Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2648
Halla folkens


Har lenge tenkt på at det hadde vært ganske kult med en pokerstars addon, som vel hadde sagt hvor mange % du har for og få den og den tingen. Som flush eller straight.. Vist dere forstår Noen som vet om det finnes et program?

Helst gratis
Sist endret av Pegasus; 9. april 2008 kl. 22:00.
Jeg syns det er merkverdig at du skriver en tråd med 52 ord når du bare kan skrive "Poker Tools" i google og trykke på første treffet. Svært så folk driter på gulvet for å så ta det oppi dassen med hendene for tiden.

http://www.online-poker-tools.com/ <- Google is your mate
Google ffs! som f.eks "Poker Calculator"

Edit: For sein...! Men herre, ja er enig! Quoter fra en annen freaker som sa for noen minutter siden i en annen tråd..! "FreakForum er ikke google!"
Sist endret av turbo2k; 9. april 2008 kl. 22:01.
http://pokercalculatorreport.com/
"reviews" av de fleste verktøyene der ute
Sitat av preboa
http://pokercalculatorreport.com/
"reviews" av de fleste verktøyene der ute
Vis hele sitatet...
takk takk! Genial! kp for godt svar
Det skal nevnes at du blir utestengt fra PokerStars ved bruk av slike kalkulatorer.
Sitat av Pegasus
Halla folkens


Har lenge tenkt på at det hadde vært ganske kult med en pokerstars addon, som vel hadde sagt hvor mange % du har for og få den og den tingen. Som flush eller straight.. Vist dere forstår Noen som vet om det finnes et program?

Helst gratis
Vis hele sitatet...
Jeg bruker pokeroffice som har table overlay hvor du kan få akkurat så mye informasjon du bare måtte ønske. Er ikke gratis, men det anbefales. Også mange som bruker Pokertracker. De to er vel kanskje de mest brukte.

Sitat av Jectson
Det skal nevnes at du blir utestengt fra PokerStars ved bruk av slike kalkulatorer.
Vis hele sitatet...
Tull! Hvor har du det ifra?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Jectson
Det skal nevnes at du blir utestengt fra PokerStars ved bruk av slike kalkulatorer.
Vis hele sitatet...
Nei det blir man absolutt ikke. Det er ingen måte å "se" om man benytter seg av slike verktøy. Dessuten, er man usedvanlig kjapp i hodet så ser jeg ikke bort fra at man kan regne ut sannsynlighetene av dette selv også. Det er jo rett og slett strategi, ikke juks.

Tåpelig innlegg.
Sist endret av ticks; 9. april 2008 kl. 22:55.
Fins visse kalkulatorer som er forbudt, men de fleste er lov.
Sitat av preboa
Fins visse kalkulatorer som er forbudt, men de fleste er lov.
Vis hele sitatet...
Hvilke da? Hvordan oppdager PS at du bruker de, og hvile sanksjonsmidler har de?

Kilder?
Var visst ikke oddskalkulatorer, men såkalte "datamining" programmer.
http://archives1.twoplustwo.com/show...&Main=12571071
Joda, det stemmer, noen programmer er på forbudslisten til de respektive pokersidene, men jeg har aldri hørt om at en oddskalkulator på noen måte skulle være forbudt. PO og PT er også lovlige, selv om de gjør mye av det samme som det omtalte programmet i linken din.
Det er lov ja.
Personlig syns jeg det ødelegger hele morroa.

T.d. expect.com, hadde jo innebygd en slik kalkolator før (og da gikk jeg over til en annen klient). Vet ikke om de har det fortsatt, men dette er noe man enkelt kan klare og tenke seg til selv, samtidig som at halve morroa er og spille spillet på sin måte.
Sist endret av Restyle; 9. april 2008 kl. 23:42.
Restyle: En oddskalkulator endrer da ikke på det faktum at du fremdeles må spille ditt eget spill. Det hjelper deg lite å vite hva oddsen din er om du ikke klarer å omsette det i spillet. Motspillerens range, spillemønster, budmønster, tiltnivå etc er helt avgjørende.

En oddskalkulator er greit å ha om man er dårlig i matte, men hjelper deg fint lite om du ikke klarer omsette infoen til bruk i spillet.

Personlig synes jeg det er greit å bruke table overlay i PO når jeg spiller flere bord om gangen og det er vanskeligere å holde oversikten selv...
This is a list of programs that we are aware of and prohibit:

1. Advanced Poker Calculator
2. Gambot
3. Holdem Hawk
4. Holdem Pirate
5. Holdem Inspector a.k.a. Online Holdem Inspector
6. iHH Harvester
7. Magic Holdem
8. Mandraker
9. Open Holdem Bot
10. Poker Android
11. Poker Bot+
12. Poker Crusher
13. Poker Edge
14. Poker Inspector a.k.a. Online Poker Inspector
15. Poker Prophecy
16. Poker Sherlock
17. Poker Table Manager
18. Real Poker Rankings
19. SharkScope [pending]
20. Sit n' Go Brain
21. Sixth Sense
22. SpadeEye
23. Stars Hand History (SHH)
24. StarSpy
25. TheCashDB
26. WinHoldem
KultNick: Felles for de programmene som er forbudte er at de baserer seg på informasjon spilleren ikke har innhentet selv (datamining) eller i større eller mindre grad tar avgjørelser for spilleren.

Det er noe helt annet enn det trådstarter spør etter, nemlig et program som kan hjelpe ham å regne ut oddsen for at hånden han drar til fullføres.

Kort sagt: Porgrammer som gir råd basert på informasjon du selv har innhentet er lovlig, mens programmer som henter inn informasjon for deg eller helt eller delvis automatiserer avgjørelsene dine er ulovlig.

Trådstarter kan helt fint bruke oddskalkulator når han spiller!
Cikey: Jepp. Jeg bare lista de som var ulovlige siden det var noen som spurte om det.
PokerStars lister selv opp programmer de garantert godkjenner.

"Kan dere gi meg en liste over aksepterte programmer?"
http://www.pokerstars.com/no/poker/room/prohibited/