Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1317
Dette var noe jeg kom til å tenke på:

Si at man har en microdot med LSD, si ca. 300 mcg, og man ønsker seg to tripper av dette, en til seg selv kanskje, og en forbeholdt en god venn, er det da mulig å få delt dette i to? Jeg tenker det at, hvis denne mengden LSD hadde vært på en blotter, så kunne man jo klippet den i to, men nå er jo ikke denne hypotetiske LSD'n på en blotter...

Jeg tenkte kanskje noe slikt. Knuse microdotten, og legge den i et glass med to dl vann, deretter bruke en sprøytepumpe til å fjerne 1 dl av vannet og gi dette til psykonaut nr. 1, og la psykonaut nr. 2 drikke den desiliteren som er glasset. Fungerer dette? Eller vil ikke LSD'n fordele seg jevnt nok i vannet? Må man kanskje ha en ørliten mengde med basisk vann for å nøytralisere ph'n på vannet eller noe slikt?
Hvis du går for vannglassmetoden, så husk hvertfall på at klor destruerer LSD, og det derfor kan være lite gunstig å bruke vann fra springen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Kjøp deg en billig pilledeler og del dotten i to.
Trådstarter
Hmm... Så vann metoden vil ikke funke? Kunne brukt sterilt vann, slik som sånnt batterivann eller hva det enn kalles?

Hmm. De hypotetiske pengene forsvant til innkjøpet, så pilledeler blir vanskelig. Ikke slik å forstå at en stor trang til å trippe melder seg, men en veldig perfekt setting melder seg, så ikke oppfatt meg som vrang.

Hadde det evt. fungert å knusse dotten til pulver på en glassoverflate og dele det i to på øyemål for å så putte hver halvdel i en vegetabilsk kapsel?
Pilledelern koster ca 30-40kr på apoteket, men uten den hadde jeg gått for siste forslaget ditt.. Men husk at lsd er rimelig ustabil/ømfintlig for lys, varme, klor som nevnt osv osv.
Springvann fungerer helt fint om det skal drikkes med en gang. Litt klor rekker ikke skade noe som helst på de to minuttene det tar å blande ut dottene, og magesekken inneholder jo tross alt langt flere kjemiske trusler enn et glass med springvann..

Men jeg ville nok allikevel heller brukt et lite shotterglass med sprit, bare for å forsikre meg om at alt ble skikkelig jevnt fordelt i væsken.
Sist endret av mentalmelt; 25. mars 2008 kl. 01:14.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det går fint å dele den i 2 også. Mulig at den deler seg i 3-4 biter og at det ikke blir helt 50/50 men dog.
Jeg har delt flere microdotter med hell.
Dette pga. at jeg skulle dele med andre, eller for å ikke spise så mange med en gang.

Vær OBS. på at dem mest sannsynelig vil sprette. Jeg delte dem med en skarp kniv, men tok plastikk over for at bitene skulle holde noen lunde sammen.
Saks og pilledeler har jeg også forsøkt.
Piledeleren koster 29,- kr og er forsåvidt et godt alternativt. For uten om at Microdotten er så liten, at for min egendel mistet jeg en liten bit av dotten. Den spratt i mellom lokket, før jeg fikk lukket den skikkelig. Men det var vel bare uflaks.
Uansett..
Men litt fantasi, lar det seg lett gjøre
Trådstarter
Ok.. Var usikker på om syren var jevnt nok fordelt i/på den lille dotten til at det ble to jenve doser hvis man bare delte den i to.