelle nettverk i oslo`s gater. Og selvfølgelig voldteksmenn også. Men sist jeg sjekket så var det ikke dødsstraff på voldtekt eller drap i Norge. Å sende de tilbake er rett og slett uansvarlig. Har vi naive nordmenn sluppet dem inn i landet skal det ikke være så lett å bli kvitt de. Og godt er det. Se for deg at du har gjort en stor tabbe og blir dømt til å reise tilbake til ditt hjemlandet ditt som er i krig. Familier blir splittet, liv settes på spill. Jeg vet ikke om du har vært veldig glad i en person ( jeg håper du er/har vært det), men se for deg personen bli sendt tilbake til ett land som er i krig. Tenkt deg angsten du ville fått, sorgen du ville fått, panikken, fortvilelsen og ikke minst hatet du ville fått. Du ville tenkt URETTFERDIG, og det hadde du hatt helt rett i fordi det ER urettferdig å dømme en mann til døden pga voldtekt. Kansje ikke i dine øyne men i rettsystemet og menneskerettighetsdomstolene sine øyne er det det.

Norge burde ha en STRENGERE innvandringspolitkk.

Når du først har adoptert en unge så kan du ikke bare sette den ifra deg på gaten så snart den lager problemer
Sist endret av magziii; 8. juni 2008 kl. 18:06.
Sitat av Maol33t
Selvfølgelig har SOS-rasisme mange sosialister, hvorfor ville kapitalister/høyrevinkla mennesker melde seg inn i en anti-rasistisk organisasjon?
Tror nok du skjønner svaret på det selv.
Vis hele sitatet...
Det er selvfølgelig bare sosser som er blåøyde og lettlurte nok til å bli antirasser

Folk som har vert nødt til å tjene til livets opphold selv vet somregel bedre

Ikke kom med den om at de fleste innvandrere flykter fra krig, de fleste som kommer hit er lykkejegere, det har for exempel aldri vert krig i Pakistan, likevel er 65 % av innvandrerne Pakistanere!

De Somaliere som kommer hit har som oftest betalt flere årslønner til menneskesmuglere for å komme hit, samt reist gjennom mange sikre land før de kom hit


http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247818

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...icle790519.ece
Sitat av Maol33t
Selvfølgelig har SOS-rasisme mange sosialister, hvorfor ville kapitalister/høyrevinkla mennesker melde seg inn i en anti-rasistisk organisasjon?
Tror nok du skjønner svaret på det selv.
Vis hele sitatet...
Helt sikkert av samme grunn som sosialistene? Det er forskjell på å barbere seg og kutte av seg hodet min venn! Jeg som "høyrevinkla" er for begrensninger på innvandringsfronten, mere penger til integrering o.l. Men kom ikke her å kall meg rasist!
Sitat av nesraL
Helt sikkert av samme grunn som sosialistene? Det er forskjell på å barbere seg og kutte av seg hodet min venn! Jeg som "høyrevinkla" er for begrensninger på innvandringsfronten, mere penger til integrering o.l. Men kom ikke her å kall meg rasist!
Vis hele sitatet...
Jeg har da ikke kalt deg rasist selvom du ikke er med i SOS-Rasisme.
Det jeg mener er at venstresida (nå snakker jeg om ungdomspartier osv) i hovedsak mer for innvandring og det å kunne hjelpe de som allerede har innvandret til Norge, enn høyresida.
Derfor sier det seg jo selv at venstresida står for en stor del av medlemmene i SOS-Rasisme!
Sitat av magziii
Til Xasma: "Barbariske skikker"? Tror du voldtekt er en eller annen skikk de har i andre land? Måten du skriver teksten din på gir meg en liten refleksjon på hvordan ditt bilde av utlendinger er. Aner jeg ett aldri så lite vigrid medlem her eller?:P Men nok om det...

Missforstå meg ikke, jeg har også noe imot kriminelle innvandrere som lever på våre skattebetalere og som bygger store tunge kriminelle nettverk i oslo`s gater. Og selvfølgelig voldteksmenn også. Men sist jeg sjekket så var det ikke dødsstraff på voldtekt eller drap i Norge. Å sende de tilbake er rett og slett uansvarlig. Har vi naive nordmenn sluppet dem inn i landet skal det ikke være så lett å bli kvitt de. Og godt er det. Se for deg at du har gjort en stor tabbe og blir dømt til å reise tilbake til ditt hjemlandet ditt som er i krig. Familier blir splittet, liv settes på spill. Jeg vet ikke om du har vært veldig glad i en person ( jeg håper du er/har vært det), men se for deg personen bli sendt tilbake til ett land som er i krig. Tenkt deg angsten du ville fått, sorgen du ville fått, panikken, fortvilelsen og ikke minst hatet du ville fått. Du ville tenkt URETTFERDIG, og det hadde du hatt helt rett i fordi det ER urettferdig å dømme en mann til døden pga voldtekt. Kansje ikke i dine øyne men i rettsystemet og menneskerettighetsdomstolene sine øyne er det det.

Norge burde ha en STRENGERE innvandringspolitkk.

Når du først har adoptert en unge så kan du ikke bare sette den ifra deg på gaten så snart den lager problemer
Vis hele sitatet...
Rett og slett dårlig uttrykkelse fra min side, er vel mer "normer"(?) om at voldtekt er ok? Et Vigrid medlem vil ha ut alle/drepe alle, jeg vil kun ha bråkmakerne ut jeg. Stor forskjell. (Med barbariske skikker siktet jeg mer til kjønnslemlestelse som de driver med på jenter. Langt ifra alle gjør det, men de som gjør det fortjener å bli sendt til helvete.)

