Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1681
Hei igjen, nok en tråd fra meg

Velger å bare slenge ut linker denne gangen siden bildene strekker designet så fælt.

Bilde nr 1: Volkswagen Polo.
http://i27.tinypic.com/2rnfn6s.jpg

Bilde nr 2: Audi S4.
http://i31.tinypic.com/160otaa.jpg

Begge er tatt ut av bagasjerommet på bil i fart rundt 100km/t, var litt scary under akselerasjonen - litt kjipt å falle ut

Espen
Heh, bildene så veldig profesjonelle ut! Og må ha vært skummelt å satt i bagasjerommet i 100 km/t :P
men vet ikke hva det var med det ene bildet,av audien altså.VW bildet var beste syntes jeg-men hva vet vel jeg-bare en subjektiv mening.
men by all means,bra bra.
Pene biler, gode bilder=)
Utrolige gode farger. Likte VW bildet best pga vinkelen og rødfargen som passer til bakgrunnen.
stilige bilder,kan se for meg at du kan få deg jobb til gatebil magazine
likte best VW bilde pg.a fargene og vinkeln
Dette var fine bilder Devils Likte VW blidet best.
Dette lover godt,og jeg gleder meg til mer.
KP til deg pga VW
Tusen takk folkens, fint å endelig få bra kritikk på bildene

Christian: Har allerede en annen jobb innen Gatebil, så får holde meg til den nå

Slenger ut noen flere bilder i morgen, dere kan velge mellom Skyline-shoot eller DriftGP/Drift Battle bilder
pene bilder! flott utført teknisk og estetisk ang. valget du gir oss: ja takk begge deler
gz med jobb,kan du ikke legge ut skyline shoot og drift da?
likte disse bildene skikeli,,kp for you btw
Takk for flere kommentarer! Dere får velge hvilke som skal først, kan jo ikke legge ut fler enn en tråd per dag Selv om jeg gjerne skulle gjort det. På andre foraer har jeg en egen bildetråd, det funker da fint. Da får man samlet alt i en og samme.
Sitat av DevilsTower
Takk for flere kommentarer! Dere får velge hvilke som skal først, kan jo ikke legge ut fler enn en tråd per dag Selv om jeg gjerne skulle gjort det. På andre foraer har jeg en egen bildetråd, det funker da fint. Da får man samlet alt i en og samme.
Vis hele sitatet...

kan du ikke bare poste bildene i denne tråden da?

gief link on "bildetråd"
Alle bildene i trådene er døde, så det har vel ikke noe for seg FTP'n min døde, så da er de fleste borte

Og jeg velger å følge reglene, så jeg slenger ut 2 bilder pr. dag med mindre mod/admin sier det er owkai at jeg gjør annet. Kan ta banebildene i morgen.
stilige bilder..likte dem kjempe godt,kp i posten :P
Utrolig bra bilder! Exif?
Veldig gode bilder, du så at bilen var i fart
MoleInOne: Har ikke behandler for .CR2 filer her, så kan ikke gi deg EXIF nå

Takk til Parkett og seigalf
Kule bilder Men hvordan gjør du slik ?

Blur eller noe ?
Sitat av DevilsTower
MoleInOne: Har ikke behandler for .CR2 filer her, så kan ikke gi deg EXIF nå

Takk til Parkett og seigalf
Vis hele sitatet...
Ah, den er grei. Husker du sånn ca. lukkertid?
Tøft bilde av poloen! Syns du har vært heldigere både med komposisjon (...men kudos for hele stuntet!) og farger der
eal2l: Takk! Jeg bruker simpelthen lengre lukkertid mens jeg sitter i bagasjerommet på en bil som kjører foran bilen jeg tar bilder av, da blir det slik

MoleInOne: Siden det gikk i 100-120km/t, så lukkeren var vel rundt 100 tenker jeg

Edit:
Atomet, takk!
Sist endret av DevilsTower; 31. januar 2008 kl. 19:40.
▼ ... noen uker senere ... ▼
wow =)
flotte bilder...
likte det første best det var jo rett og slett nesten genialt