Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1433
Ja, det jeg lurer på er ;

Jeg har blitt bannet fra Cs 1.6 på min steamaccount, men min kamerat har 1.6 som han gir bort, men han har lastet 1.6 inn på sin account.

Går det an å flytte 1.6'en fra hans account til min, eller å flytte alle spillene mine fra min til hans account eller lignende ?

Er åpen for alle slags forslag!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Hvis du er blitt VAC-bannet så får du ikke spilt på noen VAC-servere med noen av spillene dine. Det hjelper ikke om kompisen din "overfører" sin 1.6 til din account, og jeg tviler på at dette i det hele tatt er mulig.
For at dette skal kunne gå, trenger du cd key.
Deretter bruke "Activate a product on steam" på den brukeren du vil ha det på.
@ Freaken: Du blir kunnet bannet på det aktuelle spillet, hvis du blir bannet på 1.6, bli du ikke nødvendigvis bannet på source.

@Sibben: Korrekt, du trenger CD-key for å gjøre det.
Hvis du blir VAC bannet så blir alle dine spill på den aktuelle accounten bannet...
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hele accounten din er blitt VAC-banned. Det gjelder ikke bare CS 1.6. Det lureste nå er å lage en ny, ren konto og kjøpe spillene dine på nytt der.

Det er jo det som er hele formålet. Null nåde for folk som jukser. Det er bra.
Ikke nødvendigvis, jeg har en steam acc med CS 1.6, CSS og endel andre spill.
Da jeg ble bannet VAC bannet på CS 1.6, ble jeg ikke bannet på source eller de andre.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Det er riktig det Restyle sier.

Jeg er VAC bannet på Source, men kan fint spille 1.6, DoD og alle de andre spillene.

Skjønner ikke hvor dere andre har fått det fra at man blir tatt på alle spill.