Er det rettferdig å voldta en kvinne slik at hun skal slite med sin egen seksuelle trygghet og andre psykiske lidelser i mange år fremover? Da har jeg null imot at en mann skal slite med angst og være redd for sitt eget liv. Samfunnet idag er alt for beskyttende ovenfor kriminelle. Både etniske nordmenn og innvandrere. Før du sier at jeg kanskje er et Vigrid medlem, bør du kanskje høre hva jeg har å si om resten, isteden for å "anta" at jeg er en hardbarka ny-nazist med hardcore tattoverte venner og en fetish for batonger. (Ja, generaliserer alle som er dumme nok til å tro at en rase er bedre enn andre.) Noe som forøvrig ble KRAFTIG bevist da Jesse Owens vant 4 OL gull i sommer OL i Berlin, 1936. (alle bør lese diktet av Nordahl Grieg - Niggeren)

Du har også et poeng, og de som bedriver andre kriminelle handlinger bør bli sendt ut dagen de er dømt. Og det er ikke bare en "tabbe" om du dealer dop, voldtar en kvinne, knivstikker noen, etc. for hvorfor skal vi verne om de som ødelegger et samfunn som vi har i Norge?

Og Magziii, lest alt? Neppe. Jeg mener LANGT ifra at alle innvandrere er kriminelle, men hvorfor la ugresset som kommer stå sammen med de lovlydige og gode innvandrerne vi får? Det er vel snakk om et fåtall (tror jeg, uten kilder) som bedriver kriminalitet, og det er derfor dette fåtallet vi må få ut.
Sist endret av Xasma; 8. juni 2008 kl. 19:01.
Her er det mye fordommer ute og går. Av de innvandrerne vi har i Norge i dag, er det veldig mange som enten er flyktninger, eller som er her for å arbeide. Og som det er blitt poengtert før; det er ikke de lovlydige og arbeidsomme innvandrerne bl.a. Xasma har problemer med, det er de kriminelle. Hvor er forståelsen for en fremmed kultur? Hvor er forståelsen for at krigsrammede flyktninger kan ha vært igjennom traumatiske opplevelser som kan være bakgrunn for handlingene deres? Og å kaste ut alle innvandrere som er kriminelle er kanskje den mest egoistiske tanken jeg noensinne har hørt, det er jo kun å overføre problemet til noen andre, istedet for å ordne opp i problemet selv. Jeg begriper ikke hvordan noen kan få seg til å si at innvandrerne bruker opp fengselsbudsjettet vårt, vi bor i verdens rikeste land og penger er det virkelig nok av. Det er som å si at de få skattepengene du betaler i året som går til fengsel er verdt mer en flere hundre menneskeliv. Jeg mener at innvandrere som kommer til Norge burde tilpasse seg det Norske samfunnet, men vi som nordmenn må integrere de i hverdagen vår også, i stedet for å se på de som en gruppe mennesker som befinner seg på feil plass.
Hvorfor skal vi sende ut kriminelle invandrere? Skal vi forskjellsbehandle nordmenn og innvandrere? Jeg skjønner hvertfall ikke hva godt det ville føre med seg. Hvis vi skal være et foregangsland, mener jeg vi bør likestille nordmenn og innvandrere, på alle områder. Hvis en gjør en kriminell handling, bør en straffes, uavhengig om man er nordmann eller innvandrer. Innvandrere skal ikke sendes tilbake til landet de kom fra mener nå jeg, men sone i Norge.
Slik som jeg ser det, vil dette være det mest rettferdige for alle. Jeg synes også denne diskusjonen fører til en generalisering av innvandrere. Er det ikke på høy tid å bli kvitt de trangsynte meningene om at innvandrere bare er skattesnyltere og kriminelle? For meg virker det hvertfall som om det er sånne holdinger som ligger bak en del av innleggene.
Hvis vi skal komme noen plass, må vi inkludere dem, ikke vise dem døra ut!
Sitat av Skapsprenger
Det er selvfølgelig bare sosser som er blåøyde og lettlurte nok til å bli antirasser
Vis hele sitatet...
Var det ironi eller sannhet? Fordi noe så tåpelig har jeg ikke lest på lenge.
Lettlurte? Syns du de som er i solidaritet med innvandrerne, er lettlurte? Unnskyld meg, men det der er seriøst skammelig oppførsel.
Sitat av Sars
Her er det mye fordommer ute og går. Av de innvandrerne vi har i Norge i dag, er det veldig mange som enten er flyktninger, eller som er her for å arbeide. Og som det er blitt poengtert før; det er ikke de lovlydige og arbeidsomme innvandrerne bl.a. Xasma har problemer med, det er de kriminelle. Hvor er forståelsen for en fremmed kultur? Hvor er forståelsen for at krigsrammede flyktninger kan ha vært igjennom traumatiske opplevelser som kan være bakgrunn for handlingene deres? Og å kaste ut alle innvandrere som er kriminelle er kanskje den mest egoistiske tanken jeg noensinne har hørt, det er jo kun å overføre problemet til noen andre, istedet for å ordne opp i problemet selv. Jeg begriper ikke hvordan noen kan få seg til å si at innvandrerne bruker opp fengselsbudsjettet vårt, vi bor i verdens rikeste land og penger er det virkelig nok av. Det er som å si at de få skattepengene du betaler i året som går til fengsel er verdt mer en flere hundre menneskeliv. Jeg mener at innvandrere som kommer til Norge burde tilpasse seg det Norske samfunnet, men vi som nordmenn må integrere de i hverdagen vår også, i stedet for å se på de som en gruppe mennesker som befinner seg på feil plass.
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje ha litt bedre struktur? Slik jeg leste det nå ble det litt misforstått første gangen, men kanskje det er bare meg? "Xasma har problemer med, det er de kriminelle. Hvor er forståelsen for en fremmed kultur?" kunne med fordel vært litt delt opp, siden visse Vigrid medlemmer kunne ta dette som at du støtter dem.

