Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1188
Har hørt at det skal være farlig, eller en ekstra risiko å spise mat etter en bruker har fått i seg en dose av cola eller speed.. Er det lurt å holde seg borte fra mat i ett par dager slik man får stoffene ut av kroppen?
Godt med smør
Etter du har tatt speed vil jeg tro du ikke vil spise uansett

Kola kan jeg ikke svare på, men speed hemmer appetitten noe jævlig

Tror ikke det skal være farlig å spise etter speed?

Jeg har minimal erfaring uansett så jeg skal vente på noen mer erfarne speed brukere på å svare og bekrefte.


Mener noen fortalte meg en gang i tiden att det var viktig å få i seg nokk mat å drikke når du speeder. Men begge stoffene er fy fy for meg, kanskje speed en sjelden gang. Point being, jeg kan vertfall ikke svare med 100% sikkerhet på att det jeg spytter ut er sant.
Sist endret av Apeloff; 13. februar 2008 kl. 15:49.
Bare bra å få i seg mat og drikke på speed (hvis du klarer det).
Co signer den over... HVIS du klarer ja...
samme med cola?
Det er da langt ifra farlig og spise i/eller etter amf/kola rus. Næring må kroppen ha uansett hva du inntar. Det kan bli litt vanskelig og spise etter inntak av disse stoffene, spessielt speed, men kroppen har godt av det, så man burde prøve og presse i seg litt mat uansett om man har ingen matlyst.

Tørre ting som brød eller lignende kan være vanskelig og spise fordi man er så tørr i munnen allerede fra speeden, og maten virker bare 10ganger tørrere og det vil bli så og si umulig og svelge.
Kjøtt som biff,koteletter og sånt kan være vanskelig og spise fordi man må tygge den maten så mye, og kjevene bruker man ofte og ha vondt i etter speed.
Under speedrus burde man huske og drikke mye også, det er lett og glemme og drikke, og kroppen svetter mer enn normalt så man kan fort bli litt dehydrert. Det blir også vanskeligere og spise når man har for lite veske i kroppen.
Sist endret av rbt; 13. februar 2008 kl. 16:19.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
jeg får ikke noe stort behov for å spise etter kola. men takker ikke nei til en pizza eller snop for det liksom, pleier ofte å ende med burger eller bab etter kolafylla også
Spis så mye du orker du, det er bare sundt for deg..
Sist endret av mentalmelt; 13. februar 2008 kl. 18:02.