Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 889
Noen her som vet om en fin side der det står mange taktikker på alle De_ maps. I bilder der det vises Spot eller lignende. Også der det står litt info om hvert våpen . ?

Takker for alle svar !
Det er vel enklere å bare prøve seg fram? Eller søke på cpl match eller noe på youtube.. Så ser du en match, der finner du sikkert noen fine taktikker.
Skal du bli best ved å kopiere alle andre?
Vil bare ha tips.
Mitt beste tips er å trene. Spill aim maps til du får opp en skikkelig aim. Taktikker spiller stor rolle, men 0 rolle om du ikke har "aimen".
tips i CS =/ skyt i huet...
Sitat av !##/
tips i CS =/ skyt i huet...
Vis hele sitatet...
enda bedre tips...! vinn!
Oj, du er virkelig glup !##/ !!
Jeg tenker ikke på "aimen" den er sånn grei, men jeg lurer bare på om det er mange "nice" taktikker der ute. .:P
No offence, men det at du spør på nFF etter taktikk til cs, sier at du ikke har nok aim i seg selv. Som sagt, uten aimen er det bortksatet å tenke på noe taktikk.

Det enkle er ofte det beste.
Sist endret av Volch0k; 24. januar 2008 kl. 20:29.
Sitat av Aela
No offence, men det at du spør på nFF etter taktikk til cs, sier at du ikke har nok aim i seg selv.
Vis hele sitatet...
Uh, nei. Aim og taktikk er såvidt jeg vet to forskjellige ting.
Jeg fant forresten diverse taktikker ved å søke på google.
Sist endret av AntonSR; 24. januar 2008 kl. 20:47.
Sitat av SnackPack
Uh, nei. Aim og taktikk er såvidt jeg vet to forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Helt riktig, men uten bra aim er det ikke noe vits i å bruke noe som helst taktikk.
Sist endret av Volch0k; 24. januar 2008 kl. 20:47.
Sitat av Aela
Helt riktig, men uten bra aim er det ikke noe vits i å bruke noe som helst taktikk.
Vis hele sitatet...
Nei der er jeg enig, man kommer ikke særlig langt med flaksen. Det at han spør etter taktikker på Nff vil derimot ikke si at han ikke har aim, og det var det jeg ville fram til.
Tror det er bedre at du besøker et CS forum, lykke til.
tenker vi sier www.catchgamer.no <3
forum
spill mange PCWer og bare prøv deg fram med klanen din...
2 lang. 1 midt. 2 cw
rushe b1
rushe lang
rushe cw

verre er det ikke...
Last ned gamle videoene til Eolitic, NoA, og old-school-klanene.

Alle showoffvideoene, fra bla. mindgame viser taktikk på høyeste nivå.
Lag et game med et gitt map. Få alle dine spillvenner inn der og lær dere gode posisjoner - etter dette så spiller dere noen matcher og ser hvordan det går. Så finpusser dere eller kaster idèen - og finner nye taktikker. Aim kommer etterhvert - du blir bedre ved å spille mye enkelt og greit. Og etter dere har tapt en runde, tenk over hva som gjorde at dere tapte. Prøv å 'tette' hullet, hvis du forstår. Analyser dere selv og andre.

Å se CPL-filmer kan også være en idè. Men dette kan ikke gi dere noe i seg selv. Det finnes ingen mestertaktikk som gjør at dere vinner sånn rett uten videre.
Sitat av ChickenHug
Oj, du er virkelig glup !##/ !!
Jeg tenker ikke på "aimen" den er sånn grei, men jeg lurer bare på om det er mange "nice" taktikker der ute. .:P
Vis hele sitatet...
Sett deg ned og camp et sted hvor du har sånn høvelig dekke. Det er sånn alle proene spiller.
Sitat av eriksb
Skal du bli best ved å kopiere alle andre?
Vis hele sitatet...

selvfølgelig kan han det. Gjerne legge en vri inn på taktikkene.


for alt dere vet så er han fordømt go til å aime? men bare mangler noen gode taccs?