Og vi lever i et kapitalistisk samfunn, eller, den kapitalistiske delen av verden, så egoisme er faktisk det som har fått Norge så rikt! Vi har jo nektet å dele våre fiske- og oljeområder med andre land, fordi vi vil ha alt selv.
Sitat av Liisa
Hvorfor skal vi sende ut kriminelle invandrere? Skal vi forskjellsbehandle nordmenn og innvandrere? Jeg skjønner hvertfall ikke hva godt det ville føre med seg. Hvis vi skal være et foregangsland, mener jeg vi bør likestille nordmenn og innvandrere, på alle områder. Hvis en gjør en kriminell handling, bør en straffes, uavhengig om man er nordmann eller innvandrer. Innvandrere skal ikke sendes tilbake til landet de kom fra mener nå jeg, men sone i Norge.
Slik som jeg ser det, vil dette være det mest rettferdige for alle. Jeg synes også denne diskusjonen fører til en generalisering av innvandrere. Er det ikke på høy tid å bli kvitt de trangsynte meningene om at innvandrere bare er skattesnyltere og kriminelle? For meg virker det hvertfall som om det er sånne holdinger som ligger bak en del av innleggene.
Hvis vi skal komme noen plass, må vi inkludere dem, ikke vise dem døra ut!
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt etniske nordmenn burde slippe unna? Vet ikke om du har lest det jeg skrev? Men jeg ville også økt straffen for nordmenn som gjør slike ting også.
Sitat av Xasma
Du burde kanskje ha litt bedre struktur? Slik jeg leste det nå ble det litt misforstått første gangen, men kanskje det er bare meg? "Xasma har problemer med, det er de kriminelle. Hvor er forståelsen for en fremmed kultur?" kunne med fordel vært litt delt opp, siden visse Vigrid medlemmer kunne ta dette som at du støtter dem.

Og vi lever i et kapitalistisk samfunn, eller, den kapitalistiske delen av verden, så egoisme er faktisk det som har fått Norge så rikt! Vi har jo nektet å dele våre fiske- og oljeområder med andre land, fordi vi vil ha alt selv.

Hvem har sagt etniske nordmenn burde slippe unna? Vet ikke om du har lest det jeg skrev? Men jeg ville også økt straffen for nordmenn som gjør slike ting også.
Vis hele sitatet...

Greit, litt dårlig struktur, men du skjønte poenget mitt?
Jeg ser ikke hvor vil med det du sier om at vi lever i et kapitalistisk samfunn. Mener du at siden vi har vært så egoistiske på resursene våre, slik at faktisk Norge ikke er uland lenger, så kan vi ikke bruke pengene våre på fengselsplasser for innvandrere?
Sitat av Sars
Her er det mye fordommer ute og går. Av de innvandrerne vi har i Norge i dag, er det veldig mange som enten er flyktninger, eller som er her for å arbeide. Og som det er blitt poengtert før; det er ikke de lovlydige og arbeidsomme innvandrerne bl.a. Xasma har problemer med, det er de kriminelle. Hvor er forståelsen for en fremmed kultur? Hvor er forståelsen for at krigsrammede flyktninger kan ha vært igjennom traumatiske opplevelser som kan være bakgrunn for handlingene deres? Og å kaste ut alle innvandrere som er kriminelle er kanskje den mest egoistiske tanken jeg noensinne har hørt, det er jo kun å overføre problemet til noen andre, istedet for å ordne opp i problemet selv. Jeg begriper ikke hvordan noen kan få seg til å si at innvandrerne bruker opp fengselsbudsjettet vårt, vi bor i verdens rikeste land og penger er det virkelig nok av. Det er som å si at de få skattepengene du betaler i året som går til fengsel er verdt mer en flere hundre menneskeliv. Jeg mener at innvandrere som kommer til Norge burde tilpasse seg det Norske samfunnet, men vi som nordmenn må integrere de i hverdagen vår også, i stedet for å se på de som en gruppe mennesker som befinner seg på feil plass.
Vis hele sitatet...
Jada, forståelse er jo viktig. Men hvor langt kan vi gå? La oss si at vi får inn en somalier. Han er åpenbart så sinnsforvirret/traumatisert at skille mellom rett og galt tilsynelatende har forsvunnet. Han så familien sin bli slaktet - så vi forstår at han ikke kan noe for det.

Det er ingen tvil om at han er et offer for det værste verden har å by på av elendighet. Men betyr det at vi skal akseptere at han får tusle rundt full på Karl Johan om han ønsker? Jeg liker hvertfall ikke tanken, og jeg er sikker på at om jeg hadde hatt barn hadde jeg likt den enda mindre.

Og det du sier om penger er ikke et særlig valid argument. Ja, vi har en latterlig høy BNP, og de fleste personer i norge har en realtivt grei privatøkonomi. Men, det offentlige er fortsatt helt latterlig dårlig, og vi har faktisk fulle fengsler! Folk som er tiltalt/offer i rettsaker må gjerne vente uendelig lenge på å få sin sak for retten.

Vi har ikke den kapasiteten i samfunnet som oljeformuen skulle tilsi, og det må vi innrette oss etter. Kommer en innvandrer til norge og bare gjør faenskap ser jeg ikke hvorfor min veninne eller søster skulle ventet i kø i rettsystemet etter f.eks en voldtekt pga en pakistaner skal tiltales for ran etter 2 mnd i norge.

Sitat av Liisa
Innvandrere skal ikke sendes tilbake til landet de kom fra mener nå jeg, men sone i Norge.
Slik som jeg ser det, vil dette være det mest rettferdige for alle.
Vis hele sitatet...
Det er i så fall fordi du kun evner å se det fra ditt eget, skinnhellige perspektiv. De som er involvert i rettsystemet som offer, eller for den saks skyld tiltalt, synes nok ikke det er så frobanna rettferdig at Ali som kom for 1 mnd siden skal være med på utsette den veldig belastende ventetiden. Jeg er sikker på at de som ligger på gangen i overfylte sykehus ikke synes det er så rettferdig at med en mer aggressiv innvandringspolitikk kunne staten kanskje hatt råd til et rom til dem. Kan fortsette ganske lenge, men du skjønner vel tegnignen.

