Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1086
Heisann.

Klassen min har vert på tur til Polen og Tyskland. Det var mange som tok mye bilder som gjerne skulle ha blitt lagt ut på nett slik at foreldre og andre elever kan se bilder fra turen.

Så, finnes det en plass jeg kunne ha lagret 1-1,5 GB/ca 425 bilder gratis? Jeg vet om Rapid Share ect, men det er det bare bilde for bilde. Jeg vil gjerne ha alle bildene på en plass. Gjør ingenting om jeg må laste opp flere ganger, men poenget er å få alle bildene i et album elsn.

Takker for tips
Vet ikke hvor mye du får lagret men sjekk ut www.photobucket.com.

Der er det bare å ha alle bildene i ei mappe på pc'n, trykke Ctrl+a og enter for å laste opp alle bildene.
Sist endret av Hansix; 29. april 2008 kl. 16:11.
jaG
Produktutvikler
Picasa. Eller facebook kanskje?
Insanity's Avatar
Trådstarter
Prøver www.photobucket.com.
Har en del bilder på facebook, men ikke alle som har det.
Takk
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
www.eurofoto.no.
Da kan du til og med velge om du vil dele albumet åpent, eller kun for dei du gir tilgang, og du kan velge om folk skal kunne bestille papirkopi av bilda om dei vil det. Genialt enkelt.
Insanity's Avatar
Trådstarter
Takk takk. Likte sida slahs
Hvis hensikten er at alle skal få ned alle bildene, så kan du jo pakke ned bildene i en zip/rar-fil (gjerne med passord) og lage en torrent? Bruk f.eks trackeren http://tpb.tracker.thepiratebay.org:80/announce
www.flickr.com - akkurat det du er ute etter

Edit: du må lage deg en yahoo mail (om du ikke har fra før) for å regge deg
Sist endret av K44B; 29. april 2008 kl. 17:45.
Han er begrenset til 100 mb pr. måned med Flickr, så det er ikke akkurat det han er ute etter.
Bubbleshare.com er ypperlig.
Du kan også kombinere det med wordpress.com og få et enestående resultat.