Og før dere flamer ivei, jeg er ikke rasist, og jeg er for innvandring generelt. Jeg er bare ikke for snillismen.
Sist endret av Elefanten; 8. juni 2008 kl. 20:44.
Sitat av Elefanten
Jada, forståelse er jo viktig. Men hvor langt kan vi gå? La oss si at vi får inn en somalier. Han er åpenbart så sinnsforvirret/traumatisert at skille mellom rett og galt tilsynelatende har forsvunnet. Han så familien sin bli slaktet - så vi forstår at han ikke kan noe for det.

Det er ingen tvil om at han er et offer for det værste verden har å by på av elendighet. Men betyr det at vi skal akseptere at han får tusle rundt full på Karl Johan om han ønsker? Jeg liker hvertfall ikke tanken, og jeg er sikker på at om jeg hadde hatt barn hadde jeg likt den enda mindre.

Og det du sier om penger er ikke et særlig valid argument. Ja, vi har en latterlig høy BNP, og de fleste personer i norge har en realtivt grei privatøkonomi. Men, det offentlige er fortsatt helt latterlig dårlig, og vi har faktisk fulle fengsler! Folk som er tiltalt/offer i rettsaker må gjerne vente uendelig lenge på å få sin sak for retten.

Vi har ikke den kapasiteten i samfunnet som oljeformuen skulle tilsi, og det må vi innrette oss etter. Kommer en innvandrer til norge og bare gjør faenskap ser jeg ikke hvorfor min veninne eller søster skulle ventet i kø i rettsystemet etter f.eks en voldtekt pga en pakistaner skal tiltales for ran etter 2 mnd i norge.
Vis hele sitatet...
Jeg mener jo heller ikke at denne somalieren skal få gjøre hva han vil uten å bli straffet for det, jeg mener at denne somalieren burde få hjelp, og at det er feigt å sende han tilbake, spesielt med tanke på hva han har opplevd.

Og jeg er klar over at fengslene er fulle, men det bygges nye fengsler, og jeg mener at det kun er å overføre de problemene vi har ved innvandrere og kriminalitet til noen andre ved å sende de ut igjen!

Også har jeg et spørsmål: Hvis du hadde måttet flykte fra landet ditt, og gjort noe straffbart i det landet du flyktet til, syns du det da er riktig at du må stille bak i køen rettsystemet grunnet din etnisitet?
Nå var dette med å mistenkeliggjøre deg for å være medlem i vigrid ment som ett humoritisk og sarkastisk innspill i en ellers alvorlig diskusjon.

Jeg er på mange måter enig med deg Xamsa, jeg mener også det er trist og ikke minst unødvendig å gi hardt straffedømte eller kriminelle oppholdstillatelse i Norge da det er mange "uskyldige" mennesker som ikke for komme inn som i manges øyne er urettferdig. Men her kommer jo spørsmålet med menneskerettighetene inn. Skal fortiden få bestemme over han evt skjebne i en krig? Vanskelig sak dette og det er vel derfor vi sliter med å finne en løsning. Norge har vertfall ingen forpliktelser om de nekter å sende de inn pga grove lovbrudd.
Jeg føler på en måte at Tommy prøver å spille mer tøff og nesten "yppe til kamp", enn å legge fram seriøst. Jeg ler nesten litt inni meg når jeg ser videoer av ham, spesielt når han står i slutten, snakker tøff som fy, og vingler fram og tilbake som en slags billig 50 cent kopi. Forstår meg virkelig ikke på han der:P
Sitat av Sars
Jeg mener jo heller ikke at denne somalieren skal få gjøre hva han vil uten å bli straffet for det, jeg mener at denne somalieren burde få hjelp, og at det er feigt å sende han tilbake, spesielt med tanke på hva han har opplevd.

Og jeg er klar over at fengslene er fulle, men det bygges nye fengsler, og jeg mener at det kun er å overføre de problemene vi har ved innvandrere og kriminalitet til noen andre ved å sende de ut igjen!

Også har jeg et spørsmål: Hvis du hadde måttet flykte fra landet ditt, og gjort noe straffbart i det landet du flyktet til, syns du det da er riktig at du må stille bak i køen rettsystemet grunnet din etnisitet?
Vis hele sitatet...
Du mener somalieren skal få et hjelpetilbud vi ikke kan gi. Vi har overhode ikke kapasiteten til den omfattene terapien og oppfølgingen vi hadde trengt for å "kurere" en som gjennom de siste 30 årene har sett elendighet fra ende til annen hver dag. Det virker kanskje kynisk av meg - men å gjøre dette er det absolutt minst effektive når vi ser på hva vi utretter for hvor mye penger. Det at vi kunne reddet så sykt mange fler for samme rpis er ikke en problemstilling man kan skyve under bordet, enda folk flest i norge ikke liker å tenke på en måte som fungerer i den virkelige verden (ikke ment som et sleivspark til deg).

"Det bygges nye fengsler"? Det vil fortsatt ikke være nok, og vi trenger ikke bare fler fengsler, men fler rettsaler, fler dommere og fler politimenn. Det er hvertfall et valg og endel år til vi engang kan begyne å nærme oss et rettsystem som reflekterer vår rikdom. Samme gjelder helsevesen.

Og vi "overfører" ikek et problem ved å sende tilbake en åpenbar fare, eller en som begyner med kriminalitet første ukene i norge. Vi bare nekter å motta et.

Nei, jeg mener heller ikke at vi skal ha et eget køsystem basert på etnistet. Alle som behandles av offentlige instanser skal behandles likt, det være seg røkke, en uteligger eller en somalier. Det jeg sier er at når en nyankommet innvandrer (svensk, engelsk, pakistansk, samme hvorfra) begår grov krminalitet skal han ikke ha mulighet til å gjenta det.

Jeg forstår ikke hvilken argumenter som taler for at det ikke skal være nulltoleranse for nyankomne innvandrere og grov kriminaltiet?
Reagerte på at noen av klippene med Tore Tvedt var helt uten kontekst i denne filmen. Voice overn forteller noe om at medlemmene i vigrid blir hjernevasket, dette er liksom Tore Tvedt enig i (jeg har sett intervjuet klippet er fra, og han snakker om SOS Rasisme). Sånne ting som det skal ikke høre hjemme i en seriøs dokumentar og dermed fører til at denne filmen blir tolket som en vits.

Tommy snakker om at når media dekker saker med vigrid så hjelper de til med PR, kan ikke akkurat si at han hjelper til.
Sitat av gæærn
Reagerte på at noen av klippene med Tore Tvedt var helt uten kontekst i denne filmen. Voice overn forteller noe om at medlemmene i vigrid blir hjernevasket, dette er liksom Tore Tvedt enig i (jeg har sett intervjuet klippet er fra, og han snakker om SOS Rasisme).
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at dette stemmer?

Så myrbostad og co manipulerer og feilvrenger situasjonen grovt i sin fremstilling?
Wth?
Han klarte det?

Sex-beskyldninger blir liggende på YouTube - Uthengt nasjonalist tapte i retten.

- Jeg er veldig overrasket. Dette føles veldig belastende for meg, sier Heian til Dagbladet.no.
Vis hele sitatet...
Filmskaper Tommy Myrbostad (18) er glad for at filmen blir liggende.

- Ingenting skal bli slettet. Tilbakemeldingene jeg har fått fra folk er at de har latt seg imponere av kvaliteten på denne YouTube-dokumentaren. Jeg regner med at vi også vil vinne saken til høsten, da vi får dokumentert påstandene jeg kommer med i filmen, sier Myrbostad til Dagbladet.no.
Vis hele sitatet...
Så nå er det plutselig lov å uthenge folk fordi de har et annet syn på innvandringspolitikken? Hadde det vært snakk om en annen person, f.eks en innvandrer, så hadde han som lagde filmen blitt buret inne og blitt stemplet som rasist.


For en nydelig land vi bor i. Vi beholder kriminelle pakistanere og sender tilbake familier istedet. Hva vil skje med Norge? Vil muslimene, som de sier selv, ta over Norge og resten av Europa? Må vi begynne å leve etter Koranen og deres skikker da? Kvinner blir steinet ihjel, barn blir omskjært, kvinner må i burka, de hvite blir undertrygt, osv osv... Tenk hvor fint det hadde vært, for det er vel slike orginisasjoner slik som SOS-Rasisme vil ha det tydeligvis.
Sist endret av Tanguhi; 11. juni 2008 kl. 18:22.
Sitat av Tanguhi
Så nå er det plutselig lov å uthenge folk fordi de har et annet syn på innvandringspolitikken? Hadde det vært snakk om en annen person, f.eks en innvandrer, så hadde han som lagde filmen blitt buret inne og blitt stemplet som rasist.


For en nydelig land vi bor i. Vi beholder kriminelle pakistanere og sender tilbake familier istedet. Hva vil skje med Norge? Vil muslimene, som de sier selv, ta over Norge og resten av Europa? Må vi begynne å leve etter Koranen og deres skikker da? Kvinner blir steinet ihjel, barn blir omskjært, kvinner må i burka, de hvite blir undertrygt, osv osv... Tenk hvor fint det hadde vært, for det er vel slike orginisasjoner slik som SOS-Rasisme vil ha det tydeligvis.
Vis hele sitatet...
Drit i å gå offtopic med din ignoranse og fremmedfrykt. Problemstillingen har ikke noe som helst med saken å gjøre. Folk som kommer med de samme vrangforestillingene om resten av verden som deg har blitt eid side opp og side ned i utallige tråder her, er bare å søke og lese - så lærer du deg kanskje ordet nyanser

Topic: Såvidt jeg kan se er dommern enig i at dette er æreskrenkelse, samtidig som han kaller det forhåndssensur? Har ikke dommer fått med seg at filmen faktisk er tilgjengelig?
Det vises altfor godt at han ikke klarer å holde sine barnslige vinklinger unna "dokumentaren". Forsvarer på ingen måte NP, Vigrid eller noen andre som ifølge Stormen sin fine beskrivelse ble frastjålet matpakken sin på barneskolen.

Men wtf er "originasjon" ??
- Kan ikke Tommy få mora si til å korrekturlese for han ?
Sitat av synthetic
Men wtf er "originasjon" ??
- Kan ikke Tommy få mora si til å korrekturlese for han ?
Vis hele sitatet...
Det må vel helt ærlig være den tåpligste kommentaren jeg har lest her.
Hva skal rettskrivinga (sikkert gått fort i svinga) ha med resten av dokumentaren å gjøre?
Hvis du ikke har noe konstruktivt å si angående filmen, så trenger du vel ikke å begynne å lete etter småfeil slik som skriveleifer.
Sitat av Maol33t
Det må vel helt ærlig være den tåpligste kommentaren jeg har lest her.
Hva skal rettskrivinga (sikkert gått fort i svinga) ha med resten av dokumentaren å gjøre?
Hvis du ikke har noe konstruktivt å si angående filmen, så trenger du vel ikke å begynne å lete etter småfeil slik som skriveleifer.
Vis hele sitatet...
"Det må helt ærlig være den tåpeligste kommentaren jeg har lest her."
Sa jeg ikke noe konstruktivt om filmen ?
Eller klarte du rett og slett ikke å lese det jeg skrev ?
Så hele filmen nå... Shitkidden som laga filmen skulle ha vært bura inne. Hvorfor er ikke filmen fjernet? De viser bilder av Heians kjønnsorganer uten hans samtykke, osv osv... Det er jo ikke lov! Uansett hvem det er. Anti-rasist ungdommer... Fysj!
Sitat av Tanguhi
Så hele filmen nå... Shitkidden som laga filmen skulle ha vært bura inne. Hvorfor er ikke filmen fjernet? De viser bilder av Heians kjønnsorganer uten hans samtykke, osv osv... Det er jo ikke lov! Uansett hvem det er. Anti-rasist ungdommer... Fysj!
Vis hele sitatet...
Han viser egentlig bare et sladdet bilde av en mannlig kjønnsorgan. Også sier han at det er Heian. Ingenting knytter ballene til Heian til det bildet utennom det vår gode mann, mr.hvafaenhannåennheter sier
Sist endret av BaJa; 11. juni 2008 kl. 22:22.
Sitat av x3m187
Han viser egentlig bare et sladdet bilde av en mannlig kjønnsorgan. Også sier han at det er Heian. Ingenting knytter ballene til Heian til det bildet utennom det vår gode mann, mr.hvafaenhannåennheter sier
Vis hele sitatet...

Uansett ærekrenkelse i høy grad hele filmen.
Sitat av Tanguhi
Så hele filmen nå... Shitkidden som laga filmen skulle ha vært bura inne. Hvorfor er ikke filmen fjernet? De viser bilder av Heians kjønnsorganer uten hans samtykke, osv osv... Det er jo ikke lov! Uansett hvem det er. Anti-rasist ungdommer... Fysj!
Vis hele sitatet...
I og med at retten har avvist kravet om at filmen skal fjernes, er det jo åpenbart lov, uansett hva nazipakket mener.
Sitat av DonTomaso
I og med at retten har avvist kravet om at filmen skal fjernes, er det jo åpenbart lov, uansett hva nazipakket mener.
Vis hele sitatet...

Retten må ha vært fylt med jøder og muslimer. Kan bare ikke gå ann at en sånn film skal få lov til å være på YouTube, eller "JewTube" som noen kaller det.
Sitat av Tanguhi
Retten må ha vært fylt med jøder og muslimer. Kan bare ikke gå ann at en sånn film skal få lov til å være på YouTube, eller "JewTube" som noen kaller det.
Vis hele sitatet...
Eller bare "Jeg-er-en-mobbet-barnesjel-som-trengte-felleskap-og-fikk-det-hos-Vigrid.com" Passer for alle Vigrid medlemmene.
Sitat av Tanguhi
Retten må ha vært fylt med jøder og muslimer. Kan bare ikke gå ann at en sånn film skal få lov til å være på YouTube, eller "JewTube" som noen kaller det.
Vis hele sitatet...
Man seriøst, du burde seriøst sette deg ned og roe ballene dine. Du kommer med masse rasistiske utsagn nå.

Du kommer ikke langt med sånn holdning. Hva skjer hvis du noen gang får en muslim eller en jøde som sjef/overordnet?`


Blir du sur hvis jeg sier til deg at jeg er Pakistaner men elsker white meat?
Kan ikke motså blå øyne og blondt hår jeg as. Må spre noen gener!


Ble usakelig der gitt.
Sitat av Xasma
Eller bare "Jeg-er-en-mobbet-barnesjel-som-trengte-felleskap-og-fikk-det-hos-Vigrid.com" Passer for alle Vigrid medlemmene.
Vis hele sitatet...

Høres heller ut som du har vært der selv.

Sitat av x3m187
Man seriøst, du burde seriøst sette deg ned og roe ballene dine. Du kommer med masse rasistiske utsagn nå.

Du kommer ikke langt med sånn holdning. Hva skjer hvis du noen gang får en muslim eller en jøde som sjef/overordnet?`


Blir du sur hvis jeg sier til deg at jeg er Pakistaner men elsker white meat?
Kan ikke motså blå øyne og blondt hår jeg as. Må spre noen gener!


Ble usakelig der gitt.
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig blir jeg sint når jeg ser at noen tåplige ungdom får trakkasere en annen person, sannsyneligvis bare fordi han har et annet syn på innvandringspolitikken.

Jeg vil aldri få en jøde som overordnet, for det sørget Adolf Hitler for at det aldri skjer igjen.

Jeg er selvfølgelig ikke imot alle innvandrere. Det er mange som har brukt tiden sin på å lære seg norsk og få seg jobb, istedet for å voldta 14 år gamle jenter, selge narkotika, banke opp fulle norske ungdommer, osv... Du høres ut til å være en av de ikke-kriminelle som respekterer Norge og nordmenn, eller?
Sist endret av Tanguhi; 15. juni 2008 kl. 01:39.
Sitat av Tanguhi
Høres heller ut som du har vært der selv.




Selvfølgelig blir jeg sint når jeg ser at noen tåplige ungdom får trakkasere en annen person, sannsyneligvis bare fordi han har et annet syn på innvandringspolitikken.

Jeg vil aldri få en jøde som overordnet, for det sørget Adolf Hitler for at det aldri skjer igjen.

Jeg er selvfølgelig ikke imot alle innvandrere. Det er mange som har brukt tiden sin på å lære seg norsk og få seg jobb, istedet for å voldta 14 år gamle jenter, selge narkotika, banke opp fulle norske ungdommer, osv... Du høres ut til å være en av de ikke-kriminelle som respekterer Norge og nordmenn, eller?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri vært mobbet, kanskje det hadde vært for mitt eget beste, få jekket meg ned et par hakk, slik at jeg kan se som alle rasister at vi skal hate alt som ikke er hvitt. Og ikke engang spise sjokolade is!

Adolf Hitler sørget ikke for noe faktisk. Newsflash! Hitler er død. Han drepte vel noe sånt som 10-15 millioner jøder, men nå er det jo igjen ca. 13-14 millioner (kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Jews) Og hvem er du til å si at noen "tåpelige ungdommer" trakkaserer andre mennesker? Du min "venn" du har ytret deg rasistisk mot andre raser, og dermed trakaserer du like mye, på et fantastisk lite grunnlag. Det blir som sånn det ofte er.. Det er gøy å slå en kar hardt i armen, men ikke så kult å bli slått tilbake, hva?

ooooh. Jeg fant akkurat ut (sikkert gammelt nytt for de fleste her..) men Albert Einstein var en jøde.. Og jøder er liksom under den stolte ariske super rasen? Jaja, beviset for at rasister tenker med feil ende av ryggen kom der.
Sist endret av Xasma; 15. juni 2008 kl. 13:43.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av PolkagrisLaila
Vigrid er jo imot funksjonshemmede, men det som ikke er nevt på Sida til Vigrid er at broder gruppens NP leder, Øivind Heian, selv har en slik sønn!
Vis hele sitatet...
Heian har ikke en funksjonshemmet sønn, så vidt jeg vet har han ikke barn i det hele tatt. Bare en kjæreste på 50. Tore Tvedt derimot, skal ha et funksjonshemmet barn og et homofilt barn. Det må være forferdelig for de og ha en far som hater de. (Eller er det unntak her, Tore?)
Sitat av PolkagrisLaila
Nei, hva synest dere folkens?
Er Tommy på villspor eller forer Vigrid og NP Norge med altfor masse bullshit?
Vis hele sitatet...
Den første filmen hans er med ett ord patetisk. Ellers er den siste ganske bra og vinkler NP fra et riktig perspektiv.

Likevel er det et par minus; det vises b. la ett nakenbilde av Heian - noe som ikke egentlig angår saken i det hele tatt, og bildet ble aldri brukt av Heian i offentlig sammenheng. Det ble bare dumpet tilfeldig ned i postkassen til SOS Rasisme av ukjent avsender. Den gjør at filmen mister litt av sin seriøsitet.

Ellers er jeg personlig helt imot Norgespatriotene. Har hatt en lengre mailutveksling med samboeren til Heian, hvor hun forholdt seg saklig og tok imot mine (mot)argumenter og synspunkter - merkelig nok, da hun ellers hadde for vane å ignorere spørrelystne folk.

De mener at det alltid er noen som prøver å få NP til å være nazistisk, når faktumet er at de ikke er nazistisk. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro der... for min del virker de både nazistisk og rasistisk.
Hvert fall sa jeg at da burde de _heller_ ha gitt et klart, velformulert og argumenterende svar som alle kunne oppsøke - om at NP er ikke er nazister - i stedet for å ignorere slike spørsmål, da det bare forsterker mistroen. Det skulle tas til etterrettning!

Ikke bare er det umodent å ikke kunne svare på både ris og ros da det er en orgasnisasjon som vil fremstå seriøst, det er også ganske bemerkelsesverdig hvor ukritiske de er til egne utsagn, fritt tilgjengelig for alle aldersgrupper over hele WWW...

I tillegg er det jo kjent at han har en minigris som heter Raja Muhammed, og denne får mye PR på nettet. Dette er et dobbelhån mot muslimer, som ikke fordrar svin.
Det er alt i alt mye ang. Norgespatriotene som ikke henger på greip med hva de prøver å motbevise, så fort de får mindreverdige titler etter seg (som dessverre er sanne).
Så noen som hadde en t-skjorte der det stod: "We stopped Nazism. Now we must stop Zionism". Zionismen er altså en jødisk organisasjon som hevder at jødene bare kan bevare sin egenart og posisjon dersom alle andre folkeslag blandes til en grå masse. Derav den aggressive innvandringspolitikken. Muslimske oljeland har også intrikate avtaler med de europeiske nasjoner som følge av prisavtaler på olje en gang i tida. En avtale som skal sikre islam fotfeste i Europa. Hvorfor får den franske skuespilleren Bardot over 100000 kr i bot for "rasisme", bare hun sier at muslimene i Frankrike bør bedøve dyrene før de slaktes? Slaktingen foregår på den måten at de tømmer dyret for blod mens det enda lever.

Det går nesten ikke an å rette et eneste kritisk blikk mot innvandring og lignende uten å bli brent på bålet som en heks/nazist, og det viser bare at vi er på vei inn i en totalitær politistat.
Sitat av Europa Nebula
Så noen som hadde en t-skjorte der det stod: "We stopped Nazism. Now we must stop Zionism". Zionismen er altså en jødisk organisasjon som hevder at jødene bare kan bevare sin egenart og posisjon dersom alle andre folkeslag blandes til en grå masse. Derav den aggressive innvandringspolitikken. Muslimske oljeland har også intrikate avtaler med de europeiske nasjoner som følge av prisavtaler på olje en gang i tida. En avtale som skal sikre islam fotfeste i Europa. Hvorfor får den franske skuespilleren Bardot over 100000 kr i bot for "rasisme", bare hun sier at muslimene i Frankrike bør bedøve dyrene før de slaktes? Slaktingen foregår på den måten at de tømmer dyret for blod mens det enda lever.

Det går nesten ikke an å rette et eneste kritisk blikk mot innvandring og lignende uten å bli brent på bålet som en heks/nazist, og det viser bare at vi er på vei inn i en totalitær politistat.
Vis hele sitatet...

Så, hvordan vet du at muslimske oljeland har intrikate avtaler med EU der de blir sikret gode oljepriser hvis de får fotfeste i Europa?


EDIT: Den saken and Bardot du snakket om:

On 10 June 2004 Bardot was convicted by a French court of "inciting racial hatred" and fined 5,000 €, the fourth such conviction/fine she has received from French courts. The courts cited passages where Bardot referred to the "Islamisation of France" and the "underground and dangerous infiltration of Islam"[22]. Bardot's book also attacked "the mixing of genes" and compared her beliefs with previous generations who had "given their lives to push out invaders".[23]

Bardot denied the "racial hatred" charge and apologized in court, saying: "I never knowingly wanted to hurt anybody. It is not in my character.[24]

In 2008, she was convicted of inciting racial/religious hatred in relation to a letter she wrote, a copy of which she sent to Nicolas Sarkozy when he was Interior Minister of France. The letter stated her objections to Muslims in France ritually slaughtering sheep by slitting their throats without stunning them first. She also objected to France's rapidly growing Muslim community trying to take over France and impose their culture, values, lifestyles etc. on France and its native people. The trial[25] concluded on 3 June 2008, with a conviction and fine of fifteen thousand Euros, the largest of her fines to date. The prosecutor stated that she was tired of charging Bardot with offences related to racial hatred.[5]

Kilde
Sist endret av BaJa; 28. juni 2008 kl. 16:58.
Vi trenger flere kvinner som Bardot Nicolas Sarkozy er forresten en sionistisk jøde. Skal ikke begynne (den uungåelige) diskusjonen her, for det kommer til å ende med at jeg bli bannet fra forumet

"For 12 years now European politicians and media have remained entirely silent about the formidable Euromediterranean Project. And, in fact, it even began already in 1973 with the European - Arab Dialogue, which was nothing but submission to Islam (Bat Ye´or: Eurabia 2005)."

http://dissidentpress.wordpress.com/...ion-to-europe/
Sitat av Europa Nebula
Vi trenger flere kvinner som Bardot Nicolas Sarkozy er forresten en sionistisk jøde. Skal ikke begynne (den uungåelige) diskusjonen her, for det kommer til å ende med at jeg bli bannet fra forumet

"For 12 years now European politicians and media have remained entirely silent about the formidable Euromediterranean Project. And, in fact, it even began already in 1973 with the European - Arab Dialogue, which was nothing but submission to Islam (Bat Ye´or: Eurabia 2005)."

http://dissidentpress.wordpress.com/...ion-to-europe/
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat en skikkelig god kilde du linker til. Du blir ikke bannet fra forumet hvis du diskuterer sakelig. Adminsa er ikke så fulle.

Kilden din er like gode som http://www.theflatearthsociety.org/
Tro det eller ikke. Sverige har nå to millioner muslimer. Befolkningen i Malmø består av 25% muslimer. Svenskene har kjempeproblemer med voldtektsepedemier, narkotikasmugling, gatevold og annen kriminalitet. http://www.youtube.com/watch?v=hLfJmBRpTn0

Det er synd om politikerne våre leder oss ut i etnisk renskning
Sitat av Europa Nebula
Tro det eller ikke. Sverige har nå to millioner muslimer. (
Vis hele sitatet...
Jeg tror det ikke, fordi det er noe jævla forbanna løgn, framsatt av rasistpakk som lyver bevisst for å fram det forkvaklede propagandasynspunktet sitt.

Det er 250.000 muslimer i Sverige, 310.000 hvis man regner med alle folk fra alle land hvor det store flertallet er muslimer.

Det er også blodig urettferdig å bruke denne ene bydelen i Malmø som eksempel på hvordan det generelt sett er i Sverige, siden dette er en rein innvandrerbydel. Det er i tillegg latterlig å bruke Faux News, høyrepropagandakanalen nummer en, som kilde til noe som helst.
To millioner eller 300000. Én muslim er én for mye.

Klart det ikke er urettferdig å bruke Malmø som eksempel, for det er der vi ser muslimenes og innvandringens sanne ansikt.

Uansett hvilke kilder jeg benytter, så vil du og x3m187 si at de er ugyldige. Er du mer fornøyd dersom jeg siterer Klassekampen?
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tanguhi
Uansett ærekrenkelse i høy grad hele filmen.
Vis hele sitatet...
Æreskrenkelse for faen?
Hva i all verden tror du Heian og pakket hans holder på med til dagen da?
Psh..

Åja, du var visst utestengt du..
Gidder ikke sitte hele dagen å gjette på hvorfor heller -.-
Sist endret av PolkagrisLaila; 29. juni 2008 kl. 19:29.
To millioner eller 300000. Én muslim er én for mye.

Klart det ikke er urettferdig å bruke Malmø som eksempel, for det er der vi ser muslimenes og innvandringens sanne ansikt.

Uansett hvilke kilder jeg benytter, så vil du og x3m187 si at de er ugyldige. Er du mer fornøyd dersom jeg siterer Klassekampen?
Vis hele sitatet...
Poenget er at du kommer her og sprer rasistisk piss som vi ikke gidder å høre på. Alle med hodet på plass ser rett forbi det forenklede verdessynet ditt og de forvaklede og skrudde meningene. Vi her inne som har noen år på ræva, og andre også, for ikke å fornerme noen, og som har sett innvandrerdebatter komme og gå er rett og slett dritt lei av folk som deg!

En muslim er en for mye? En hodeløs rassist som deg er 1000 for mange!
Sist endret av Halalgeir; 29. juni 2008 kl. 19:31.
Sitat av Europa Nebula
To millioner eller 300000. Én muslim er én for mye.
Vis hele sitatet...
Noen som fremdeles tviler på at rasister er dumme? Når ikke 2 000 000 og 300 000 er en stor forskjell for deg, så sier det sitt.

Bruk litt mindre tid på vigrid eller NP's hjemmesider, og ta opp igjen matte så vil du forstå.

Forøvrig - hvorfor skulle muslimer være under oss? Dobbelt moralen i at en rase skal være dårligere enn en annen er så det jaller etter.

Hitler mente han selv, og den ariske rasen var overlegen.. Men hvem har gjort noen av verdens mest brukte, nyere mattematisk oppdagelser? Jøden Einstein.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Europa Nebula
Klart det ikke er urettferdig å bruke Malmø som eksempel, for det er der vi ser muslimenes og innvandringens sanne ansikt.

Uansett hvilke kilder jeg benytter, så vil du og x3m187 si at de er ugyldige. Er du mer fornøyd dersom jeg siterer Klassekampen?
Vis hele sitatet...
Er det rett å bruke Ila fengsel som målestokk for kor stor andel av den norske befolkinga som er kriminelle? Nei, trur ikkje det. Eg er overbevist om at slike utslag som i malmø har meir med sosial situasjon å gjere (i.e massiv arbeidsløyse og generell håpløshet) enn kulturell situasjon.

Og gode kilder etterettlige kilder. Klassekampen er ikkje så etterettlege at det gjer noko alltid, bare at dei er på motsatt side av skalaen politisk iforhold til ein god del andre media. Difor er den eit verdifullt tilskot
Hitler sa også på slutten av krigen noe om at den ariske rasen ikke var den sterkeste rasen likevel og at vi burde dø ut. Ganske bittert for oss